INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: Lijst van 'real'

menkid

Kunnen we niet een lijst met 'Real' maken dat scheelt veel zoekwerk en geld.
Gepost op: 21-11-2009

oudforum

Dit is, mijns inziens, een goed idee. Ook misschien een kostenoverzicht?
Gepost op: 12-01-2010

IMIN

In ieder geval moeten passion.com en adultmatch.com op de lijst. Nu al verschillende contacten via deze sites gehad.
Gepost op: 13-01-2010

wikke

De laatste 2 weken heb ik mezelf in zo veel mogelijk verschillende dating sites laten gratis registreren, ik heb nergens 1 cent betaald, niet voor een sms of een upgrade van mijn account.De volgende sites zijn real van in het begin tammelijk veel verschillende reactie en tevens enkele ontmoetingen of dates verkregen van andere leden. AmateurMatch.com + alt.com+ xxxblackbookxxx.com + passion.com + Adultfriendmatch.com + sexsearch.com + Getiton.com+ fling.com + Eroticy.com +xxxmatch.com Geschrokken Grijns
Gepost op: 03-06-2010

Gondenaar

Hoe kan je op xxxblackbookxxx.com zonder een cent te betalen aan dates komen dan? Want ik kan daar niet eens een bericht versturen zonder te upgraden naar een duur membership..?
Gepost op: 12-05-2011

stan90210

Idd gratis upgraden?! Verbaasd leg ons dat maar uit ...dat willen wij ook! Grijns
Gepost op: 02-07-2011

wes88

Passion.com is wel het proberen waard. Gratis leden kunnen gewoon berichten beantwoorden, onbeperkt en gratis. Een probleem is dat het eerste mailtje van de mailer die contact opneemt slechts voor betaald leden is of met betaalde punten Verbaasd . Maar die punten hoef je niet altijd te kopen. Je kunt ze ook verdienen door een blog te schrijven of foto's uplouden, enzovoort. Ik heb al 1 afspraak gehad zonder te hoeven betalen. Oke, de afspraak vie erg tegen, maar het punt is dat het wel bestaat. Probeer maar en als je je inschrijft wil je me dan een plezier doen via deze link http://passion.com/reg/wes88nl dan krijg ik weer wat punten. Ben je Ego Huilen , ook goed. Ga dan gewoon naar passion.com maar betaal gewoon niet he.
Gepost op: 24-10-2011

wes88

sexsearch.com heb ik sterk mijn twijvels over hoor. Nederlandse damens (wat er weinig zijn) en Belgen schrijven alles in het engels... Waarom zou je dat als voer taal gebruiken voor het daten? Daarnaast is het verre van gratis. Je krijgt wel de indruk, maar wanneer het erop aan komt, is het in eens betalen... Ik weet niet zeker of het real of fake is. Maar waag het geld er niet op hoor.
Gepost op: 24-10-2011
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.