INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: Ik ben gehackt!!!

oudforum

jammer voor je dat zal wel een rede voor wezen toch!!!!!!
Gepost op: 22-02-2010

oudforum

tjsa..... zolang er nog naiefjes bij de geheime vraag en antwoord invullen: wat is je favoriete huisdier? kat hond konijn, ach na een paar dieren ben je er zo achter!
Gepost op: 24-02-2010

oudforum

allemaal dikke zeverrrrrrrrrrrr
Gepost op: 25-02-2010

oudforum

ik ben gehackt op msn ze hebben mij geheime vraag ook veranderd waarop ik het antwoord niet meer weet kan iemand me uitleggen hoe het nu verder gaat wilt u een mailtje sturen naar het email adres
Gepost op: 27-02-2010

oudforum

lol sommige mensen denken dat hotmail hacken gewoon wachtwoorden raden is...nouw ik kzal je uit de droom helpen dat is niet zo je kan natuurlijk een bruteforcer voor msn downloaden...niet dat ik denk dat t helpt maar jah als je echt hotmail hacken wil moet je je erin geen verdiepen en exploits zoeken...een lange tijd zat er een exploit in msn zodat je heel makelijk een msn groep kon overnemen maar jah dat is weer gemaakt...vragen mail je maar naar devlisch_me@msn.com (omdat ik geen zin heb om hier iedere dag te geen checken op reply's mzzlz
Gepost op: 01-03-2010

oudforum

whahahahahahahah lekker voor je
Gepost op: 03-03-2010

oudforum

Hoi hoi! Ik heb een probleem. een of ander raar wijf heeft mijn msn gehackt, en ook mijn geheime vraag veranderd, ik kan dus niet meer op m ijn msn, en dat vind ik niet zo leuk zowals je wel snapt. Weet iemand hoe ik dat wachtwoord ken veranderen? of hoe ik mijn geheime vraag weer ken veranderen?? ALvast heel erg bedankt!!! XXxxxXX - Sanne
Gepost op: 03-03-2010

oudforum

er zijn vele sites waar wachtwoorden zijn ! zoek die op google anders maak een nieuwe huidige msn
Gepost op: 04-03-2010

oudforum

4 jaar geleden toen had je 2 mb. stoer hoor een mailbomb sturen :S nerd. primo: als je hotmail gehackt is dan heb je een te simpel antwoord op een geheime vraag gekozen. het is godsonmogelijk nm om je hotmail te hacken zonder dat je die vraag weer. wellicht zijn jullie te onvoorzichtig met je wachtwoord geweest. ik heb al 7 jaar hetzelfde hotmailadres en heb allerlei mensen (ook hier) uitgenodig om mij te hacken. nou niemand lukte het hoor. dus geen gezeik. eigen schuld twee dikke bulten.
Gepost op: 05-03-2010

oudforum

zorg dat je pc beter beveiligd is!!!
Gepost op: 05-03-2010

Zangmaus

Alle site op internet waarop je hacksoftware word belooft, zijn nep. Heb er al 6 verschillende geprobeer, 22 euro lichter, en niks werkt, zelfs fotoscreens van het zongenaamde progamma komen niet overeen met wat je uitpakt ( meestal in een .rar progamma. ) En dan blijft ook nog eens dat in een download een trojaanspaard zat, dat was een download van een site die ongeveer www.goedestart.hack.nl ofzo heete.
Gepost op: 08-07-2011
Pagina: 2/2
Volgende
Laatste
Ga naar pagina:
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.