INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: Gratis sex en toch betalen?

oudforum

Ik lees regelmatig op teletekst en Internet advertenties van dames die gratis sex willen. Wil je reageren op de advertentie lezen dan moet je een duur 0906 nummer bellen of een dialer installeren. Volgens mij vragen de vrouwen ook een vergoeding voor hun diensten. Wat is dan eigenlijk gratis vraag ik me af.
Gepost op: 09-04-2010

oudforum

ik lees hier dat van Dirk,maar ik kan maar zegeen ,voor niets ga alleen de zon op!en je kan nu toch niet verwachten,dat een dame zomaar gratie's het bed in gaat!!!ofzomaar een hele dag zit voor het plezier te hijgen aan de tel!!!
Gepost op: 10-04-2010

oudforum

Nee ik snap ook niet dat er dames zijn die gratis sex willen en daarvoor adverteren. Maar waarom adverteren ze dan met gratis sex? Adverteer dan met betaalde sex. Je lokt via de advertentie mannen die gratis sex willen en vervolgens jaag je ze weer weg door er geld voor te vragen. Wat schiet je dan er mee op?
Gepost op: 11-04-2010

oudforum

Nee ik snap ook niet dat er dames zijn die gratis sex willen en daarvoor adverteren. Maar waarom adverteren ze dan met gratis sex? Adverteer dan met betaalde sex. Je lokt via de advertentie mannen die gratis sex willen en vervolgens jaag je ze weer weg door er geld voor te vragen. Wat schiet je dan er mee op?
Gepost op: 13-04-2010

oudforum

Dat klinkt bekend Lizza!! Ik heb het zelfde met cammen... Ik heb mijn hotmailadres op een betaalde camsite staan en je moest eens weten hoeveel mannen dat adres gebruiken voor toevoegingen. Zo proberen ze het betalen te vermijden, maar ja...dit meisje trapt daar dus niet in! Ik en alle andere cammers zitten toch niet voor niets op een betaal camsite? Als iemand gratis zou willen cammen sta je toch ook op een gratis camsite??? Ze mogen mij best wel toevoegen, maar cammen kunnen ze wel vergeten op MSN...
Gepost op: 15-04-2010

Petereug

Ik heb op deze site wel vaker discussies gezien over fake-sites gratis sex. Je betaalt en vervolgens krijg je geen lijst van adressen van damens,etc. Een tip: bericht de mensen van deze sites dat er bij niet levering van.... trerwijl he betaald hebt, altijd sprake is van wanprestatie. Je hebt dan recht op terugbetaling. Maak altijd een afspraak dat je bereid bent te betalen maar dat zij bijv. binnen een week de ggevens leveren die jij zou krijgen. Meld ook aan deze sites dat, als na een week dit niet het geval is, je naar de bank stapt en het bedrag laat restorneren=terugstorten. Als de bank om de redenen v raagt is het antwoord: ik heb iets besteld, ervoor betaald, maar niets ontvangen. Onmiddelijk stort de bank het bedrag terug.
Gepost op: 27-10-2010

jessygab

Hallo lieve! Mijn naam is MS Jessy, ik vond je op deze site en besloot om je te schrijven. Je weet dat ik nog nooit van de virtuele relatie had en ik weet niet wat ik nodig heb om u te vertellen over mij .... ik ben geïnteresseerd in het krijgen van u beter leren kennen. (Jesygab@yahoo.com) Ik ben op zoek naar iemand die kan: worden mijn beste vriendin, mijn gepassioneerde liefhebber, ik kijk uit naar meer te leren over jullie en zal anticiperen op uw brief snel en zal ik net als u contact met mij waar mijn directe postadres (jesygab / op / yahoo / dot / com) wensen, Jessy. Hello Dear! My name is MS Jessy, I found you in this site and decided to write to you. You know I have never had the virtual relationship and I don't know what I need to tell you about me....I am interested in getting to know you better.(jesygab@yahoo.com) I am looking for someone who can: be my best friend; my passionate lover, I do look forward to learning more about you and will be anticipating your letter soon and I will like you contact me true my direct mailing address (jesygab/at/yahoo/dot/com) Wishes, Jessy.
Gepost op: 04-09-2011
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.