oudforum
Berichten: 2280 mensen,90 % nvan de advertenties op marktplaats van vrouw zoekt man is nep, ik denk 95 % van de adver. met foto is nep.
je word als je een andwoord krijgt altijd naar een betaalsite gestuurd.
dus gewoon niet op reageren.
beter gewoon zelf een advertentie daar plaatsen. heb ik zelf ook een keer gedaan en kreeg binnen 2 weken wel 20 mailtjes waar hele mooie dames bij zaten die serieus waren?
Gepost op: 10-09-2009
oudforum
Berichten: 2280 Je kunt aan een fake-advertentie alvast zien of deze fake is of niet. Let maar eens op de bijgevoegde foto's het zijn praktisch allemaal standaard-pasfoto's, bijna allemaal opdezelfde manier gemaakt. Een beetje oog kan je precies vertellen hoe laat het dan geworden is.
oudforum
ik wou maar dat ik dit eerder gelezen had.
ik ben er op deze manier mooi in getuimeld.
ik wist het echt niet maar ik twijfelde gewoon in hun voordeel omdat ik dacht: als het nep is staat het waarschijnlijk niet in Marktplaats.
nou... dus wel he! te laat!
ik denk dat die David, de beantwoorder, precies weet wat hij daar schrijft.
vr.gr Don
oudforum
Berichten: 2280 Bestaat inderdaad hoofdzakelijk uit fakers ja. Eentje leek serieus. Was van een vrouw maar uiteindelijk bleek ze me toch naar een bureau of datinglist te krijgen. Heb haar daar opgewezen en werd me niet in dank afgenomen. Ik ben zelf een vrouw die graag nog een partner heeft maar op datingsites moet je niet zijn is me wel duidelijk
Gepost op: 12-09-2009
oudforum
Berichten: 2280 Het mooie (not dus) is dat Marktplaats willens en wetens meedoet aan deze oplichtingszooi, ik heb meerdere keren op marktplaats gewaarschuwd voor deze nep-advertenties, voor betaalsites, en je raad het al , WEG advertentie, gewoon verwijderd en gebant...?! Ze lopen natuurlijk veel inkomsten mis maar ooit worden ze aangepakt , let op mijn woorden, ze werken gewoon op de zwakte van de alleenstaande man, die een eerlijke relatie zoekt .....ik heb echt nog Nooit ,maar dan ook nooit eens een date gehad via deze SMS-geldklopperij, gewoon grote onzin......Dus wees gewaarschuuwt....groetjes
Gepost op: 12-09-2009
Wilt u een topic plaatsen?
Log dan in of
meld u gratis aan.