INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: Relatieplanet

oudforum

KIJK UIT op relatieplanet staat een LETITBE,z,n echte naam is dennis kooij.. kijk uit voor hem het is de grootste oplichter en het kan als je niet uit kijkt de grootste bedreiging voor je worden! het is maar dat je het weet dus dames trap er niet in ik spreek uit ervaring.
Gepost op: 09-10-2009

spion

KIJK UIT op relatieplanet staat een LETITBE,z,n echte naam is dennis kooij.. kijk uit voor hem het is de grootste oplichter en het kan als je niet uit kijkt de grootste bedreiging voor je worden! het is maar dat je het weet dus dames trap er niet in ik spreek uit ervaring.
Ik wil hier meer van weten...kan je mailen naar lekker_mokkel@hotmail.com Ik ken deze gozarrr.
Gepost op: 22-05-2010

shorty

Is hij nu nog steeds bezigVerbaasd hij is al jaren bezig... wanneer houdt het opVerbaasd
Gepost op: 01-09-2010

eefje

ja nog steeds besig ook op tagged weet ze emailadres nowornever2008@hotmail.com heef nu tattoe shop zonder papier in rotterdam in hokje kijk op zen facebook zo probber hij ook dames te pakken praatjes genoeg maar deugen niet pas op voor dezen oplichter
Gepost op: 02-04-2012

eefje

Huilen op tagged ook besig met zijn let it be onder naam Dennis K wat een oplichter pas op voor hem schijn ook tattoeshop te hebbe op kamertje op parallelstraat in rottedam heb geen eens ggd of papiere lekker ziektes oplopen in dat hok
Gepost op: 06-05-2012
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.