Sjengadgeng
Berichten: 1 Zijn er mensen die ervaring hebben met chatcontact.nu ?? Ik heb het idee dat onder het mom van een fijne date, grof geld wordt verdiend door de site maar ook door de dames...voor elke minuut die je chat moet je betalen..voor je het weet sta je rood op de bank..??
Gepost op: 25-01-2010
Tomm86
Berichten: 1 VOlgens mij is chatcontact dikke fake, heb je al eens geprobeerd te zoeken? alleen als je kiest "ik zoek een vrouw" krijg je profielen te zien, terwijl ik me toch zeker zelf als man geregistreerd heb ;)
oja en ik heb een paar meiden een prive bericht gestuurd en van allemaal niks terug gekregen, terwijl ze wel op mij reageerden via andere sites, onder het mom van "je moet op chatcontact.nu maar met mij komen chatten"....
gr,
Tomm
Gepost op: 23-02-2010
oudforum
Berichten: 2280 Mensen proberen je ook vanaf datingsites te lokken naar chatcontact.nu, ongeveer op dezelfde manier als gebeurd met sms-diensten. Je reageert op een profiel, advertentie of iets dergelijks en als reactie krijg je een mailtje met de mededeling dat persoon in kwestie niet mailt, belt of msn gebruikt maakt, maar wel actief is op chatcontact.nu. In mijn geval vond ik het verdacht dat persoon in kweste, een zekere Katja, op chatcontact.nl Nightwish genaamd, niet te bereiken was zonder te betalen.
Gepost op: 25-02-2010
Chrissy
Berichten: 3 ja, allemaal fake, sterker nog de regels daar staan niet toe dat je met iemand kunt gaan daten, dan is de site strafbaar, zolang ze alles fictief houden ongeveer, en geen echte gegevens verstrekken, maaar dus vooral ook niet daten, dan is de site legaal.
Dit werd me nadrukkelijk gezegd, direct na aanmelding, en ik ben er ook vrijwel direct weg gegaan.
De twee eigenaren ervan daar kreeg ik meteen al kotsneigingen bij, hoe ze je voor paar kwartjes per uur willen laten kruipen, zolang je alles maar verzint, en iedereen aan het lijntje houdt voor ze bah bah
Gepost op: 30-09-2010
dropstaafje
Zijn er toch ook profielen daaro wel echt. Heb namelijk een meisje leren kennen daaro en was ook sceptisch en dacht idd zo fake als maar kan.
Maar verdomd ineens stond ze daar aan het voetbalveld. Toeval ?? Waarschijnlijk. iig.. Ook ik ben er ingetrapt.. en raadt iedereen aan niets te zoeken daaro.
Gepost op: 04-10-2010
dropstaafje
Berichten: 2 BTW... als ze mailen (als je fotos vraagt mailen ze die nog wel eens

) mailen ze allemaal met een @gratiswebmail account.. beetje raar
Gepost op: 04-10-2010
Chrissy
Berichten: 3 Het is hier niet toegestaan op dat bagger site, om prive email te gebruiken, toegestaan zijn enkel free accounts zoals hotmail live enz enz, verder betalen ze je 3 euro per uur, mits je dan 3 gasten een heel uur voor de gek houd, en daaar gaat nog belasting vanaf, en in het begin moet je in werken, maar rinkelt dus de kassa al voor hen, voor hen die doorgaan of afhaken, de beginfase dat geld kun je sowieso naar fluiten
Gepost op: 18-12-2010
Wilt u een topic plaatsen?
Log dan in of
meld u gratis aan.