INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: Een nieuwe els??

oudforum

Dit bericht is een reactie op je contactadvertentie. Het email adres van de verzender is elsvanriet@zonnet.nl Stuur je reactie dus naar elsvanriet@zonnet.nl en NIET terug naar de webmaster ------------------------------------------------------------------------------- Ik vond vandaag je profieltje op het internet en heb interesse om jouw beter te leren kennen en met je deze week eventueel af te spreken. Ik ben een positief ingesteld iemand, die graag lacht. Heb geen kinderen en 2 poezen. Hobby's: uit eten, lezen, vakantie, weekendjes weg, bioscoop, winkelen, lekker lui op de bank met een glas wijn, uitslapen. Met vakantie ga ik graag naar een warm land met veel zon en strand, hoewel ik ook op wintersport ben geweest. Fitness doe ik 2 a 3x per week. Ik zoek een leuke man met een vrolijk karakter waar ik veel mee kan lachen. Hij moet een beetje sportief zijn en nog veel leuke dingen willen doen. Zichzelf ook goed verzorgen. Sluit a.u.b. een fotootje bij, tenslotte kun je mij ook zien. Graag zou ik willen dat je een foto en of telefoonnummer stuurt naar mijn privaat emailadres, dit als teken van vertrouwen, want dat is toch de basis om een relatie te starten. En dit maakt het ook eenvoudiger om via mijn telefoon, berichten te versturen, via outlook. Mijn privé adres: elsvanriet@zonnet.nl Gelieve mijn adres niet door te geven aan derden a u b Graag wil ik deze week met je afspreken. Een lieve Groet Els -------------------------------------------------------------------------------
Gepost op: 26-03-2010
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.