oudforum
Berichten: 2280 zit toch niet zo te zaniken allemaal met je ge- fake
op deze site alleen al staan er links die zogenaamd wel betrouwbaar zijn. Bij de eerste de beste die ik probeer, scoren.nl moet je ook weer een of ander vaag nummer gaan bellen om lid te worden.
Ik word het zo zat allemaal.
sodemieter toch lekker op met zn allen.
je kan beter naar een hoertje gaan dan weet je tenminste waar je aan toe bent.
Gepost op: 23-11-2009
oudforum
Gepost op: 23-11-2009
oudforum
Berichten: 2280 Jammer dat je de halve waarheid verteld en dingen door elkaar haalt. Graag een paar forumberichten verderop lezen over de scoren.nl-discussie!!!
Graag even de volgende zaken duidelijk maken:
1. Het EENMALIG bellen van een 0900-nummer is juist gedaan om fakers te VOORKOMEN. En werkt HEEL goed. Dit staat ook HEEL duidelijk in de tekst voordat je gaat bellen!!!
2. Wat hebben fakers of een fakersdatingsite te maken met een betaalmodule op een datingsite???? Stel dat je een compleet betaalde datingsite hebt is die dan ook direkt FAKE?? DUHHH! Volgens mij haal je 2 zaken door elkaar...
Overigens: Alweer 3 weken is deze betalingsmodule eruit gehaalt omdat mensen alleen maar lopen te zeuren en we daar ook geen zin in hebben. Dan maar fakers! Hebben ze niks over het ??n te zeuren dan wel over het ander!
We hebben geen gratis datingsite om de hele dag alleen maar zeikende mensen te hebben die halve waarheden vertellen en niet lezen!
Gepost op: 25-11-2009
oudforum
Berichten: 2280 Ik wil even reageren op al dit schrijven van dit GEZEIK.
Helaas is het in Nederland zo dat er geen juridisch erkende organisatie of bond bestaat op het gebied der dating, of dit nu als bureau gebeurd of op internet online. Als dat er wel zou zijn zou dat een stuk handiger zijn, de fakerlijst.nl probeerd dit tenminste te doorbreken op vrijwillige basis en kost veel vrije tijd van de beheerder, diverse site's zijn al zogezegd lid van deze site door een waardekeurmerk zoals www.homo.nl o.a. ook hanteerd.
Echter ook ingeschreven staan bij een bureau of datingsite geeft nog geen enkele garantie dat je wel of niet met een faker te maken hebt, want we zijn allemaal mens want bij de geringste twijfel zien we er liever vanaf maar vergeten dit (vaak voor het eigen gemak of valse schaamte) ook aan de ander mede te delen die juist deze hierdoor als FAKE kenmerkt.
Dit komt allemaal naar mijn mening dat men het liefst iets aanneemt (is makkelijk want dan wordt men niet geconfronteerd met zijn eigen vaak lompe gedrag) dan iets te vragen van hoe of wat of gewoon te zeggen dat verdere voortgang van een contact niet zinvol is.
Mijn moraal aldus:
Kijk eerst eens naar jezelf, pas er desnoods een spiegel bij, en hoe zou jij het vinden als je iemand ontmoet en je laat zonder te weten niks meer van je horen. Wat zie je dan, JUIST EEN FAKER in die spiegel, JIJ DUS !!!!!
Ronald
Gepost op: 25-11-2009
oudforum
Berichten: 2280 fakers en oplichters zullen er altijd wel blijven
Zorg er zelf voor dat je niet belazerd wordt
Gepost op: 26-11-2009
oudforum
Berichten: 2280 Alleen jammer dat de meeste advertenties op Scoren nu juist ook weer FAKE zijn!!!!!
Heb al diverse malen 1.15 betaald en krijg of een blanco scherm of een dame welke niet bestaat??? hmmmmzzzz hoezo FAKERS weren?
Gepost op: 28-11-2009
oudforum
Berichten: 2280 Er dienen gewoon regels te komen. Een datingsite waarbij goed gecontroleerd wordt op basis van een identificatieplicht. Simpel! dan kan niemand zich meer verschuilen achter een gedownloade foto van een lekker wijf. En degene die niet op komt dagen of achteraf toch naar een website verwijst of geld vraagt, die krijgt een waarschuwing. Daarna is het over en uit. Deze persoon kan zich (voorlopig)niet meer aanmelden op de datingsite's die zich daarbij aangesloten hebben. Het zou ook een goede zaak zijn om de bedrijven die daarachter zitten te kunnen beboeten.
Gepost op: 29-11-2009
oudforum
Gepost op: 01-12-2009
peter
Berichten: 14 lol @ identificatieplicht. Jij denkt dat mannen die een avontuurtje zoeken hun rijbewijs gaan inleveren? hahahahahahah nee het kan niet anders dan anoniem blijven vrees ik
Gepost op: 11-12-2010
Wilt u een topic plaatsen?
Log dan in of
meld u gratis aan.