oudforum
Berichten: 2280 Heeft een van jullie ook ervaring met de advertenties van Marktplaats? ze hebben een aparte afdeling voor dating.
Ik kom steeds vaker nep advertenties tegen. De dames willen alleen via een betaal site reageren. als je het mailtje replied krijg je een foutmelding dat het adres niet meer bestaat....
Gepost op: 22-01-2010
oudforum
Berichten: 2280 Ja daar trap je toch niet in? DIT ZIJN NU JUIST DEGENE DIE DE BOEL OPLICHTEN!!
Stuur alle mailtjes die je krijgt naar het e-mail (contact adres) wat op deze datingsites vermeld wordt en daarna heb je weinig last verder van deze nepronselaars.(vermeld er wel bij dat je dit zat bent en dit bij elk mailtje wat je van een ronselaar ontvangt gaat doen)
Gepost op: 24-01-2010
oudforum
Berichten: 2280 Klopt, maar marktplaats.nl doet meer dingen die ik niet vindt kunnen. Zo mag je bepaalde dingen niet in je contact advertentie zetten. Als je bijvoorbeeld typt, ik ben niet opzoek naar 'dikke vrouwen' wordt je advertentie gekilt. Wat ik volslagen belachelijk vindt. Zo reageerde ik op een meisje, die een advertentie had geplaatst, toen bleek dit dus een hoer te zijn die haar prijzen replyde naar mij, waar ik dus niet echt gecharmeerd van was, maar goed. Ik nam contact op met marktplaats en deze reageerde dus retour met 'daar kunnen wij niets mee'. Waarschijnelijk had de vrouw dus betaalt voor haar, prostitie activiteiten. Marktplaats is overigens achter de schermen erg vreemd bezig.
Gepost op: 25-01-2010
oudforum
Gepost op: 26-01-2010
oudforum
Berichten: 2280 Marktplaats is inderdaad achter de schremen erg vreemd bezig, terwijl men professioneel probeert over te komen. Er is al vaak geklaagd over nep date-advertenties, maar men doet er niets aan omdat men er goed geld mee verdient. Terwijl men erg gemakkelijk is met het verwijderen en op de zwarte lijst zetten van normale adverteerders. Dit gebeurt bijvoorbeeld als je meer dan 1 tweedehands computer aanbiedt, dan ben je in hun ogen namelijk een handelaar. Of als je je prive-website vermeldt, dan ben je ook geen particulier. Die lui zijn echter niet voor rede vatbaar en hebben veel te veel praatjes als je ze probeert uit te leggen dat ze een beetje dom bezig zijn. Er zijn veel betere advertentiesites die wel weten hoe het hoort....
Gepost op: 26-01-2010
oudforum
Dit zijn sponsers van marktplaats
Gepost op: 27-01-2010
Wilt u een topic plaatsen?
Log dan in of
meld u gratis aan.