oudforum
Berichten: 2280 Lexa is een topsite wat betreft dating! Moet jezelf wel verkopen en als je goede babbel hebt kom je ook ergens! Meeste mensen zijn opzoek naar iets anders dan regular, die kom je al genoeg tegen! Zorg er dus voor dat je een beetje buiten standaard profiel valt! Je moet er echt uitspringen kan ook zonder picture maar wel met goede tekst! Fakers nee niet meegemaakt. ContaCTEN JA EEN HELE HOOP VERSCHILLENDE VAN DATE TOT CHAT!
Gepost op: 17-01-2010
oudforum
Berichten: 2280 Yeah right. Wel vreemd dat deze tekst ineens overal opduikt en er daarbij meestal ook andere datingsites de grond in worden geboord. Mijn ervaringen en die van vele anderen die ik ken, zijn ook helemaal niet zo positief bij Lexa. Het lijkt er sterk op dat dit soort berichten door Lexa zelf overal op internet worden verspreid. Als je naar www.datingsites.nl gaat dan snap je precies hoe Lexa te werk gaat. Saillant detail daarbij is dat www.datingsites.nl eigendom is vandezelfde moedermaatschappij als Lexa (Zie de registratiegegevens van www.sidn.nl). Toeval? Nou reken daar maar niet op!
Gepost op: 18-01-2010
oudforum
Berichten: 2280 Lexa.nl zuigt bigtime. Ik kom er net achter dat ze 25 euro van mn rekening af hebben gehaald terwijl ik daar voor nog nooit op die site ben geweest. Iemand heeft me dus ingeschreven of zo, toch raar dat ze dan zomaar geld van mn rekening kunnen halen. Maar ik krijg ze wel terug. TV :D
Gepost op: 18-01-2010
oudforum
Berichten: 2280 Ga liever zelf kijken op Lexa.nl. Lexa.nl is onderdeel van SKMG, een keurig NEDERLANDS bedrijf dat zich aan de NEDERLANDSE wet houdt.
We hebben vele tienduizenden tevreden members en natuurlijk heb je altijd een paar klanten die niet helemaal tevreden zijn, maar onze ledenservice doet altijd haar best om alle members te helpen.
Vorm je eigen mening maar over Lexa.nl, ik weet bijna zeker dat deze positief zal zijn!
Gepost op: 20-01-2010
oudforum
Gepost op: 22-01-2010
oudforum
Berichten: 2280 Betere tip is lid te worden van de gratis datingcommunity voor Vlaamse en Nederlandse bezoekers op http://www.mon-amour.be
Ja, ik ben zelf de eigenaar v/d site en we doen alle moeite om fakers te weren.
Ja, de site is volledig gratis!
Gepost op: 23-01-2010
oudforum
Berichten: 2280 als jij dit een goede en betrouwbare site vind is dat mooi maar vertel eens waarom iemand een ban krijgt als ze een motor weekend met een paar leden organiseert ik denk dat je te bang was dat je er zelf geen geld aan over hield als jullie een feestje gaven was het oke maar moest niet van de leden afkomstig zijn
van de ene op andere dag haal je de chatsite weg en als je dan wat vraag via e mail krijg je een standaard brief van een of andere yup muts terug
dus kom er nu niet mee dat jullie geweldig zijn want dat waren jullie niet echt voor vele van jullie leden denk nog maar eens aan alle reacties die bij de tros zijn gedeponeerd
maar daar zal je ook wel weer geen reactie opgeven of weer van die muts
Gepost op: 24-01-2010
Wilt u een topic plaatsen?
Log dan in of
meld u gratis aan.