fred
ze lokken je op hun manier uit om te betalen via een 0906 nummer en ze gaan nooit in op een e mail adres of een msn adres >:(
Gepost op: 12-12-2009
IMIN
Berichten: 8 Die gasten daar hebben maar 1 doel en dat is jou zo lang mogelijk aan de praat houden. Afspraakje komt er nooit. Pure fake.
Dus allemaal: vermijdt sexdatingplanet.nl, koop geen zgn. wallets en ga niet via het 0906 nummer tegoed kopen.
Voor je het weet ben je 100 euro en een illusie armer.
Gepost op: 15-12-2009
oudforum
Berichten: 2280 >:( >:( >:(ik kan niet meer zeggen dan dat het dikke fake is het kost je alleen maar geld maar er wat aan over houden nee echt niet.
en dan zeggen ze van te voren met aanmelden is gratis!!!!! nou echt niet
Gepost op: 23-12-2009
oudforum
Ik heb date gevonden. (nou ja)
Op zich is het contact wel goed.
Maar een fotootje toe sturen ho maar.
Een afspraakje, k wil je beter leren kennen.
Zal voor mijn gevoel ook nooit gebeuren.
Volgens mij heeft deze site foto's ingekocht en mensen ingehuurd om berichtjes terug te sturen.
Maar dit is vooralsnog een gedachte van mij.
Wie weet er meer?
Groet AA
Gepost op: 10-01-2010
IMIN
Berichten: 8 He AA. Klopt hoor. Zo fake als de pest. Ik heb een keer een berichtje gehad met een foto van een vrouw met een balkje over haar ogen. Die vrouw leek verdomd veel op Wilma Nanninga van prive...............
Kost klauwen met geld en er zal nooit een afspraakje komen.
Groet,
Imin
Gepost op: 11-01-2010
peetttt
Het zijn echte personen die reageren, maar tot een date zal het nooit komen. Ze geven je nooit een email adres, of telefoon nummer.
Meteen wegwezen daar. Heeft mij ook wat geld gekost :(
Gepost op: 19-02-2010
genaait
Alle websites die onder sexdatingplanet vallen (omasexdating, tienersexdating, ouderedamesdating, ea...) zijn dezelfde site en verschillen dus enkel in titel en kleurtjes.
Wat heb ik kunnen vaststellen :
1. Alle vrouwelijke profielen (duizenden) zijn vals en vermoedelijk beheerd door ??zelfde persoon (webmaster). Dit is herkaanbaar aan de schrijfwijze, woordkeuze en vormgeving van de ontvangen berichtjes.
2. U ontvangt bijna dagelijks (valse) berichtjes.
3. Om ontvangen berichtjes te lezen en te beantwoorden moet U betalen.
4. Om zelf berichtjes te versturen moet je betalen.
5. Om gericht te zoeken moet je betalen.
6. Als je antwoordt op een bericht krijg je NOOIT een antwoord terug (Uw antwoord wordt zelfs bijna nooit gelezen).
7. Zelf verstuurde berichten naar profielen die online zijn worden NOOIT gelezen (Ik heb er meer dan 50 verstuurd). Dus fake profielen.
8. Heel duur : 27,5 euro voor 13 minuutjes actief bezig te zijn (is zo opgebruikt)
Kortweg : sexdatingplanet is het ideale voorbeeld van internetoplichterij.
Gepost op: 10-03-2010
Wilt u een topic plaatsen?
Log dan in of
meld u gratis aan.