INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: Pas op voor marktplaats.nl!

oudforum

thuis adres weet ik niet maar maktplaats.nl zit in emmeloord op het industrie terrein
Gepost op: 28-10-2009

oudforum

zelfde meegemaakt, jeroen!
Gepost op: 29-10-2009

oudforum

ik heb ze laatst getipt over een faker nou ze doen net of ze blond zijn en ik begrijp nu ook waarom! die adverteerders betalen namelijk 25,- per plaasting snap je nu ook waarom die niet worden geweerd!??
Gepost op: 29-10-2009

oudforum

deze personen verdienen er aan let op ebay kom jouw op zoeken met een inkasso bureau kosten kunnen oplopen tot wel 1500 euro .
Gepost op: 31-10-2009

oudforum

Moet je eens een advertentie pakken met een msn van een dame erin, krijg je automatisch een berichtje dat je naar een pay site moet, heb hier een botje aanstaan dat meteen terug antwoord met een andere paysite, ben je in notime geblokt bij die ander :)
Gepost op: 31-10-2009

oudforum

Het vervelende van Marktplaat sis dat oplichter daar vrij spel hebben en dat men daar maar wat aanrommelt. Besteedt een omroep daar aandacht aan en ze interviewen Oscar Diele, dan is er uit Oscar geen stom woord te krijgen en gaat niet in op vragen om oplichters van de site te weren of het probleem grondig aan te pakken. Ik heb diverse producten daar te koop gezet. Heel vaak bellen ze op en maken een afspraakmet je om het spul te komen kopen, maar of ze bellen af, of zekomen niet opdagen. Dat alleen maar vanwege het vrijblijvende karakter van dat amateuristische zooitje. Nee, geef mij maar EBAY. Daar ben je tenminste verplicht om spullen af te nemen, als je als hoogste geboden hebt, of direct iets gekocht hebt. Verkopers zijn ook verplicht om hetgene in goede staat af tr leveren, dit allemaal op juridische basis.
Gepost op: 01-11-2009

oudforum

hoi jeroen de reatie van marktplaats zit op een industrieterein in emmeloord gooi maar een tegel door die ruiten heen,ben het helemaal met jou eens
Gepost op: 02-11-2009
Pagina: 2/2
Volgende
Laatste
Ga naar pagina:
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.