oudforum
dit maakte ik weer eens mee. Op www.gratissexcontacten in een jolige bui op een paar leuk uitziende advertenties gereageerd. Van een paar dames leuke mails terug gekregen met prijzen die best schappelijk waren, daar niet van. Echter, het zwermt daar van de fakers en elke dag krijg ik 4 of 5 mailtjes waar ik weer wordt verzocht op een van hun malafide adresjes in te schrijven.
Het tegenstrijdige van die site is dat ze de eerste mail via hun postbox versturen om e-mailrippen tegen te gaan, maar dat de adverteerder wel rechtstreeks kan reageren. Zo moedig je fakers juist aan om daar te opereren.
Blokkeren van hun adressen gaat moeilijk, daar ze veel met tijdelijke hotmailadressen werken, het hele domein blokkeren betekent ook adressen van hotmailgebruikende vrienden in een klap geblokkeerd.
En wat kun je hier vd politie of justitie verwachten?
0,0
Gepost op: 17-12-2009
miami2005
Berichten: 1 op gratissexcontacten, zitten alleen maar fakers (ben geen enkele echte tegengekomen).
alleen maar berichten sturen ze, dat je ze moet SMS-en. Of ze sturen een SMS, en dan heb je een gemiste SMS-sessie, om dat te voorkomen moet je je aanmelden voor die SMS-gedoe. Uiteindelijk kost het je dus alleen maar geld om berichtjes uit te wisselen. sexdating? geen sprake van. gewoon nep-personen achter nep-profielen met nep-foto's geplukt van andere websites (facebook, hyves, sexsites etc etc).
Gepost op: 15-11-2010
Wilt u een topic plaatsen?
Log dan in of
meld u gratis aan.