INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: 4flirt.nl

rteesing

Beste, Ik kwam deze site tegen (www.4flirt.nl) waar je net als op andere websites een account kunt aanmaken. Hier draait het echter eerder of sneller ook om een leuk avontuurtje en meer een heftig kortstondig contact dan een serieuze relatie. Het lijkt allemaal heel leuk, maar ik ben naar dit soort sites erg argwanend. Zo hebben binnen een dag al 5 mooie dames op mijn profiel gereageerd. Is dit 4 real, weten jullie meer over deze site? Het klinkt namelijk te goed voor woorden. mvg
Gepost op: 03-04-2012

Inthecompanyofmyself

Ik zou zeggen: waarschijnlijk fake, of in ieder geval verdacht: zowieso laat de homepage alleen maar vrouwen zien. (standaard)- da's een beetje raar? Tenzij vooral mannen op zoek zijn, maar de kans dat vrouwen die sites bezoeken is dan nog kleiner. Maar dat is op het eerste oog. Ik zou gewoon goed opletten naar wat die anderen zeggen. Niet betalen voor het versturen van berichten en zorgen dat je z.s.m. aan een emailadres komt (of een tel. nr)- zoals vaker gezegt wordt: sex = big business. Kritisch zijn, niet betalen en het contact zoveel mogelijk zelf in de hand hebben [emailadres etc.]- dan weet je in ieder geval dat de tussenpersoon [site] de controle niet meer heeft.
Gepost op: 11-04-2012

cleyne

ik heb contact met een meisje op die site en het lijkt niet fake maar ben er eerlijk gezegd ook zelf nog niet uit misschien dat er naar gechecked kan worden en inderdaad veel vrouwen die iets naar je sturen maar daar ga ik ook niet op in
Gepost op: 12-04-2012

cleyne

en als het nep zou zijn zou ze dan niet goed kunnen spellen en stuff want ze maakt opvallende spell fouten die ik niet tegen kom in de random berichten die naar mij worden gestuurd door andere dames

cleyne

ben ik alweer + de dames type ook een beetje met accent waar ze vandaan komen maar dat is natuurlijk wel allemaal te neppen. het ratio dame man is zo 1 dame op 2 kerels is dat normaal

slachter

Zo gauw je iemand favoriet maakt, wordt er een bericht naar dat profiel gestuurd. Daarna antwoordt die 'persoon'. De antwoorden zijn redelijk realistisch. Er ontstaat een chat achtige 'conversatie'. Alleen, als je ingaat op details uit het profiel van 'de dame' dan blijkt al snel dat die 'persoon' vergeten is dat ze uit een bepaald dorp komt. Veel dames komen uit gehuchten. Gaandeweg ontstaat een band maar als je begint over echt ontmoeten dan word je afgehouden met smoesjes. En inerdaad, meerdere profielen en layouts komen op meerdere sites terug. Dit is nep. Ga dan naar singlesplace.nl daar kan je wel scoren.
Gepost op: 17-05-2012

hindabuilding

ik zit er zelf ook op, en zal je zeggen dat 6 op de 10 fake zijn, je kan vaak al zien aan hun profiel of ze nep zijn of niet. als er staat dat ze nog tussen de 20 en 25 jaar zijn en op het hbo zitten is het zeker fake. en je moet ook goed kijken of er geen accounts zijn met dezelfde foto. ook als ze een foto sturen die ze al als foto hebben op hun profiel
Gepost op: 29-03-2013
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.