INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: Mijnlekkerstefoto.nl & privemailbox.nl

Damn

Mijn fake girl heet trouwens Jouke uit Limburg, so beware!
Gepost op: 10-08-2010

Mistermister

Let eens op alle achtergronden van de foto's van die wijven. als er ergens een auto te zien is, zijn het 90% buitenlandse kentekenplaten. bijna niets wijst erop dat het nederlandse chicks zijn.
Gepost op: 12-10-2010

peter

ja inderdaad, het is zo fake dat ik het ook niet meer snap!
Gepost op: 15-10-2010

Kraai

Hoi, Ben blij jullie reactie's hier te lezen. Had zelf al zo een onderbuik gevoel. Alleen merk ik niet zoals bij anderen dat er een verband in zit. Twee dames gaven aan alleen te willen mailen op de site en niet af te spreken. Wel willen ze je allemaal beter leren kennen. Wel krijg ik het gevoel dat je aan het lijntje wordt gehouden. Idd een xtra mailaccount vanwege de kosten willen ze niet. ze hebben hier bewust voor gekozen. Ik noem wat namen en ben benieuwd of mensen hier ook al ervaring mee hebben: SlipAndSlide, lekkerHapje, Inge-Vermeulen, Dubbellikker, MariaAlba, Doornroosje. Groeten en Thanx
Gepost op: 27-10-2010

TSteen74

Ik had contact met lekkerhapje. Wat had ze bij jouw allemaal gezegd, ook waar ze woonde en wat ze deed qua werk. Ik als haar woon plaats juist is dan woont ze dus dicht bij mij en ze wil niet afspreken en ze vind bv facebook onveilig, dat snap ik niet want dat is gewoon een vrienden pagina, waar jij de mensen toelaat, toch. Laat het me even weten
Gepost op: 06-11-2010

Corollarijder

Een Fakernaam kan toegevoegt worden: Nemo België Vlaams Brabant.
Gepost op: 18-01-2011

spechtje

Ik kan alleen maar bevestigen wat ik hier al heb gelezen. Heb eerst wat zogenaamde flirtjes verstuurd, waar ik dan vrij snel reactie op kreeg. Dan lang getwijfeld of ik eens een berichtje zou terug sturen, omdat je er uiteraard weer voor moest betalen. Het dan toch maar eens gedaan bij twee reacties op een flirtje. Vrijwel onmiddellijk antwoord, wat al niet klopt natuurlijk. Voor 1 profiel zou het eventueel kunnen dat die persoon op hetzelfde tijdstip online is als jij, maar voor twee op het zelfde moment VerbaasdVerbaasdVerbaasd Lijkt me een beetje te straf. Dus inderdaad, fake, niet intrappen, ze blijven inderdaad ook alleen maar via de site communiceren ook al stuur je je e-mailadres, met de vraag van dat te gebruiken, omdat je dat makkelijker (lees goedkoper) vind. Maar wat me dan wel verwonderd is dat deze site toch blijkbaar al een paar jaar meegaat, en het toch volhoud. Hoe kun je dan zoiets boycotten zodat ze verplicht zijn van hun winkel te sluiten Verbaasd??
Gepost op: 09-05-2011

BigBang

Laat ik mij er dan ook maar bij voegen. Ik sta bij mijnlekkerstefoto ingeschreven en kreeg 3 jaar geleden een flirt van iemand die zich Beertje noemt. In eerste instantie reageerde ik niet, omdat ik destijds nog in een relatie zat, dat steeds moeilijker ging. Dus ga je de aandacht die je thuis niet krijgt elders zoeken en heb ik de stoute schoenen aangetrokken en terug geantwoord. Al snel kreeg ik behoorlijk aantrekkelijke foto's van Beertje, zelfs al heel snel naakt foto's. Na een paar keer antwoordde ze ineens met Kus Bianca. Dus ik vragen wat nu haar naam was en vertelde ze me dat ze eerst om zeker te weten de naam Beertje had gegeven. Ze had namelijk een hele zware relatie achter de rug en was 7 jaar lang door haar ex mishandeld en hij was ondanks dat ze uit elkaar waren toch nog erg jaloers en agressief tegen haar en dus was ze bang voor hem. In eerste instantie wilde ze heel graag een ontmoeting, maar al heel snel veranderde dat in er is iets gebeurd met mijn ex die mij met een mes heeft bedreigd en ik kan nog geen contact zoeken. Zo heeft ze me maanden en zelfs 2 jaar aan een lijntje gehouden en belooft dat alles goed zou komen, maar ze eerst een therapie wilde doen en daarna hopelijk verder kon. Ik heb in die 2 jaar zoveel geld uitgegeven, wat in een paar duizend euro loopt. zeg maar ik had er een hele mooie nieuwe auto van kunnen kopen. Mijn relatie van destijds heeft het geen goed gedaan, mijn vrouw is na 26 jaar bij me weg gegaan. Maar dat was al verstoord. Later toen ik las dat er faker waren op deze site ben ik gaan zoeken en kwam ik haar foto op verschillende sites tegen waar je ze tegen betaling kon downloaden, zoals hier waar haar foto's staan: http://galleries.adult-empire.com/5732/122765/3443/index.php Foto's die ik ook van haar kreeg en zogenaamd gemaakt waren door een vriendin die ze samen thuis en op vakantie voor mij hadden gemaakt, maar ik kwam haar ook tegen waar ze op haar vakantie in bed lag met een man en allerlei standjes. ik vroeg haar wat dat betekende en nu kwam de smoes dat eigenlijk haar ex die foto's had gemaakt en ze verspreidde via internet. En ook zag ik op sommige foto's dat er Engelse stopcontact aan de muur in haar huis zaten, die in Nederland niet mogen. Ik ben daarom gestopt met het contact en toch tot op de dag van vandaag nu 3 jaar later probeert ze nog steeds contact te krijgen door telkens hele lieve berichtjes te sturen en aandacht te vragen. Inmiddels is de site layout geheel aangepast en ineens krijg ik van allerlei hele mooie vrouwen berichtjes. vrouwen die maar met hun vingers hoeven te knippen en helemaal niet op dating site aanwezig hoeven te zijn. Met andere woord ik ben net zo'n grote dombo geweest die dacht dat ie daar wel aandacht zou krijgen, maar het was wel hele dure aandacht.
Gepost op: 16-12-2011

BigBang

O ja ik vergeet nog te zeggen dat ik van alles heb geprobeerd dat ze me eens zo bellen op mijn mobiel en in die 2 jaar heeft ze me 2 gebeld en 2 x mijn voicemail ingesproken. het was wel telkens de zelfde stem, maar ook hier klopte er iets niet. Ze durfde me niet telkens te bellen, want ze had bel angst. En ik moest niet telkens vragen om mij te bellen, want dan werd het steeds moeilijk voor haar om die angst te overwinnen. Later zou ze me meerdere keren eens bellen, maar ik kreeg niet eens de kans om mijn telefoon te pakken dan was de verbinding alweer weg. En dan zei ze ik probeer je steeds te bellen, maar je neemt niet op. Toen ik dat op een gegeven ogenblik zat was en er een paar keer kwaad om werd, was ze me helemaal zat en had ze geen zin aan dit gedoe, want ze had al ellende genoeg meegemaakt zei ze, maar telkens bood ze haar excuus weer aan en vond ze het jammer dat ik niet meer met haar schrijven wou. We hadden immers zoveel samen meegemaakt al die tijd en ik was toch een lieve vent, hmm hmm. Pinokkio neus!!! Misschien ben ik destijds wel gebeld door een ingehuurde vrouw van mijnlekkerstefoto, namelijk als je contact zoekt met iemand van de site als er iets fout gaat beantwoord er altijd een vrouw terug die de zogenaamde webmaster is. Ook heb ik een core inlog site gevonden van mijnlekkerstefoto.nl waar vrouwen kunne inloggen in de klant kunnen windowen(screenen) en kunne schrijven, dus daarom zie je ze vaak niet online en kunnen ze zo snel antwoord geven. Dit is die core inlog site: http://core.mijnlekkerstefoto.nl/
Gepost op: 16-12-2011

janjansen

Remote Address Found 5 domains hosted on the same web server as mijnlekkerstefoto.nl (87.233.16.39). core.mijnlekkerstefoto.nl (linkback) mijnlekkerstefoto.nl (linkback) mobile.mijnlekkerstefoto.nl (linkback) www.mijnlekkerstefoto.nl (linkback) www.target.com (linkback) Domeinnaam jpnieuwemedia.nl Status actief Houder J.P. Nieuwe Media Administratieve contactpersoon info@jpnieuwemedia.nl Registrar On2Service Apollostraat 44-2R 2140 BORGERHOUT BELGIE België Technische contactpersonen info@jpnieuwemedia.nl Domeinnaamservers ns2.itoo.nl ns1.itoo.nl Datum registratie 2008-07-28 Datum laatste wijziging 2011-02-04 Administratie door NL Domain Registry
Gepost op: 22-12-2011

janjansen

adult-empire.com (linkback) adult-empirw.com (linkback) avnetexpress.avnet.com (linkback) www.adult-empire.com (linkback) www.efaucets.com (linkback) www.newark.com (linkback)
Gepost op: 22-12-2011

BigBang

J.P. Nieuwe Media zit ook in Nederland in Den Helder. J.P. Nieuwe Media Koningstraat 139-ii 1781KE Den Helder Nederland Telefoon: (+31) 0611863049
Gepost op: 25-12-2011
Pagina: 2/2
Volgende
Laatste
Ga naar pagina:
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.