INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: Pas op voor marktplaats.nl!

oudforum

Heel erg met die Marktplaats.nl, ik heb het idee dat ze met dit soort malafide bedrijfjes een deal hebben gesloten om de gewraakte advertenties te plaatsen.Ook ik heb verschillende waarschuwingen gegeven via topic 'contact' aldaar. Het vage is de mijne word eraf gedonderd en de malafide advertentie blijft gewoon staan. Hier zakt mijn broek dus echt vanaf. Hoogste tijd dat dit samen met behulp van de overheid tot stoppen wordt gebracht! Gelukkig worden de ongevraagde sms' jes op je mobiel al flink aangepakt.Nu het internet en de emaildiensten nog. Weet iemand trouwens het thuis adres van marktplaats.nl? Of wie ik kan benaderen? Info@marktplaats helpt niet, want ze sturen je niets terug. Moeten ze vooral zo doorgaan ..over imago gesproken. :/
Gepost op: 09-10-2009

oudforum

marktplaats is van de kringloop zaak het Goed,als U die marktplaats bedoeld.
Gepost op: 11-10-2009

oudforum

Je bent niet de enige die zich hier aan stoort als je op 10 oproepjes reageert zijn er 8 afkomstig van betaal site's. Het is raar dat marktplaats hier niks aan doet.GELD ?????
Gepost op: 12-10-2009

oudforum

Hoi Jeroen, Ik hjeb tot nu geen slechte ervaring met marktplaats. ook niet met contacten. marktinfo heeft wel gereageerd waarom mijn advertentie verwijderd was. Maar ik zal voorzicghtig zijn bedankt voor je opmerking
Gepost op: 13-10-2009

oudforum

Jeroen is een beetje een raar persoon. Zo iemand die alleen maar denkt dat alles en iedereen een complot vormt tegen hem. Wat voor baat zou Marktplaats hebben bij het sluiten van dit soort deals wanneer de gebruikers dit zo negatief vinden ... ? Denk eens na! Maargoed, als je de voorwaarden leest zie je dat je geen waarschuwingsadvertenties mag plaatsen. Daarom zijn denk ik jouw advertenties wel verwijderd, en niet die van de spammers. Het is er immers geen forum. Daarvoor mag je naar dit hoekje kruipen!
Gepost op: 16-10-2009

oudforum

Alleen lijkt het er helaas op dat Marktplaats aan dit soort asociale praktijken verdient en het beste is dan ook een beter advertentie-site te gebruiken, er zijn er immers genoeg... Markplaats is een amateuristisch zooitje, ook al lijkt het anders... Mvg, John.
Gepost op: 16-10-2009

oudforum

wil je echt weten wie er de baas is? hier heb je hun echte baas... Domeinnaam marktplaats.nl (eerste domein) Status actief Registrant Marktplaats B.V. Gildenweg 22 8304 BC EMMELOORD Netherlands Domicilie N/A Gebonden aan ADR nee Administratief contact Frank Crebas +31 6 10587302 domain-admin@marktplaats.nl Registrar YKOON B.V. Kruisstraat 2 2312 BH LEIDEN Netherlands Technisch contact Rene van Mullem +31 71 5135858 hostmaster@ykoon.nl Nameserver ns1.ykoon.net 213.244.179.130 Nameserver ns2.ykoon.net 213.196.2.129 Datum eerste registratie 19-05-1999 Record laatst gewijzigd 03-03-2003
Gepost op: 18-10-2009

oudforum

Heel dat marktplaats is gewoon KUT ik heb er ook ALLEEN MAAR GEZEIK MEE!! KANKERHONDEN
Gepost op: 19-10-2009

oudforum

twee woorden marktplaats zuigt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Gepost op: 21-10-2009

oudforum

Als je Marktplaats zo slecht vindt, moet je er gewoon niet meer komen. Heel simpel lijkt me. Ik ben wel tevreden over Marktplaats en verkoop er regelmatig spullen. Erg triest om hier anoniem te gaan lopen zeiken.
Gepost op: 22-10-2009

oudforum

Volkomen met je eens je hebt altijd figuren waarbij het nooit goed is en altijd lopen te zeiken,laten ze zelf maar en site opbouwen en kijken hoe het dan loopt
Gepost op: 23-10-2009

oudforum

Nog enige gegevens MP. Host Preference IP(s) [Country] mx1.intoko.com. 10 213.19.160.134 [NL] mx2.intoko.com. 10 213.19.160.135 [NL] fallback1.ykoon.net. 20 213.244.179.140 [NL] fallback2.ykoon.net. 30 213.196.2.100 [NL]
Gepost op: 24-10-2009

oudforum

Er zijn in dit forum die Marktplaats.nl verheerlijken en andere mensen met slechte ervaringen de mond willen snoeren. Tip! wees blij en reageer dan niet. Ik heb en vele collegae met mij verschillende slechte ervaringen die wij d.m.v brieven en Email opgelost wilden zien. Vergeet het maar je krijgt geen reactie of een standaard antwoordt. Marktplaats bepaalt hoe en wat en de klant moet zich maar aanpassen. En ja.. ik kan naar een andere marktplaats gaan maar ik wil wel deze ervaringen nog even meegeven. Markplaats Bwahhh.. Miranda
Gepost op: 25-10-2009

oudforum

weet je wat de grootste oplichter daar is? dat is die gast van www.smschatdating.nl kijk maar eens naar de links op zijn website, allemaal russische vrouwen die zogenaamd in zwolle of in apeldoorn wonen en de links op die website naar andere sites zijn ook allemaal nep, pure geldklopperij!!!
Gepost op: 26-10-2009

oudforum

ik heb al meer keer op Marktplaats geweest en heb er nooit last ondervonden volgens mij zijn ze eerlijk richard.
Gepost op: 26-10-2009

oudforum

Marktplaats is nu in handen van EBay. Ik heb echt geen flauw idee hoe het bij de contacten het er nu aan toegaat. Wel is het zo dat bij het verkopen en kopen van goederen er bijna nietsfouts kan gaan, (althans op e-Bay). Vele kopers letten namelijk op de recensies die een verkoper heeft gekregen. Verkoop je bijv. een MP3 speler, maar licht je vervolgens de boel op door 7 piepers op te sturen, dan krijg je dus een hele slechte naam, en als je wel ietskoopt, maar je neemt het niet af, loop je ook hele grote kans een flinke negatieve krabbel onder je naam te krijgen. Mensen kopen het liefst van anderen die snel hun kopwaar opsturen en een verkoper zal ook het snelst zijn spul verkopen aan mensen die snel hun betalingsverplichting nakomen, zoals ik bijv. Ik ben wel benieuwd of het aantal fakers is afgenomen sinds Marktplaats onder de vlag van EBay opereert, anders moeten we EBay er zo snel mogelijk van verwittigen.
Gepost op: 27-10-2009
Eerste
Vorige
Pagina: 1/2
Ga naar pagina:
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.