meer mensen die ervaringen hebben met jan of john tukker zo hij zich nu noemt
ik ken hem uit brabant en toen ik na voor zoveelste keer bedrogen te zijn hij heeft altijd dubbel leven en achter blijven met heel veel schulden ben ik navraag gaan doen, en dit is van een van de vele andere slachtoffers van john tukker
Hoi ,
Er zijn zoveel dingen gebeurt met hem in het verleden en om tekens te krijgen van hem is best moeilijk hij is expert in liegen en bedriegen,en als je iets merkt heef tie meestal goeie smoes en lult zich eruit maar ja dat is de liefde voor hem.Goude bergen beloven maar weinig komt ervan.Ik ken veel vrouwen die hij bedondert heeft waar onder mijn tante zo ben ik ook in contact met hem gekomen helaas.We hebben ook radar in geschakeld toen der tijd maar veel vrouwen waren bang voor wat hij zou gaan doen als dit bekend werd.We hebben samen gewerkt John en ik in Best bij Fidel ook dat bedrijf zoekt hem nu ook nog.Het mooiste is dat ie een man die daar werkt,getrouwd 2 kids gouden bergen heeft beloofd in Kamaroen.Die mensen hebben huis en haard verkocht omdat John daar een werkplek had voor hun en hij had alles geregeld,hij was tenslote eigenaar van een plantsoen.De dag dat ze zouden vertrekken vanaf schiphol geen Tukker en vanaf dat moment had ie ook weer ander nummer en vals adres geeft ie ook door dus hij was weer spoorloos vertrokken.Mensen diep in de schuld en huisloos door hem.Bij mij heeft ie ook veel geflikt terwijl ik hem heb geholpen hij had geen woonruimte dus ik liet hem hier wonen maar kwam ik bescheten uit.Rijbewijs weg gehaal,auto op naam gezet van mij boetes voor te hard rijden,geen apk,tanken en weg rijden ga maar door.Zijn eerste vrouw overleden is niet waar heb je zijn kids ooit gezien denk het niet want niemand heeft die ooit gezien en willen geen contact met hem.Scooters,fietsen van marktplaats gaat hij heen geeft een sleutel van een auto aan hun als onderpand en om de hoek staat busje klaar en hij laad die in wel zo slim om het nooit in de buurt te doen.
Als je meer wilt weten hoor ik het wel.Mss zijn er bij jou dingen die duiden op bedrog dan help ik je graag.Hij heeft genoeg slachtoffers gemaakt en dit gun ik niemand drm heb ik ook dit gestuurd kon me niet voorstellen dat ie nu braaf was want dat word hij nooit of te nimmer
ook staat deze man bekend met meerdere vrouwen tegelijk relaties te hebben en "verloofd" te zijn elke vrouw vraagt hij ten huwelijk hij verhuisd met regelmaat en is dan nergens ingeschreven laatste wat ik weet dat john in noord holland woont kijk asjebl uit voor deze man en trap niet in zijn leugens
Gepost op: 18-11-2011
janjansen
Veel beloven en weinig geven, doet een gek in vreugde leven
Gepost op: 22-12-2011
natas
pffff, klinkt erg bekend, gelukkig niet persoonlijk maar dichtbij genoeg om mij zorgen te maken.
zou graag contact willen om meer te wete n te komen en misschien kunnen we uiteindelijk elkaar helpen.
Gepost op: 14-02-2012
Alina
Hallo Allemaal,
Ik zie dat jullie allemaal bedonderd zijn door Jan of John Tukker. Zijn echte naam is Jan en ik weet dat maar al te goed omdat ik 1 van zijn dochters ben die hij op zijn arm heeft staan.
De leugen dat mijn moeder is overleden komt heel hard aan maar is niet de eerste en vast ook niet de laatste keer dat ik die hoor. Sommige vrouwen zijn door mijn moeder of ons gewaarschuwd maar geloven het niet.
Ik snap best dat jullie het hier moeilijk mee hebben maar je bent er ook zelf bij als hij de schulden voor je maakt.
Maar geloof mij die dochters bestaan.
Gepost op: 24-02-2012
angrygirl
kom meneer tegen op facebook daar is hij ook weer aktief hier de link dat jullie wel weten dat we het over de zelfde persoon hebben
https://www.facebook.com/profile.php?id=100003371990280
de adres die op profiel staat is niet waar hij woont nu in zaandam waar hij weer nieuwe slachtoffers maken kan
Gepost op: 08-03-2012
Alina
Hij heeft 2 profielen op facebook. Degene waar zaandam als woonplaats staat gebruikt hij niet. De andere is nog wel in gebruik. Hij heeft inderdaad weer een nieuw slachtoffer maar die weet van alles af want ik heb het haar verteld. Heb haar zelfs gezegd dat als ze wijs is ze met hem stopt want ze heeft nog wel een zoontje. Maar daar luisterde ze niet naar. Heb er echt alles aan gedaan zodat zij niet het volgende slachtoffer word.