INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: Doodziek

oudforum

Zo langzamerhand word ik doodziek van al die fake-emails. Iedere keer denk je van: goh, zou dit eens serieus zijn, maar in het daarop volgende mailtje wordt je gedwongen om alleen, maar dan ook alleen via die site contact op te nemen. Never nooit doen. En weet je wat nog het ergste is. Al die mensen die fake-mailtje rondstrooien kunnen niet eens normaal Nederlands. De mailtjes barsten van de taalfouten en zinnen waaraan geen touw vast te knopen is. Alleen aan het taalgebruik kun je al zien dat het van een oplichter is die de lagere school niet eens heeft afgemaakt. Iemand die serieus reageert schenkt aandacht aan zijn/haar tekst. Punt uit.
Gepost op: 07-03-2010

alex1971

Inderdaad!, ook ik maak dat een paar keer per week mee...je vist wel erg gemakkelijk de neppers er tussen uit voornamelijk hoe jij het beschrijft. Toch ben ik er 1 keer bijna ingetuind, net op tijd kwam ik er achter door middel van vreemd gedrag via msn dat er iets niet klopte. Nu kijk ik nog beter uit.
Gepost op: 20-10-2011

temooiomwaartezijn

Oud forum, Goed punt van je. Ik heb ook de nodige berichtjes ontvangen die zo onsamenhangend zijn dat je er niets meer van begrijpt. Bovendien barsten ze van de taalfouten. Echt op het niveau van een 12 jarige geschreven. Iemand die werkelijk oprecht geinteresserd is zou meer passie in die berichten laten spreken. Iemand die werkelijke gevoelens voor iemand heeft hoeft dat niet uitspreken in zijn berichten, maar het is verzorgder en doordachter en geen berichtje wat meer iets heeft van een telegraafbericht. Het is toch van de gekke, dat iemand de meest intieme delen met je bespreekt om je hoofd op hol te brengen (vooral je hoofd) en vervolgens niet meer je naam weetVerbaasd??
Gepost op: 04-11-2011
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.