INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: Sexdatingplanet.nl (echt fake)

oudforum

Deze site is harstikke fake! Je krijgen (zogenaamd) ontzettend veel berichtjes van dames die contact zoeken. Ze houden je oneindig lang aan het lijntje, het komt nooit tot een date, ze hebben de meest fantastische smoesen! Trap er niet in het kost je erg veel geld, het is pure diefstal!!!
Gepost op: 26-10-2009

Peterb68

Ik heb ben er ook in getrapt.
Gepost op: 05-11-2009

oudforum

>:( >:( >:( >:( >:( >:( dikke fake  kost hoop geld en wat heb je  uiteindelijk  niks.
Gepost op: 23-12-2009

oudforum

Moet er niet op de site vermeld staan als het om zo iets gaat? In een disclaimer? Net als dat je op tv altijd in beeld ziet staan dat het om niet bestaande personen gaat en fysieke afspraken niet mogelijk zijn
Gepost op: 06-01-2010

genaait

Oplichterij.
Alle websites die onder sexdatingplanet vallen (omasexdating, tienersexdating, ouderedamesdating, ea...) zijn dezelfde site en verschillen dus enkel in titel en kleurtjes.
Wat heb ik kunnen vaststellen :
1. Alle vrouwelijke profielen (duizenden) zijn vals en vermoedelijk beheerd door ??zelfde persoon (webmaster). Dit is herkaanbaar aan de schrijfwijze, woordkeuze en vormgeving van de ontvangen berichtjes.
2. U ontvangt bijna dagelijks (valse) berichtjes.
3. Om ontvangen berichtjes te lezen en te beantwoorden moet U betalen.
4. Om zelf berichtjes te versturen moet je betalen.
5. Om gericht te zoeken moet je betalen.
6. Als je antwoordt op een bericht krijg je NOOIT een antwoord terug (Uw antwoord wordt zelfs bijna nooit gelezen).
7. Zelf verstuurde berichten naar profielen die online zijn worden NOOIT gelezen (Ik heb er meer dan 50 verstuurd). Dus fake profielen.
8. Heel duur : 27,5 euro voor 13 minuutjes actief bezig te zijn (is zo opgebruikt)
Kortweg : sexdatingplanet is het ideale voorbeeld van internetoplichterij.
Gepost op: 10-03-2010
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.