INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: Help me !!!

oudforum

Hallo allemaal, Ik heb ooit op een advertentie gereageerd op marktplaats.nl Kort daarop kreeg ik een mailtje of ik naar een betaal site wilde. Natuurlijk niet gedaan. Ik heb ooit onderstaande waarschuwing op marktplaats gezet. Alleen een dag later wordt het door marktplaats verwijderd. Ik heb hierdoor het gevoel dat marktplaats achter die betaal sites zit. Ik wilde aan jullie vragen of jullie onderstaande waarschuwing op marktplaats willen plaatsen om andere te waarschuwen voor die soort praktijken. Hartstikke bedankt allemaal. *** titel: OPROEP aan ALLE mannen (1) *** Hallo mensen(voornamelijk mannen) Ik wil jullie waarschuwen voor advertenties waarvan de dame in kwestie NIET bestaat. Zodra jullie op 1 van die advertentie reageren, dan stroomt je mailbox vol met mailtjes of je onderstaande URL's wil bezoeken en sommige trappen erin en BETALEN nog ook. Ik wil samen met jullie een offensief beginnen om dat soort gasten uit te roeien. We zorgen ervoor dat dit berichtje constant bovenaan de contactadvertenties komt. Ik zoek dus een vrijwilliger die een kopie van dit advertentie wil maken en hem op marktplaats wil plaatsen met het vervolgnummer in de titel. Zodat we weten welke waarschuwing het recentst is. Dan verwijder ik mijn advertentie. Op deze manier creeren we een ketting van URL's die uitermate onbetrouwbaar zijn. Heb je nog zo'n URL mail het naar de adverteerder en hij zal het hieronder bij plaatsen. LET OP: deze waarschuwing wordt door marktplaats verwijderd. Dus lees je dit, maak dan zo snel mogelijk een kopie van die bericht en plaatst het op marktplaats.
Gepost op: 25-11-2009
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.