VZRK
Berichten: 1 Iedereen weet dat mannen een zwak hebben voor het vrouwelijk vlees en dat mannen zich laten misleiden door geilheid ondanks dat ze misschien weten dat het niet echt is zijn er toch nog mensen die geloven in seks profiel pagina?s die verkondigen dat er na aanmelding snel een kans is dat je op een date gaat. Ik heb mij tweede keer aangemeld op deze site dat heb ik de eerste keer gedaan onder een mannen naam, zonder enig succes, en de tweede keer onder een vrouwen naam met nog minder succes.
Ik heb het over de profiel pagina van Stoutdaten.nl waarop Nederlandse en Belgische mannen of ?vrouwen? zich gratis kunnen aanmelden en voor die moeite en het volledig invullen van het profiel 150 credits krijgen, waarmee je 1 berichtje kan sturen, en 5 ?gratis? flirts, waarmee je via een druk op de knop mensen kan laten zien dat je interesse hebt. Druk je dan op het icoontje, dat het flirt symbool vertegenwoordigt, dan is de kans groot dat diegene al heel snel een reactie geeft op je flirt en je vragen stelt als ?wat zoek je precies ?? Sorry voor mijn slechte Frans maar wat de fuck denk je ? was wat ik als eerste dacht want het is tenslotte een seks profiel site waarin je in je profiel duidelijk aangeeft dat je een man bent je geeft je leeftijd aan je geeft aan wat je seksuele voorkeuren zijn en je hebt zelfs een klein balkje waarin word aangeraden om in 30 woorden een korte beschrijving over jezelf te geven waarin de meeste mannen op de site aangeven ?ik heb geen credits en ik wil seks stuur me je gegevens en we gaan aan de slag? afgemaakt door een foto van zichzelf of z?n geslachtsdeel even kort door de bocht. Maar terug komend op mijn berichtje wist ik daarom ook niet goed hoe ik moest reageren waarop ik terug stuurde ?ik heb geen idee misschien zoek ik jou, heb je zin om iets af te spreken ?? waarop je een stom antwoord krijgt wat niks met het antwoord wat je gaf te maken had je krijgt bijvoorbeeld nog meer vragen over wat je leuk vind om te doen, wat je wilt doen met je leven, waar je woont en wat je lievelingskleur is met andere woorden je blijft eindeloos mailtjes sturen. Ik was het na 3 berichten zat want na een totaal van bijna 5 euro besteed te hebben aan ?small talk? met deze ?vrouw? die nog geen 10 km bij mij vandaan woonde en nog vroeg waar ik vandaan kwam was er weinig tot geen vooruitgang in het maken van een afspraak of een ontmoeting, waarom zei toch echt vroeg in haar profiel. In haar profiel stond namelijk dat zei van vriendinnen had gehoord dat ze op deze site nogal makkelijk kon scoren dus ?lekkere boy?s kom maar op? maar met dat bedoelt ze waarschijnlijk ?kom maar dan kunnen we eindeloos mailen over oninteressante bullshit ? niet te vergeten dat deze berichtjes 1,50 kosten per mail of je moet 10 euro overmaken naar de eigenaar(en) van de website dan krijg je 1500 credits en een kleine korting die totaal overbodig is omdat het contact eindeloos word uitgebuit.
Wat ook erg grappig was is de manier van berichten opstellen die om de zoveel tijd veranderd van heel georganiseerd met hoofdletters, komma?s en een groet gevolgd door 2 enters en dan een niks zeggend verhaal eindigend in een stomme vraag waar je geen reet aan hebt wederom gevolgd door 2 enters en een ?kusjes tot snel? of je krijgt even snel van alles achter elkaar geklakt in een kort verhaal waarin niet eens de moeite word genomen om hoofdletters te gebruiken en gezien de manier van typen en woorden die gebruikt worden en de zin opbouw is het overduidelijk dat het in haar/zijn/hun geval om meerdere personen ging waarin de een uit klokten en de volgende, na een nacht slecht geslapen te hebben, in klokt om het als dezelfde persoon heel anders over te nemen.
Volgende punt bijna alle vrouwen op deze site lijken van Oost-Europese afkomst en zullen ook geen klachten in dienen dat er van hun foto?s misbruik word gemaakt omdat een van Oost-Europees afkomstige vrouw vrijwel niks te zoeken heeft op een Nederlandse (seks) dating site. Omdat het vaak gaat om zeer aantrekkelijke vrouwen lijkt het mij sterk dat deze vrouwen niet op een subtielere manier aan hun trekken kunnen komen, ervan uitgaand dat deze personen ook echt de personen zijn die ze beweren te zijn. Verder als je langs iemand z?n profiel komt en die gene is onlangs online geweest dan is de kans groot dat deze persoon snel online komt en je binnen de kortste keren een berichtje stuurt of een flirt. Meestal beginnen de berichtjes met beste ?profielnaam? en het grappige is dat iedereen, met een beetje verstand, uit de profielnamen die ik had gekozen makkelijk mijn ?naam? kon halen. Dus eigenlijk was ik vanaf het eerste moment gelijk zeker van het feit dat je op deze site verschrikkelijk hard word opgelicht en word aangespoord om credits te kopen maar ik heb nergens op de site vernomen dat de kans van het slagen in het vinden van een date niet bestaat. Ook vind ik het vreemd dat er op de site toch een constante roulatie is van 500 a 600 mensen waarvan er natuurlijk veel niet echte profielen zijn. Hoe kan het toch dat er mannen zijn die er alsnog intrappen ondanks dat alles zo overduidelijk is.
Als vrouw heb ik een andere vrouw met 1 van de gratis flirts benadert en ik kreeg een kort ongeïnteresseerd berichtje met daarin ?dus je zat op mijn profiel te kijken ? je vond het wel leuk wat je zag ?? en natuurlijk de aller bekendste ?wat zoek je ?? Nou heb ik van de vorige keren geleerd dat je zo weinig mogelijk vragen onbeantwoord moet laten dus ik mailde gelijk alles wat ze zou kunnen vragen naar haar toe en ik maakte duidelijk dat het beter was om zo weinig mogelijk van elkaar te weten omdat het slechts om casual seks ging verder niks en dat ik getrouwd was en ik vanavond weer naar huis ging naar mijn man en ik toch in de buurt was wou ik een afspraak maken waarna al het contact was verbroken maar s ?avonds (zou ik terug naar huis gaan) kreeg ik ineens bericht dat ze bij een vriendin was en dat ze op dat moment bij haar moeder was en wederom kreeg ik een belachelijke vraag naar mijn hoofd geslingerd met ?wat wil je dan als date ?? terwijl het toch duidelijk is dat ik een potje seks wil ? Nou vond de dame dat nogal vreemd en vroeg ze of ik zomaar met iemand naar bed zou kunnen, terwijl zei al 4 maanden stond ingeschreven op de site en duidelijk aangaf dat ze van sexspeeltjes houd en dat ze 1 op 1 contact wilt en dat ze van orale seks houd, maar in het laatste mailtje wat ik gekregen heb werd mij duidelijk dat het hier ging om iemand die niet willekeurige seks wou zoals het eerste lokkende mailtje klonk maar dat ze als een braaf meisje eerst info wilt over de gene met wie ze naar bed gaat en toen ben ik nogmaals afgehaakt en tegelijk kreeg ik een mailtje van een man die, waarschijnlijk iemand die voor de website werkt, wel met mij af wou spreken omdat ik in hetzelfde stadsdeel woonde als deze man en dat hij een foto wou van mij omdat ik nog geen foto had gepost (wat ik ook niet kon omdat ik geen vrouw ben). Nou vond ik dat berichtje nogal gek en had ik meer het idee dat de maker van de site mijn profiel tekst had gelezen waarin ik al mensen aanspoorde hun profiel te verwijderen nou welke man gaat daar nou zo?n berichtje op sturen als op de profiel van de ?vrouw? staat dat je 1 een man bent 2 dat je vind dat dit een belachelijke site is en hij sloot af met slimpie hij verwees daarmee naar het laatste woord van mijn profieltekst ?waarschijnlijk is dit geen zuivere koffie. slimpies.... i'm a dude...?
Wat wil ik hier mee bereiken ? dat mannen zich niet laten verleiden om veel geld uit te geven aan iets of iemand die niet bestaat en misschien weten heel veel mannen het ook wel maar denken ze toch ?nee, deze vrouw is echt ik weet het zeker? laat je niet verleiden door slappe verhalen en vraag jezelf is af waarom iemand dat soort als ?waar woon je?? vraagt en ?wat wil je?? en vanuit daar het gesprek zolang mogelijk gaat rekken zodat je lekker veel geld verspilt. Mijn advies als je dan toch wilt neuken en geld wilt verspillen ga dan naar de hoeren dan ben je met een kwartiertje weer buiten of je gaat uit en zoekt een leuk meisje en papt met haar aan. En we kunnen dit alleen maar stoppen door niet meer gebruik te maken van de service !
Dus mensen DON'T do it !!!
Gepost op: 11-12-2011