INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: Cu2 day / night < fotografen

oudforum

Mensen, pas alsjeblieft een beetje op wanneer je een aanbod van een fotograaf krijgt op cu2 day/night. Kans is groot: a. dat je wordt gevraagd te betalen voor een fotoshoot.....en later niks meer hoort b. dat je één of andere geile nerd als amateurist-fotograaf krijgt die eerder uit is op een potje sex of gewoon zin heeft om op je lichaam te geilen :S c. je wordt gevraagd meer (naakt)foto's te sturen waarna je niks meer van hem/haar hoort.
Gepost op: 09-02-2010

jessygab

Hallo lieve! Mijn naam is MS Jessy, ik vond je op deze site en besloot om je te schrijven. Je weet dat ik nog nooit van de virtuele relatie had en ik weet niet wat ik nodig heb om u te vertellen over mij .... ik ben geïnteresseerd in het krijgen van u beter leren kennen. (Jesygab@yahoo.com) Ik ben op zoek naar iemand die kan: worden mijn beste vriendin, mijn gepassioneerde liefhebber, ik kijk uit naar meer te leren over jullie en zal anticiperen op uw brief snel en zal ik net als u contact met mij waar mijn directe postadres (jesygab / op / yahoo / dot / com) wensen, Jessy. Hello Dear! My name is MS Jessy, I found you in this site and decided to write to you. You know I have never had the virtual relationship and I don't know what I need to tell you about me....I am interested in getting to know you better.(jesygab@yahoo.com) I am looking for someone who can: be my best friend; my passionate lover, I do look forward to learning more about you and will be anticipating your letter soon and I will like you contact me true my direct mailing address (jesygab/at/yahoo/dot/com) Wishes, Jessy.
Gepost op: 04-09-2011
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.