oudforum
Er zit wel wat serieus tussen maar ik twijfel nog of het die ?15 voor 3 maanden waard is.
Iemand ervaring met lexa ?
Gepost op: 05-05-2009
oudforum
a: als gratis lid rondkijken.
b: als gratis lid dagelijks 5x interesse tonen.
c: als je betalend lid besluit te worden, kun je Op Lexa.nl per post, via een overboeking of via ??nmalige machtiging betalen en fekerssite bieden deze 3 mogelijkheden nooit.
Als je voor een site moet betalen hoeft dat niet automatisch een fakerssite te zijn, sterker nog, betalende bonafide sites schrikken juist fakers af.
Groet,
David
Gepost op: 06-05-2009
oudforum
* waarschijnlijk 99% van alle vrouwen hebben een gratis abbo en jij moet dus contact leggen.
* De enige concurrentie die je hebt is van betalende mannen. Mannen met een gratis abbo kunnen alleen interesse tonen en daar hebben de gratis abbo-dames niks aan...
Gepost op: 08-05-2009
oudforum
Berichten: 2280 Gewoon reclame door de webmaster van Lexa.nl: Een vraag stellen en dan positief antwoorden. Ze worden niet origineler met de tijd...
oudforum
Berichten: 2280 Ik heb vernomen dat 40% van alle Full Members vrouw is.
oudforum
Ben betalend lid, gewoon 20 euro voor een half jaar!
Vindt ik niet eens onredelijk hoog...
Gepost op: 09-05-2009
oudforum
Nou, als dame krijg je geen gratis abo hoor. Je mag gewoon betalen, wat je wel kunt doen is kijken of je een betalende kennis hebt en via die een berichtje sturen namens jou aan interessante personen. Want ik verdom het dus ook om te betalen voor die of Iwannadate. Ik vind het alleen maar frustatieverhogend die sites. ZIE je iets leuks, kun je er niet bij, je hebt er geen donder aan, eigenlijk. Dan liever Love@Lycos of DateCenter, leuk en kost niks.
Groetjes,
Carla
ps. Heb wel een regelrechte FAKE ongedaan via DateCenter, maar konden zij ook niets aan doen :-s
Gepost op: 10-05-2009
oudforum
als je vaak, en lang op de side bent zie je dezelfde dame van een paar dagen ervoor met een heel ander profiel.
eerst was ze 27jaar, later in de week had men het profiel aangepast, ze was toen 42, of 47 jaar oud, maar klopppen doet het in ieder geval niet voor de volle 100%!!!
vervolgens heb ik een berichtje naar deze 'dame' gestuurt, of ze niet een beetje abuis was geweest met het opstellen van haar profiel.
zo heb ik zeker binnen 5 dagen 50 berichtjes gestuurd naar diverse dames, en procentueel gezien reageert er ongeveer 5%, waarvan ik het idee heb dat nog eens 3 a 4 % dezelde dame (of) heer je een berichtje toestuurt, dus vals!!!!
maar ja, er zijn ook dames waar je zo een emailadres van krijgt, waar je dan van alles mee kunt doen buiten lexa om!!!
ik kan zeker na 1 week lang gebruik te hebben gemaakt, 8 a 9 uur per dag zeggen dat het toch voor 90% gefakt is!!!!
Dit kun je ook zien aan de manier hoe de profielen/ advertenties zijn opgesteld!!!
dus ja, we worden gedeeltelijk belazerd!!!!!!
AFZ; tom!!!!!!!!!!!!!!!
Gepost op: 12-05-2009
oudforum
Berichten: 2280 Ik kan je verzekeren dat Lexa.nl geen fakers-site is en een actief antii-faker beleid voert.
Als je problemen hebt met profielen en geen reacties krijgt, kijk dan ook eens naar de berichten die je stuurt en naar je eigen profiel. Zou je hier zelf ook op reageren?
Gepost op: 14-05-2009
oudforum
Berichten: 2280 Ik ben nu al 7 maanden lid via Lexa, en ik kan je dit vertellen dat er altijd mensen zijn die de boel belazeren maar dit is echt niet via een beleid of met medewerking van Lexa! Ik heb in al die maanden, vrij veel vriendschappelijke kontakten gekregen met andere leden, zowel man als vrouw en het is zekers weten geen fakers site, dus, krijg je geen bericht als man terug, ja jammer! Verder heeft Lexa een hele leuke lovercruise georganiseerd voor de full membership leden en dat tegen een zeer schappelijke betaalbare prijs, wat dus ook aan geeft, dat enorme winst niet het hoogste woord heeft in de plannen die de lexa oprichters uitvoeren.
Gepost op: 14-05-2009
oudforum
Berichten: 2280 Ik wilde even zeggen over dat verhaal dat ongeveer 5% reageert. Nou bij mij nog misschien wel minder. is dat niet raar?
mijn probleem is dat ik gewoon eens op een andere manier een leuke vriendin wilde zoeken. typ je vingers maar paars want er wordt toch bijna niet gereageerd.
dan weet ik voor 100% zeker dat ik geen lelijke snuiter ben.
heb een leuke foto geplaatst en dat weet ik zeker voor 100%.
ik geef ze de voordeel van de twijfel.
ik geloof een ding wel zeker, als ik in de supermarkt sta men een oude overal met smeerolie er op maak ik volgens mij nog meer kans.
ik wil gewoon wel eens weten wat er aan de hand is.
wie kan daar gericht antwoord op geven?
groeten van een Gisser.
Gepost op: 15-05-2009
oudforum
Berichten: 2280 Denk inderdaad dat je in een gemiddelde supermarkt meer kans maakt op een leuk contact. Reageren doen de meeste vrouwen niet. En ook ik zie er leuk uit en heb een leuk origineel profiel. Misschien dat de meeste vrouwen een gratis abbo hebben en helemaal niet kunnen reageren en ze er alleen maar staan voor de grap of zo. Of ze krijgen zo veel email dat ze door de bomen het bos niet meer zien.... Tja, heb toch gerede twijfel. Lexa is bij genomineerd tot de fake lijst.
Gepost op: 15-05-2009
oudforum
Berichten: 2280 Heeeeel goed antwoord. Ik heb ook geen negatieve ervaringen. Wel wil ik nog opmerken dat er w.s.bij mijn schuilnaam staat dat ik jarig ben. Maar dat is inmiddels 3 dagen geleden en ik krijg nog steeds leuke verjaardagsmailtjes, maar jarig ben ik niet meer natuurlijk. Ik hoop dat jullie dat eraf willen halen. Ben niet meer jarig!
Voor de rest niets dan lof hoor, leuke site!
Gepost op: 16-05-2009
oudforum
Berichten: 2280 het is als je leuke mensen wilt ontmoeten zeker de moeite waard, en je weet het maar nooit wie weet kom je de ware daar inderdaad tegen en het fijne is je neemt zelf je beslissingen en keuzes maak je ook zelf met wie je wel of niet in contact wilt komen.
Gepost op: 17-05-2009
oudforum
Berichten: 2280 Ja ik heb nu ongeveer 2 mnd ervaring met lexa. ik vind het erg goed, niks geen gefake, de mensen die je wilt spreken krijg je puur contact mee. Alleen bij het chatten zou ik het nog wel wat publieksvriendijker willen zien maar verder is lexa Toppy
Gepost op: 18-05-2009
oudforum
Berichten: 2280 ik denk dat er veel meiden opstaan die niet betalen< en dus niet kunnen reageren< dus een hint als je een bericht stuurt stuur je mail mee
Gepost op: 18-05-2009
Wilt u een topic plaatsen?
Log dan in of
meld u gratis aan.