oudforum
Berichten: 2280 ik heb hier enkele contacten gelegd. maar de dames blijven erbij om alleen via deze sites te mailen.
Daarom dat ik mij afvraag of die dames wel echt bestaan en het niet gewoon administrators vd site zelf zijn om zo poen te scheppen.
Je moet er zogezegde credits kopen om te kunnen mailen, maar dat lukt me niet via bancontact, alleen via sms. ofwel doe ik iets fout.
Gepost op: 30-12-2009
Schoote
Berichten: 1 Ik heb ook twijfels of de site wel echt is. Heb de voorwaarden gelezen van die site maar er staat niets in van fictieve personen of zoiets.
Weet iemand zeker dat dit vals is?
De meiden willen inderdaad alleen communiceren via de site en telkens krijg ik antwoorden binnen het half uur terug, wat ik ook abnormaal vind. Zouden er ook echte tussen zitten? Ik krijg toch af en toe toch andere foto's van hun via de site en ze vertellen in welk dorp ze wonen.
Schoote.
Gepost op: 15-02-2010
genaait
Gepost op: 10-03-2010
genaait
Berichten: 7 Let op fake ! mijnlekkerstefoto privemailbox dutchvoyeur celesse 1 pot nat!!
Gepost op: 10-03-2010
anti-fake
Berichten: 1 Ik heb zelf ervaring met celesse.nl en heb ontdekt dat de vrouwen niet echt zijn. De volgende zaken heb ik geconstateerd:
- Als ik online ging, was nooit een vrouw waar ik contact mee had gehad online
- Altijd binnen korte tijd een reactie, ook vaak vergelijkbare teksten bij het afscheid of begroeten
- Van de volgende gebruikersnamen weet ik dat ze niet echt zijn: Leffert, Raimonda, Punttietjes. De foto's die ze mij hebben toegezonden, zijn terug te vinden binnen de fotoserie 'just girls' op www.biertijd.com, categorie sexy.
Ik hoop dat ik hiermee mensen kan behoeden hun geld aan deze oplichterij te besteden!
Gepost op: 07-04-2010
visje
Berichten: 2 Ook Tripdipsy en SoundBitch zijn nepleden. Ik ontving van beiden een identiek bericht.Voor mij is het ook "einde verhaal"
Ik heb zelf ervaring met celesse.nl en heb ontdekt dat de vrouwen niet echt zijn. De volgende zaken heb ik geconstateerd:- Als ik online ging, was nooit een vrouw waar ik contact mee had gehad online- Altijd binnen korte tijd een reactie, ook vaak vergelijkbare teksten bij het afscheid of begroeten- Van de volgende gebruikersnamen weet ik dat ze niet echt zijn: Leffert, Raimonda, Punttietjes. De foto's die ze mij hebben toegezonden, zijn terug te vinden binnen de fotoserie 'just girls' op www.biertijd.com, categorie sexy. Ik hoop dat ik hiermee mensen kan behoeden hun geld aan deze oplichterij te besteden!
Gepost op: 10-04-2010
erik1970
Berichten: 1 Ja en ik ben er ook ingetrapt, die "hete" dames die je voor 1,30 euro per bericht aan het lijntje houden. Na het verzoek om een afspraak te maken (na het lullen als brugman) vinden ze het allemaal te vroeg om iets af te spreken, en praten liever met je op de site, zelfs als ze bijna bij je om de hoek wonen, dating is toch iets afspreken? Ook zijn de layout van celesse, en mijnlekkerstefoto exacte kopie?n van elkaar in het bericht,-en antwoord gedeelte. En inderdaad wie je ook aanspreekt op elk willekeurig tijdstip dan ook, (omdat ik in wisselende diensten werk kan ik dat), je krijgt ALTIJD antwoord, inderdaad binnen het half uur. En je kan merken dat er dezelfde personen meespelen op ??n profiel door de enorme verschillende schrijfstijlen die ze hanteren. En ook ik ontving twee identieke antwoorden van twee verschillende meiden. PAS OP DUS!!! TRAP ER ALSJEBLIEFT NIET IN!
Gepost op: 11-04-2010
gotcha
http://www.celesse.nl/photopage/Raimonda/606
http://directbigboobs.net/bigboobs/?s=tianna
Je kunt op deze site foto's downloaden van deze dame tegen betaling.
Er klopt geen reet van, ze halen bij celesse en bij mijnlekkerste foto gewoon foto's van het internet en verkopen ze als nederlandse dames a 1,30 per bericht. Dus geen euro meer in pompen heren.
Gepost op: 04-06-2010
DarkDavy
Berichten: 2 ik voel me zo dom hee, ik ben er dus ook in getrapt en vooral omdat ik zo veel geld er in heb gepompt...
Ik kwam er achter dat ze inderdaad het zelfde antwoord gebruiken op het einde als andere en de foto's, de datums er op kloppen helemaal niet.
Echt ik schaam me zo kapot dat ik daar ben in getrapt
Klote is dat ik het geld niet terug kan halen, ideal is handig maar je kan het niet terug draaien helaas
Gepost op: 05-06-2010
effezitte
Berichten: 1 Wees getroost dat er hier vast meer gedupeerden zijn zoals ik. Even met de billen bloot, ik heb 4 'dames' intensief gemaild, werd ineens achterdochtig, ze bleken allen nep te zijn. Veel geld verspild aan de credits. Pas op mensen, zonde van je tijd en geld.
Gepost op: 15-06-2010
easy
Berichten: 1 same here! dame wilden alleen op de site blijven. Zou eerst haar best doen om een foto te sturen, want ze wist hoe dat moest. Dag erna wist ze ineens niet meer hoe dat ging! Ook merkte ik dat er vaak hetzelfde wordt gevraagd, terwijl ik de dag(en) ervoor er al antwoord op had gegeven! (bijvoorbeeld of ik rookte. Helaas maar site is faker dan fake!
Gepost op: 21-06-2010
IMIN
Gepost op: 01-07-2010
remco
Berichten: 1 Ik twijfelde eerst ook om een bericht te versturen. Het is immers gewoon heel erg duur. Maar ik heb het toch geprobeerd en ik kreeg een leuk berichtje terug van een meid die me haar email adres gaf. Heb haar toen een mailtje gestuurd en kreeg de volgende boodschap terug:
"Hallo Remco,
Wat leuk dat je reageert op mijn advertentie. Hopelijk sprak mijn advertentie je aan en wil je graag contact met me. Dat zou ik heel leuk vinden. Helaas heb ik zelf geen computer (stuur dit bij een vriendin en ga zo weer weg) en dus wilde ik je vragen of je op een andere manier met me in contact wilt komen zodat we toch wat kunnen afspreken. Misschien al voor aankomende woensdag? Dat lijkt me heel gezellig! Ik kan haast niet meer wachten. Jij ook niet? Stuur dan DG(spatie)ESMEE naar 4477. Ik wil nog niet gelijk mijn nummer geven want dat vind ik niet zo prettig maar je mag mij wel jou nummer in je smsje zetten zodat ik je er dan op terug kan smsen. Ik wil ook echt niet te lang doorgaan met smsen want het kost mij ook geld. Hopelijk snap je dat dit voor mij de enigste manier is om contact met je te leggen. Ik heb ook nog een wilde fantasie namelijk ik in een verpleegstersoutfit en jij alleen zo?n ziekenhuisschort. Als ik dan voorover buk om wat te pakken kun je me lekker nemen. Mmmm. Zoals ik al zei heb ik nog geen ervaring dus je kunt me alles leren. Heb jij een verpleegstersoutfit voor mij dan? En anders gaan we die samen kopen op onze eerste date. Kunnen we gelijk mijn fantasie eens uitproberen. Hoor ik snel van je of je kan aankomende woensdag? Doe maar niet via de mail, je weet wel waarom.
Xxxjes
Esmee"
Echt zoo nep dus! Ik heb het gemeld op de site en kreeg de boodschap dat die meid nep bleek te zijn en dat ze is verwijderd. Hun site schijnt veel gebruikt te worden door fakers! Oppassen dus!
Gepost op: 02-07-2010
AksMe
Ook ik ben voor de gek gehouden door de meiden van Celesse.nl. Ik had een hoop credits aangeschaft, omdat ik toch wel leuke reacties kreeg van diverse personen. Wie is er nu niet gek op een beetje vrouwelijke aandacht

.
Wat mij dus opviel is dat als je een flirt verstuurd je er gelijk eentje terugkrijgt van hun en begint vaak met: Hey ......, dank je wel voor je complimentje, je krijgt er van mij meteen eentje terug...bla bla bla! Zo heb ik er 4 gehad die zo beginnen.
Het vreemde vond ik ook dat er soms verschillende schrijfwijzes werden toegepast van één en dezelfde persoon en ook de tijdstippen. Lijkt wel of die meiden 24 uur per dag wakker zijn. Kan het weten, werk in ploegen namelijk. Achter sommige accounts zullen idd wel administators achter zitten, maar heb ook heel erg sterk het gevoel dat die meiden een percentage van het bedrag krijgen van het bedrag dat je aan hun besteedt. Ze proberen je zolang mogelijk aan het lijntje te houden en ze zijn allemaal eerlijk in hun profiel...yeah right

'Eerlijk' snel geld verdienen of de rug van anderen die gewoon wat leuk contact zoeken. Heb na tig berichten gevraagd of 1 van hun misschien via msn verder wou kletsen omdat het toch wel een beetje erg duur is...haar antwoord:
Sorry maar ik wil wel liever hier verder doen als je het niet erg vind ik zie het wel wat je ervan denkt dan ik hoop dat je het wel zal goed vinden om het hier verder te zetten,en aandelen in celesse wat ben je grappig zeg ik wil gewoon hier verder doen zoveel is dit toch niet gevraagd denk ik?
Ze zal wel een geldboompje hebben in de tuin denk ik dan maar.
Ook vond ik het vreemd dat dat zij iedere keer een offline berichtje kunnen sturen, terwijl ik de hele tijd online ben. Toen ik argwaan kreeg ben ik de browser de hele tijd gaan verversen tot het volgende berichtje van hun kant kwam, en geloof me, die komt bijna direct. Ze hebben alleen even tijd nodig om een berichtje te tikken.
En als laatste wil ik ook vermelden dat als ik ze iets gezegd had, ze het een berichtje of 5 a 6 later nog eens vragen. En die berichtjes zijn allemaal binnen een uur verstuurd, en zo blond waren ze niet eens.

Ga hier verder geen namen noemen van de meiden, maar dit bericht en de vorige die zijn geschreven hierzo moeten toch een waarschuwing zijn. En diegene die toch besluiten om contact te zoeken via die site...Veel plezier daarzo. Reageer niet op de mooiste meiden van rond de 25, ze naaien je...maar niet op een leuke manier.
Groetjes
Gepost op: 28-07-2010
Stefun
Berichten: 1 Was ook een heel tijdje bezig op mijnlekkerstefoto tot ik ook stilletjes begon in te zien dat er iets niet klopte, had met 3 dames contact waarvan één heel goed zelfs (dommerik dat ik ben)en het lukt gewoon niet om daar een date of afspraak met te krijgen. Heb het met één nochtans heel hard geprobeerd maar telkens was het iets, eerst was het nog te vroeg, dan voelde ze zich nog onzeker omdat ze zo gezegd last had met een ex, dan was het haar man omdat ze getrouwd was die ze het niet kon aandoen, ze vinden gewoon alles uit om maar op de site te moeten blijven, via msn of iets anders voorstellen,vergeet het maar!Lukt gewoon niet en begon zo echt te voelen dat de zinsbouw of bepaalde gebruikte woorden bij de verschillende dames voorkwamen en toen begon ik echt onzeker te geraken.
Bij 2 dames waar ik contact mee had stond er in hun profiel beschreven dat ze op zoek waren naar sex, dus als normaal goed uitziende man met wat gezond verstand zou je denken, komt hier dik in orde, vergeet het. Toen ik aan één vroeg waarom maak je dan zo een profiel? Kreeg als antwoord, "ik doe dat om contact te kunnen krijgen met andere", dit gaat ervoor mij toch echt over! En vaak ook zeggen dan,"je weet toch dat dit een contactsite is en geen datingsite" wat een bullshit zeg!!!
Ze zouden beter is onderzoek doen naar de eigenaars van die site's om is te ontdekken wat een fakeboel hier achter zit! En ze liggen dan nog alle 3 te klagen dat het leven duur is maar berichten versturen zogezegd aan 1,30 tot 2 Euro per bericht dat lukt wel! Dat kan niet kloppen zoiets gewoon!
Zou het graag is van iemand horen die er wel in geslaagd is een afspraak te verkrijgen, kan het me gewoon niet inbeelden!
Zonde van de tijd en het dure geld, gewoon weg blijven daarvan is denk ik de gouden raad!
Gepost op: 31-07-2010
Damn
Ook altijd heel snel antwoord, vond dat al verdacht. Ze wilde ook alleen maar via de site contact houden (ik bedoel, een anonieme MSN aanmaken is toch niet zo moeilijk, en nog gratis ook, ook voor haar alleen maar voordelig!)
Maar goed, wilde het toch proberen!
Ik ga met me laatste berichtje netjes afsluiten, kijken of ik toch nog een fatsoenlijke reactie terugkrijg, maar ben bang van niet. Maar ik bedoel, als er zo veel echte mannen op zitten, dan moeten toch ook genoeg echte vrouwen zich aangemeld hebben? WTF!
Zonde van me tijd en geld, was ook te mooi om waard te zijn.
Gepost op: 10-08-2010
Wilt u een topic plaatsen?
Log dan in of
meld u gratis aan.