INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: Contactadv.op marktplaats

oudforum

Hallo, Marktplaats is opzich een goede site en hun kunnen er ook niets aan doen als fakers een advertentie plaatsen.Het lijkt wel of 80% van de contactadvertentie fake is.Tegenwoordig zijn zelfs de plausibele advertenties fake. Je krijgt dan(u raadt het al)e-mails van onder andere vrijgezellenorg.Wat een stelletje bloedbakken zeg,met hun schijnheilige mieterige smoelen de goedwillende daters dwars zitten.Ik begrijp niet dat er niets aan vooral de chronische fakers gedaan kan worden zoals vrijgezellenorg en nog veel meer van die psychosites.I rest my case.
Gepost op: 12-04-2010

oudforum

Je hebt gelijk Eric, vrijgezellen.org moet keihard aangepakt worden! Ik wordt ook helemaal zat van hun fakemailtjes en fake advertenties. Kunnen we die site niet gaan hacken? Die site moet toch plat gelegd kunnen worden?
Gepost op: 13-04-2010

oudforum

Ja,maar het is niet alleen vrijgezellenorg.Er zijn zo veel van die sites.Het wordt steeds erger.Ik blijf de fakers gewoon aangeven op deze site,dat is het minste wat ik kan doen.En ja,als ik ze zou kunnen hacken zou ik dat doen,maar ik weet niet hoe dat moet.Dus mensen die weten hoe te hacken:KILL AND ATTACK DIE SITES! :)
Gepost op: 14-04-2010

oudforum

Tja ik ondervond het ook. Ik lees de fakers mailtjes niet die worden in outlook op woorden geselecteerd. als er bijvoorbeeld het woord vrijgezellen.org in voorkomt wordt het onmiddelijk weggegooid. Op dat soort berichten zit ik niet te wachten. Zouden ze echt meer klanten/members krijgen door die fake advertenties? Mij zullen ze niet als lid krijgen.
Gepost op: 15-04-2010

oudforum

Ik heb ook een contactadvertentie op Marktplaatst geplaatst. En dan via een ander e-mail adres een reactie naar mezelf gestuurd om te kijken of het aankomt. Het komt inderdaad aan. Dus dat zit wel goed. Het is dom om als je een gratis advertentie plaatst om te reageren op een nepreactie die je lokt naar de bekende nepdatingsites waarvoor je vervolgens moet betalen.
Gepost op: 17-04-2010

oudforum

Ja vrienden ik had ook op de marktplaats een advertentie geplaatst. Om een activiteitenvriendin te zoeken. Zonder verdere bij bedoelingen. Seks kom ik bij mijn eigen vrouw niet te kort. Allen is mijn vrouw beperkt in sommige dingen. Vandaar dat ik deze advertentie plaatste, om toch ook nog eens gezellig uit te kunnen met iemand van de andere sekse.sindsdien krijg ik allerlei berichten binnen zoals hieronder geplaatst. Hebben jullie van haar ook al een uitnodiging gehad? Kijk uit! Trap er niet in! Dan kunnen we voor dat geld wel wat leukers doen. Bijvoorbeeld een leuke vrienden en vriendinnenclub oprichten. Cees. Hoi, Ik zag jouw reactie in mijn mailbox staan en vind het wel leuk om eens te kijken of wij samen misschien iets met elkaar kunnen hebben ? Tevens hoop ik dat jij open staan voor een nieuwe leuke serieuze reactie. Ik ben een aantrekkelijke jonge slanke dame (1m69 55 kg, lang werkzaam als administratief medewerkster bij de overheid) die op zoek is naar een vaste relatie Jij lijkt me een heel leuke jongen van goed niveau. Zo een keer in het jaar zoek ik een aantal leuke advertenties uit, waar ik dan op reageer. Ik heb hiervoor twee keer een date gehad met een jongen. Deze dates zijn heel leuk verlopen. Gewoon een gezellige avond, met in het begin een etentje of een hapje en een drankje bij jou om in eerste instantie maar eens kijken of het wel klikte tussen de man en mijn persoon. Ik bedoel als de klik er is, dan komt de rest vanzelf, we leven tenslotte in 2006, als je begrijpt wat ik bedoel :). Zelf vind ik het fantastisch om iemand via het internet te ontmoeten Mijn hobbys: lezen, film, reizen, knuffelen en shoppen. Ik hoop dat jij een klein beetje een idee hebben gekregen van wie ik ben en waarom ik reageer (100% eerlijk) en dat als jij dezelfde idee?n hebben, ik het dan leuk zou vinden als jij zou reageren. Ik hoop wat van jou te horen en dat we zeer snel kunnen afspreken, ik spreek wel enkel en alleen af via vrijgezellen (www.vrijgezellen.org) anders hoef je niet te reageren. Heb teveel slechte ervaringen met andere datingsites opgedaan ! En fakers of grapjassen betalen toch nooit, zij reageren op alle advertentie in de hoop een snelle wip te kunnen bekomen, en dat zoek ik dus niet, g??n one night stands !!! Ik ben niet preuts, ben zelf heel ruimdenkend op passioneel vlak, maar ben nu wel opzoek een vaste relatie !! Graag zou ik in de loop van deze week met je een afspraakje willen maken :-)) Doeii
Gepost op: 19-04-2010
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.