INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: Www.relatieplanet.nl

oudforum

Ik ben een gratis lid bij Relatieplanet. Dan kan ik dus niet mailen. Geen probleem als de ander dat wel kan en ff d'r emailadres achterlaat. Omdat niet iedereen daar aan heb ik in mijn advertentie gezet dat ik niet mailen kan. Die tekst werd een paar keer verwijderd ... en door mij weer teruggezet. Ik kreeg een waarschuwing dat ik volgens de reglementen dat niet mocht. Ik heb de vervogens aan de leiding van RP gemaild dat ik volgens hun regels geen info mag geven die tot MIJ herleidbaar is (emailadres, telefoonnummer e.d. zijn dat wel). Dat ik niet kan mailen, daar kun je NIET uit afleiden hoe je me kunt bereiken. Een paar weken lang kreeg ik geen antwoord. Toen kreeg ik een mailtje dat ik als lid geroyeerd was. ZIELIG ZIELIG ZIELIG ... Reacties graag
Gepost op: 04-02-2010

oudforum

Irritant. Lexa is net zoiets. Maar dat maakt zo geen faker......
Gepost op: 05-02-2010

oudforum

Misschien is RP niet als Faker te bestempelen, maar ik vind iemand royeren, zelfs als het om een gratis dienst gaat, een vorm van wanbeleid en wanprestatie! Henk.
Gepost op: 06-02-2010

oudforum

ik heb hetzelfde probleem ondervonden. deze sites draaien alleen om de handel. Het lijkt dat Picturedate.nl dat niet doet. Je kunt alles mailen en berichten achterlaten. Hoe ze wel hun geld verdienen weet ik niet maar ik vind het wel een grappige site.
Gepost op: 06-02-2010

oudforum

Dat er geld gevraagd wordt voor de diensten die de site aanbied vind ik normaal. Uiteindelijk kost het hosten van zo'n site handenvol geld. Als je beseft hoeveel dataverkeer dagelijks door de kabels gaat zal je wel anders praten. Dataverkeer is het duurste wat de hosting aangaat.
Gepost op: 08-02-2010

oudforum

Picturedate heeft ocharme 365 leden op moment van schrijven, geen wonder dat het gratis is. Bovendien enorm traag vind ik...

oudforum

belachelijk gewoon het kan ook anders geef iemand de ruimte anders moet je niet aangeven schrijf gratis in en daarna pas geld gaan vragen

oudforum

wat een gezeik zeg, over faken .de mensen zuoden eens wat echter moeten worden, al die pietpraat profielen!!!!!!!!!!!111 liza
Gepost op: 09-02-2010

oudforum

Tja Henk, dan heb je de regels toch niet goed gelezen, want daar staat wel degelijk in dat het niet is toegestaan om aan te geven welke memberstatus je hebt en/of om contactgegevens te vragen. Ik heb hetzelfde akkefietje ook gehad en heb ook om nadere info gevraagt. Die heb ik gekregen en het klopte, sterker nog... je hoeft dit helemaal niet te vermelden want andere members kunnen zien of jij gratis lid bent of niet. Om eerlijk te zijn heeft RP nog gelijk ook dat ze dit niet accepteren. Jammer voor jou natuurlijk en ik begrijp het ook wel, maar dan moet je dus maar betalen voor een dienst die je gebruikt. Dat je gratis lid mag zijn is al heel coulant, ze kunnen ook DIRECT zeggen betalen of opzouten, want zoals iemand hier ook al opmerkt is het hosten van een site en het in de lucht houden van zo'n bedrijf een kostbare onderneming. Groet van een tevreden FULL member van Relatieplanet
Gepost op: 09-02-2010

oudforum

Tja, ik snap dat het irritant is. Maar ja, zij ( = RP) moeten ook ergens hun geld mee verdienen. Vind het dus niet zo erg. Wel vraag ik me af waarom het zo duur moet zijn? Vind het nl. niet goedkoop...
Gepost op: 10-02-2010

oudforum

henk mag ik je wijzen op www.chatgirl.nl ?? zekers te weten een goed alternatief kom maar gezellig langs groet mike
Gepost op: 12-02-2010

oudforum

Beste Henk, Ik begrijp best dat je niet wil betalen voor Relatieplanet. Zou ik ook niet doen, want de kans dat je daar een vrouw voor het leven vind is toch heel klein. Ik denk dat 1 a 2 procent van de betalende leden een partner vind via die site. Ik heb een half jaar betaald voor Lexa, maar geen vrouw kunnen vinden. Zonde van mij geld dus. Op Relatieplanet en Lexa staan het aantal leden vermeld. Hoeveel zijn daarvan gratis lid? Misschien wel de helft? Daar toch niks aan, want je kan ze niet bereiken en zij jou niet. Daarom zit ik nu lekker gratis bij www.knuz.nl. Als gratis lid heb je daar geen beperkingen en kun je chatten en berichten ontvangen en versturen. Ik vind uberhaupt vreemd om te betalen voor een dienst waarvan je niet eens zekerheid hebt of ze iets voor je kunnen betekenen. Dat geld niet alleen voor datingsites, maar ook voor huwelijksburau's, reintegratieburea's etc. Eerst resultaat en dan pas betalen lijkt me fair.
Gepost op: 13-02-2010

oudforum

Ken het probleem ,er staat 100% GRATIS.. sure.. betalen mag je nog
Gepost op: 14-02-2010

oudforum

Inderdaad zielig, maar Relatieplanet moet er toch zelf ook beter van kunnen worden. Op een dergelijke wijze zou iedereen gratis kunnen mailen. Ten opzichte van betalende members kan dit niet. Voor wat hoort wat! Doei.
Gepost op: 15-02-2010

oudforum

Beste Henk binnenkort start xxxdatingxxx.nl de enige datingsite in Nederland waar alles mag. Misschien wat voor jou?

oudforum

Eerst resultaat en dan pas betalen. JAAA hoor, dat is eerlijk! Pffff, iedereen zal meteen geld storten zodra ze hun partner hebben gevonden.... Trusssstteeeee Stap dan gewoon een caf? of bar binnen en ga daar lop zoek en loop niet te zeuren dat je moet betalen voor diensten. Diensten, het woord zegt het al.... En dit ook: Voor niets gaat de zon op! Suc7!
Eerste
Vorige
Pagina: 1/3
Ga naar pagina:
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.