oudforum
Berichten: 2280 Wat is er aan de hand met www.score.nl? Om te kunnen daten moet je je eerst registreren en eenmalig bellen naar een bepaald nummer. Maar wat blijkt: het opgegeven telefoonnummer is niet meer aangesloten. Iemand die hier iets meer van weet? Groetjes!
Gepost op: 08-03-2010
oudforum
Berichten: 2280 De inbel was om fakers te voorkomen. Je hoefte slechts EENMALIG te bellen. 1 keer een nummer bellen, ophangen en daten. Daarna hoef je nooit meer te bellen!
Dit hebben we gedaan om fakers te voorkomen en heeft HEEL HEEL goed geholpen. Echter het nadeel. Mensen gaan gelijk rondschreeuwen dat scoren.nl een betaalsite is. Ik vind 1 euro eenmalig niet echt te vergelijken met 20 euro per maand of 70 eurocent per minuut.
Daarom: we hebben het er weer afgehaalt. Dan maar fakers. Mensen willen blijkbaar niet eenmalig 1 euro betalen. En beginnen dan gelijk je per email verrot te schelden.
Maar dan nu een antwoord op jouw probleem:
waarschijnlijk bel je vanaf belgie en bel je het belgische nummer. Een groot probleem waar wij niks aan kunnen doen. Als je bij belgacom zit (de belgische kpn) en je zit boven een bepaalt belgemiddelde per maand dan willen ze 0900-nummers afsluiten. Even met hun bellen is de oplossing.
gr, Vincent
Gepost op: 09-03-2010
oudforum
Berichten: 2280 Als ??nmalig inbellen voor € 1 voldoende en afdoen blijkt om fakers te weren dan zouden alle goedbedoelde datingrubrieken dat moeten invoeren. Immers zo het nu gaat heb je 2 grote groepen. De eerste die € 25 per maand vraagt en uitsluitend neppers in het bestand heeft en de andere groep die gratis is en derhalve geen tijd om alle oproepen op fake te controleren zitten vol met neppers die uitsluitend lokkertjes plaatsen voor de eerste groep. Maar ik vraag me af of € 1 werkt om fakers te weren. Het lijkt me beter dat datingsites die proberen fakers te weren letten (eventueel in samenwerking met fakersites) op stteds terugkerende IP nrs. Kijk maar eens op de klaagrubriek -links op deze site- voor het adres en je hebt een paar IP nrs die het merendeel van de fakers zijn. Voor die moeite mag de dater best ??nmalig € 1 betalen vind ik.
Gepost op: 09-03-2010
oudforum
Berichten: 2280 De oplossing zal ook zitten in de combinatie. Eenmalig 1 euro betalen EN flinke controlle op ip-adressen, blacklisten etc..
gr, Webmaster van scoren.nl
Vincent
Gepost op: 10-03-2010
oudforum
Berichten: 2280 NOGMAALS, IP-nummerscanning helpt namelijk niet.
Een hoop mensen zitten nog op een modemverbinding (das telefoon) en krijgen iedere keer een ander IP nummer als deze inbellen (dat heet statisch), een HOOP providers werken ook met statische adressen (de uitzonderingen als ikke daargelaten), alleen degene die een ADSL_aansluiting hebben krijgen een dynamisch IP-adres welke bepaalde reeksen hebben maar je zal ook de DNS'en van deze providers dagelijks moeten scannen op adresveranderingen, en de hoeveelheid aan providers welke er honderden zo niet duizenden maken een dergelijk werkje namelijk TOTAAL onmogelijk.
Dus stop eens met dit zinloze gekrakeel want je weet ECHT NIET waar je over praat qua IP-blokkeringen etc.
Gepost op: 10-03-2010
oudforum
Berichten: 2280 Allesmaal wel leuk en aardig, maar ik kan bepaalde gedachtenkronkels niet begrijpen.
Scoren.nl zegt dat ze alles eraan doet om fakers te verwijderen. Verder staat overduidelijk in hun alg. voorwaarden dat men geen sex voor geld mag aanbieden.
Ik snap niet dat (amateur)prostitutie dan toch wordt toegelaten en als je daarovr klaagt en erbij vertelt om welke advertentie het gaat, dan krijg je er niets van te horen en kunnen die dames ongestoord hun gang gaan met hun lichaam voor geld anbieden.
Daar mag scoren.nl wel heel snel iets aan gaan doen, willen ze zich geloofwaardig t.o.v. de buitenwereld blijven overkomen.
Gepost op: 11-03-2010
oudforum
zojuist me proberen aan te melden bij scoren.nl Echter er staat dat ik een woonplaats moet invullen, maar die mogelijkheid kan ik nergens vinden. Weet iemand anders waar ik die precies moet invullen?
Gepost op: 12-03-2010
oudforum
gisteren had ik een vraag gesteld over waarom het invullen van de woonplaats niet lukte. Ik had namelijk mijn postcode op 00 laten eindigen zodat mensen mijn wijk niet konden achterhalen. Dat blijkt dus niet te werken.
Misschien dat het wel werkt om de poistcode te laten eindigen op die die voor de postbussen gebruikt wordt (in Arnhem bijv. 6801).
Misschien werkt dat wel.
Gepost op: 13-03-2010
oudforum
Wat is er aan de hand met jullie website. Als ik op daten klik krijg ik alleen maar een error te zien.
Gepost op: 15-03-2010
Wilt u een topic plaatsen?
Log dan in of
meld u gratis aan.