INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: Wat zou jij willen!!

oudforum

Hoi, iedereen heeft het over fakesites, spammerd e.d. Maar wat zou jij willen zien op een site om fakers en spammers tegen te gaan. Groet, Bas
Gepost op: 08-04-2010

oudforum

De enige mogelijkheid is om adverteerdes uitsluitend toe te laten met het van de provider verkregen emailadres. Verder kan het best zijn dat er veel werk in zit voor de webmaster en dat er een betaling zou moeten geschieden. Echter dan moet die betaling van de kant van de adverteerder komen en NOOIT!!!!! van de reagerenden!
Gepost op: 10-04-2010

oudforum

Ik kan alleen maar vertellen hoe wij het opgelost hebben. Alle reacties gaan in eerste instantie via onze site, zonder dat er e-mail adressen vrij gegeven worden. Door dit systeem kunnen wij ook e-mailadressen uitsluiten voor gebruik op onze site, en dat doen wij dan ook met alle gemelde fakers. Deze fakers kunnen dan geen gebruik meer van onze site maken (geen oproep plaatsen,maar ook niet meer reageren op een oproep) Tevens wordt elke oproep ook persoonlijk door ons team bekeken, en indien nodig gecorigeerd of verwijderd. Ons team bestaat uit vrijwilligers, en het systeem is zo opgezet dat een en ander via het web door onze beheerders beheerd kan worden. Zo is elke serieuse dater, ook voor ons een potentiele beheerder. Er gaat wel wat werk in zitten, maar vooralsnog is het voor ons gratis bij te houden.
Gepost op: 10-04-2010

oudforum

Als je IP nrs kunt weren dan heb je aan 3 voldoende om 90% van de fakers te weren. Op de klaagrubriek zie je wel welke 3 dat zijn. Link is op deze site
Gepost op: 11-04-2010

boyandgirl

EEN LIJST VAN NON-FAKERS!!! Bestaan echte sexdating sites?
Gepost op: 23-12-2011

ossie123

hai ,,vraag ik me ook af ,denk bijna alles wel fake,, zit zelf op secret-sexdate.nl en vraag me af wie weet of die fake is had 1 vrouwtje, beweerde ook in haarlem te wonen, vroeg haar welke buurt, en die noemde ze ook, dus vond dat goed teken,, en antwoord was er ook rap, normaal anwoorden ze er nooit op, dan weet je dat het vaak fake is maar als iemand meer over die site weet hoor ik graag,,, dan zet ik daar ook een punt achter
Gepost op: 30-01-2012

ossie123

me afvragen of secret- sexdating ,, een fake site is
Gepost op: 02-02-2012

masterton

Hoi; ik heb ook al veel sexdating sites uitgeprobeerd; en 90% is wel fake denk ik; maar ik heb voor jullie een hele goede sexsite waar je voor 10 euro 10 berichten kunt sturen(10 euro is 160 credits); en alle berichten die de vrouwen terugsturen zijn gewoon gratis te lezen; en de flirts die vrouwen geven; kost je ook niks; bovendien krijg je al 35 credits als je jezelf heb ingeschreven; 1 berichtje sturen kost 16 credits en 1 flirt sturen kost ook 16 credits dit is echt een SUPER sexSITE genaamd: Sexdatezoeken.nl (veel succes)! Hou deze site alleen voor jullie; omdat jullie al zovaak genept zijn ; daarom geef ik hem aan jullie; maar deel ze niet met al je vrienden aub. hoe meer vrouwen hoe beter; en ik wil niet 10 keer meer mannen dan vrouwen op de site! ja toch? MASTERTON
Gepost op: 02-02-2012

Fondarr

masterton heb me daar nu ook eens ingeschreven . lol maar blijkt net de zelfste zever te zijn als de vorige . klaat me niet 2 maal oplichten. Ben jij reclame aan het maken misschien ?? en hoeveel verdien je hier dan met ??
Gepost op: 08-02-2012

Fondarr

mocht je je afvrageb waarom ik dit zeg ?? neem het profiel van een van de dames, ga naar google en plak de naam van het profiel .... je zult zien , de het meermaals gelinkt is naar andere site ook . tis bijna een exacte copie van flirtpunt.nl dus ik denk dat jij zever verkoopt man!
Gepost op: 08-02-2012

fakermoe

Masterton = oplichter.
Gepost op: 13-02-2012

masterdd

Ik geef het toe: het schijn echt te zijn maar is het niet.De vrouwen antwoorden wel met korte berichtjes, soms heel geile, maar als he hun vraagt om je direct te antwoorden op je eigen email , dan komen ze met foefjes van: "ik wil je eerst beter leren kennen" , "ik ken je nog niet en vindt het wat vroeg" enz; Het kost ?50 voor 1000 berichtjes te sturen, maar die berichtjes zijn rap op.
Gepost op: 13-03-2012
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.