oudforum
1) spaar alle mails van dergelijke sites/spammers op in één Emailmap.
2) maak een GROEP aan van de mailers/spammers die dergelijke troep sturen.
3) elke dag stuur je ALLE mails van (1) naar de mailers van (2).
Alles is HEEL makkelijk te maken in bv outlook express, weet je het niet zie dan HELP of de site van microsoft.
In de meeste gevallen is binnen een week alles opgelost, blijven ze sturen dan gewoon STUG doorgaan. Vooral als je een permanente aansluiting hebt kost dit ff tijd om aan te maken
De map (2) waar je alles opspaart wordt groter en groter, soms vele MB's groot - gewoon STUG doorgaan. Valt er een smammer af dan deze wel weghalen, wees dus consiquent zodat jij niet als spammer gekenmerkt kan worden.
succes
Ronald
4) je KAN natuurlijk mails binnen krijgen die undeliverd zijn, maak hiervoor een aparte RULE aan zodat als je deze binnen krijgt je deze mails automatisch weggooid.
MIJ heeft het geholpen, dus een mailbom of dergelijke is gewoonweg ONZIN, het kost
Gepost op: 08-02-2010
oudforum
Berichten: 2282 Zo ben je ook een spammer en het helpt slechts bij een enkeling.
Gebruik Mailwasher. dan kun je meteen verdachte virusberichten filteren en loop je minder risico.
Gepost op: 09-02-2010
oudforum
Berichten: 2282 NEE HOOR, ik ben dan GEEN spemmer maar verweer me tegen dit soort praktijken van spammers zelf.
NU wordt ik thans volledig met rust gelaten, want een paar GB per dag lusten deze spammers namelijk uiteindelijk ook niet.
De volhouder wint namelijk ALTIJD al is het soms niet makkelijk.
Gepost op: 09-02-2010
oudforum
Berichten: 2282 Hoe ben je HIER in HEMELSnaam opgeKOMEN man!!!
Doe anders es NORMAAL!
SPAMMER!
Gepost op: 10-02-2010
oudforum
Berichten: 2282 Tja, een spammer die spammers spamt. HEt is wat.
Heren ISP-ers, oplossing is veel simpeler: BOUNCEN die handel.
a) ISP accepteerd niet
b) Spammer krijgt zijn eigen reut geretourneerd.
Klaar is klara
Gepost op: 10-02-2010
oudforum
Gepost op: 12-02-2010
oudforum
Berichten: 2282 dit is echt volkomen bullshit want ten eerste bestaan de mailadressen 9 van de 10 keer helemaal niet waarvandaan gestuurt wordt. dus je krijgt gewoon een foutmelding terug en komt ie wel aan dan weten ze meteen dat je email adres het doet en word het nog veel erger. het enige wat je kun doen is om te beginnen nokken met je email adres rond te strooien en ten tweede gewoon alles wat er binnen komt blocken (via outlookexpress) niet reageren iig.
Gepost op: 14-02-2010
oudforum
Berichten: 2282 Wat ook wil helpen is internetten met Mozilla. Deze browser is opgemaakt mbv een andere taal en snapt de taal niet waarmee vele virusmakers hun virussen maken en doormailen. Het is niet helemaal waterdicht, maar het scheelt ongeveer 80@ aan virussen, wormen en Trojaanse paarden en vooral dankzij de Trojaanse paarden kunnen hackers bij jou inbreken en jou vervolgens lastigvallen.
Instellen doe je mbv
www.mozilla.com
Gepost op: 14-02-2010
Wilt u een topic plaatsen?
Log dan in of
meld u gratis aan.