INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: Www.relatieplanet.nl

oudforum

RP roept je op om gratis proeflid te worden. Aangezien je op geen enkele manier contact kunt krijgen als proeflid, is dit dus misleidend. Overigens: goede opmerking, ze laten de vrouwen staan. Sterker nog, ik krijg meer en meer de indruk dat rp zelf enkele profielen aanmaakt, en op die manier proefleden wil overhalen betalend lid te worden.
Gepost op: 28-02-2010

oudforum

Er is rp alles aan gelegen je wel eerst binnen te krijgen, maar je kunt idd niks doen. (Leden kunnen overigens wel zien of jij full member bent of niet.)Maar ze doen idd wel erg flauw. Bedenk echter dat ze daarbij vast niet alle berichten lezen, maar digitaal jouw tekst zullen screnen. Dus vermijdt bijv @-jes. Probeer t eens als je zegt: ik ben te vinden op hot meel. of zo.
Gepost op: 28-02-2010

oudforum

Met dat hele rp is helemaal niks mis! Zit er zelf 3 jaar bij,en heb er wel 2 relaties uit voort gehad. Het is wel betrouwbaar. En waarom iedere keer zeuren over dat geld? in de kroeg ben je het dubelle kwijt.
Gepost op: 01-03-2010

oudforum

dat doen alle sites gewoon creatief zijn en dan lukt het meestal wel om je mail stiekem door te geven
Gepost op: 02-03-2010

oudforum

De klacht die ik hier veel hoor is dat vooral mannen geen reacties krijgen. Dit ligt volgens mij aan het volgende. 1. Om te beginnen: nog voordat je inlogt staat er een schermpje om snel te zoeken. Door zowel even als man als als vrouw te ?zoeken? kun je snel het volgende zien: in (bijv) mijn leeftijdsgroep zijn er 24.000 mannen en 12.000 vrouwen. Dit geldt voor andere leeftijden ook. Dus het klopt dat er meer mannen zijn. Demografische cijfers op bijvoorbeeld cbs.nl ondersteunen dit. Tegenover 122.000 geboren jongetjes van 1960 staan 116.000 meisjes. Voor 1970 geldt t zelfde. Dit lijkt een gering onderscheid, maar als je van beide groepen 80 afhaalt (de stellen) houd je 42 om 36 over. 2. Vrouwen kijken iets meer de kat uit de boom, en ?gaan alleen voor mr Perfect? . Mannen proberen eerst binnen te komen, en worden pas later kritisch. Dat is in real life zo, dus op een site ook. 3. Als alle mannen 3 hartjes versturen, krijgen de vrouwen dus al 6 hartjes pp. Die gaan dus alleen nog reageren op binnengekomen mail. Dat werkt in real life al zo, maar door deze getallen dus nog extra. 4. Mannen hebben de naam, maar vrouwen gaan nog veel meer op uiterlijk. Bovendien is het beeld van wat vrouwen aantrekkelijk vinden meer eendimensionaal. De mannen reageren dus op uiteenlopende vrouwen; vrouwen reageren op dezelfde mannen. Conclusies: Vrouwen zijn kieskeuriger, en kunnen het zich ook veroorloven kieskeuriger te zijn. Geen foto bij een man, dan kun je net zo goed niet op de site staan. Dat geldt ook voor een slechte foto.
Gepost op: 03-03-2010

oudforum

Kan misschien wel kloppen allemaal. Maar het blijkt dat veel RP gebruikers niet weten dat je niet kunt reageren zonder dat zijzelf direct een e-mail adres achterlaten. Als gratis lid kun je eigenlijk niks anders dan kijken. DAT mag RP wel duidelijker aangeven. dan zijn ook niet zoveel mensen teleurgesteld dat ze helemaal niks terug horen na een reactie. gr. Bernd
Gepost op: 04-03-2010

oudforum

Ga anders eens naar: http://www.ChatDate.net Site is recent overgenomen en volledig GRATIS! tevens ook een mooie Webcam Chatox!
Gepost op: 04-03-2010

oudforum

RP heeft ongeloofelijk vervuilde bestanden, als je naar matches zoekt komen er meestal gratis leden naar boven die al maanden, soms sinds februari, niet meer on-line zijn geweest. Sommige dames komen wel driemaal voor met andere nicks. Stukje humor: sinds ik in mijn profiel heb aangegeven dat ik van een appartement in Den Haag verhuisd ben naar een vrijstaande woning in Wassenaar (de waarheid) stroomt mijn mailbox over.
Gepost op: 05-03-2010

oudforum

hoi, wil effe reageren op die knuzsite. Daar kom je juist inderdaad het schuim der aarde tegen. Heb een stuk of 5 mannen ontmoet daar die meteen sex wilden, was er ook heel snel weer weg!
Gepost op: 06-03-2010

oudforum

Mensen, het is zo simpel om gebruik van RP te maken zonder te betalen: Maak een profiel aan op RP. Maak een profiel aan op bv Twitter. Geef een tweet op met de hashtag #rplanet en je RP handle (is iets als NL76215372163). Als iemand je dan zoekt via Twitter ben je zo gevonden.
Gepost op: 07-03-2010

oudforum

ik wil me graag terug laten uitschrijven
Gepost op: 08-03-2010

oudforum

ik wil me graag terug laten uitschrijven
Gepost op: 09-03-2010

manderijntje

[qoute]De klacht die ik hier veel hoor is dat vooral mannen geen reacties krijgen. Dit ligt volgens mij aan het volgende. 1. Om te beginnen: nog voordat je inlogt staat er een schermpje om snel te zoeken. Door zowel even als man als als vrouw te ?zoeken? kun je snel het volgende zien: in (bijv) mijn leeftijdsgroep zijn er 24.000 mannen en 12.000 vrouwen. Dit geldt voor andere leeftijden ook. Dus het klopt dat er meer mannen zijn. Demografische cijfers op bijvoorbeeld cbs.nl ondersteunen dit. Tegenover 122.000 geboren jongetjes van 1960 staan 116.000 meisjes. Voor 1970 geldt t zelfde. Dit lijkt een gering onderscheid, maar als je van beide groepen 80 afhaalt (de stellen) houd je 42 om 36 over. 2. Vrouwen kijken iets meer de kat uit de boom, en ?gaan alleen voor mr Perfect? . Mannen proberen eerst binnen te komen, en worden pas later kritisch. Dat is in real life zo, dus op een site ook. 3. Als alle mannen 3 hartjes versturen, krijgen de vrouwen dus al 6 hartjes pp. Die gaan dus alleen nog reageren op binnengekomen mail. Dat werkt in real life al zo, maar door deze getallen dus nog extra. 4. Mannen hebben de naam, maar vrouwen gaan nog veel meer op uiterlijk. Bovendien is het beeld van wat vrouwen aantrekkelijk vinden meer eendimensionaal. De mannen reageren dus op uiteenlopende vrouwen; vrouwen reageren op dezelfde mannen. Conclusies: Vrouwen zijn kieskeuriger, en kunnen het zich ook veroorloven kieskeuriger te zijn. Geen foto bij een man, dan kun je net zo goed niet op de site staan. Dat geldt ook voor een slechte foto. [/qoute] Met sommige dingen ben ik met je eens. Vele vrouwen gaan voor een man, die interesse heeft in haar als persoon en niet gezien willen worden als lustobject. Er is niets mis mee dat een man geen foto op zijn profiel zet, tijdens een kennismaking kan dat altijd nog gemaild worden. Geloof best wel dat er genoeg vrouwen zijn die hoge eisen stellen maar dat heb je ook bij de mannen. Dat mag, maar denk dan niet meteen dat je met je eisen een partner vindt van je dromen. Uiteindelijk staan we op de site om iemand te vinden voor de liefde en leuke dingen met elkaar te delen. RP is een prima site om mensen te ontmoeten vanuit je luie stoel. Je Zowel een vrouw als man betaald om lid te zijn voor RP. Je hoeft er niet voor naar het café. Waarom moeilijk doen over een bedrag dat je moet betalen voor RP. Als ik voor zo iemand zou moeten kiezen, ga ik net zo lief alleen door het leven. Mandeijntje
Gepost op: 11-02-2011

Riggie

Dat xxxdatingxxx.nl is net zo fake als de rest, ik kwam gelijk een foto tegen die op Datespot ook aangesproken had. Pfffffffff
Gepost op: 29-04-2011

annemarie89

Kijk eens op Relatiefront.nl lekker gratis... Al wil ik wel zeggen dat echt op elke datingsite, betaald of gratis, fakers, spammers en scammers zitten... overal...wees gewoon altijd alert en vertrouw niet zomaar mensen.. en sms/bel niet met dure nunmmers.
Gepost op: 15-06-2011
Pagina: 3/3
Volgende
Laatste
Ga naar pagina:
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.