INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: Milfdating.nl

29enNOGmaagd

oke klinkt stom en nog blond ook maar goed komt ie dan ben 29 jaar en ben nog maagd en zou niks Lievers willen dan stevige sex tja welke jonge niet maar goed ik trap er iedere keer weer in stom genoeg het grapje heeft me nu weer even 40 euro gekost kloten dus deze keer op milfdating.nl niet dat ik van tevoren even check nee ik trap er gewoon weer in klote dus maar goed eigen schuld maar goed na 2 jaar en meer dan 4000 euro verder heb ik het compleet gehad zelfs de meest betrouwbare dating sites lichten je nog op en op gratis sites reageert niet een dame terug dus gratis ja dat wel maar dan nog niks te vinden ik ben niet lelijk ik mag er gewoon wezen en ik vind dat ik op mijn leeftijd wel eens ontmaagd mag worden toch maar waar vind je dan een site die echt is waar wel dames en vrouwen op zitten die ook echt sex willen of jonge mannen zoeken bestaan ze wel want ik twijfel eraan en waarom doet de overheid niks tegen dergelijke oplichters waarom worden ze niet gestopt ik snap het niet maar bij deze roep ik om hulp HELP WIE WEET EEN SITE WAAR ZE WEL BESTAAN EN OOK ECHT ZIJN WANT IK WIL LES VAN EEN IETS OUDERE MEESTERES dus voor wie dit leest ga me niet voor de gek houden maar vertel me liever waar ik onderhand die meesteressen kan vinden want ik wil niet naar de jeweetwel toe nee geen zin in want ik wil geen uurtje en vertrekken maar nee ik zoek echt een oudere dame een hete milf waar ze je op tv mee dood gooien en op internet erbij gewoon echt een redelijk lekker ding dat je even in de leer neemt en je de nacht van je leven bezorgt en misschien wel voor langere duur waar ALSJEBLIEF IEMAND WAAR VIND IK HET DAN want ik ben compleet hopeloos geworden van al die oplichters en hun mooie leugens Huilen Huilen
Gepost op: 10-11-2011

klieka

nou ik ben dat ook zat was opzoek naar 1 leuke sex date maar precies wat je zegt wordt sms of credits gevraagd ja ik ben niet gek ik wil dit zonder kosten frustrerend is het ik zou met jou wel in contact willen komen
Gepost op: 13-11-2011

29enNOGmaagd

nou als je nou een leuke dame bent die een maagd aankan als ik graag zelfs ben nu op het moment mijn laatste credits aan het opmaken bij milfdating.nl en ik zal even vrolijk hier even de copy neer zetten van de bericht wisseling die ik nu heb met een en dezelfde dame daar ik word aangesproken door de volgende dame zij stuurt mij een bericht kyelie2 schreef: Hoi jeroen Wat een leuke profiel heb je! Het lijkt me erg leuk om een leuke man te ontmoeten voor sex. Ik ben 37 jaar, sport af en toe, maak muziek en ben daarvoor vaak op reis door het land. Het is geen enkel probleem je te bezoeken, mocht je dat willen,of is dit al te snel? Weet niet zo goed hoe dit aan te pakken, normaal ontmoet je iemand in het echt, en dan gebeurt er wat of niet. Wat denk jij? Groet en kus, kyelie2 (ik reageer met ) Ik schreef aan kyelie2 ja normaal ontmoet je iemand in het echte leven is mij nog nooit overkomen dus ging ik hier maar eens kijken maar omdat het hier erg duur is en ik je liever iets cadeau doe in real zoals een bloemetje ik heb niet veel credits en reageer ook maar een keer ik ben nog een maagd en ik zou niks Lievers willen als les van een meesteres het leren op jouw manier en zoals jij het me zou willen leren kijk ik kan je thuis niet ontvangen want vanwege leef omstandigheden woon ik nog thuis bij mijn moeder maar om de trein te pakken en naar jou toe te komen vind ik niet erg kom ik er ook eens uit en zie ik wat van nederland maar om even terug te komen op berichten hier en credits ik stuur maar een bericht en vraag je me te bellen ik kan terug bellen als je dat liever hebt ik ben te bereiken op 06.......... ik ben geen engerd of mafkees en ik ga dan ook niet lopen stalken dus wees gerust zo vrij en bel me op kunnen we praten en kijken of we iets leuks kunnen gaan doen in de nabije toekomst groeten en een zoen van jeroen kyelie2 schreef: Oke ja sorry maar ik zal niet gelijk met je gaan bellen hoor, want ik wil je eerst gewoon beter leren kennen als je het niet erg vind. xx Ik schreef aan kyelie2 dus je verteld mij in je eerste bericht ( Het is geen enkel probleem je te bezoeken, mocht je dat willen,of is dit al te snel? ) maar gewoon bellen is teveel voor je ik ben gewoon weer in een fake site getrapt zoals zo vele en het enigste dat hier verwacht word is dat ik bericht na bericht ga versturen en maar credits blijf bij kopen en mijn geld hier verlies terwijl ik het al hard te halen heb maar goed ik heb nog eens even alles gekopieerd en vrolijk op de fakerslijst gezet want er komt een dag dat alle fake sites en geld kloppers het onderspit delven want als jij echt zou zijn dan had je wel gebeld kyelie2 schreef: Sorry maar dat is helemaal niet waar wat jij zegt, ik doe gewoon niet snel aan bellen! Ik snap niet dat mannen dat niet kunnen begerijpen, en dat je slechte ervaringen gehad hebt bij andere vrouwen dat betekent niet gelijk dat het bij mij dan ook zo is, want ik ben gewoon een lieve vrouw die eerlijk is en mensen niet in de maling neemt! Want ook ik ben vaak bedrogen door nep mailtjes maar ik vertrouw jou toch ook gewoon maar doe het gewoon voorzichtiger aan ook omdat ik vaak via mijn telefoon gestalkt ben en bedreigd en dat wil ik gewoon niet weer meemaken. Ik hoop dat ik het een beetje heb kunnen uitleggen aan je en hoop gewoon nog een kansje te krijgen, maar dat ik je eerst beter wil leren kennen dat is toch logische lijkt mij? Je zegt toch ook niet zomaar gelijk tegen iemand van ja ik wil je nu neuken? Dat zullen ook veel vrouwen niet pikken hoor en fantaseren ja daar is niks mis mee maar een 1ste date is ook gewoon een drankje en iets eten en dan kijken of het klikt en we het vertrouwen in allebij hebben en dan zien we wel verder hoe het allemaal zal lopen tussen ons toch? En ja stel het klikt heel erg en er breekt een vlam in ons aan ja dan kan het wel zo zijn dat we denken van woow daar wil ik nu echt wel eens iets spannends mee gaan doen, maar vind wel dat alles gewoon met liefde en respect moet gebeuren en dat we gewoon aangeven aan elkaar wat we wel en niet willen doen samen snap je. En dan weet ik zeker dat het tussen ons allemaal echt wel goed zal komen hoor! Ik ben ook niet van het lange mailen maar hoeveel je hier al met elkaar deeld hoe minder dat hoeft als we elkaar in het echt zien en dan verdere stappen zouden kunnen ondernemen samen. xx Ik schreef aan kyelie2 oke sorry dat ik meteen weer denk dat ik weer gefopt word maar ik ben niks anders dan gefopt en heb gewoon teveel geld verloren in dergelijke sites en ik weet dat ik het op een stoute site probeer dit keer maar goed ik zoek inderdaad niet alleen een avontuurtje ik zoek iets meer dat misschien in een leuke relatie kan eindigen zou ik leuk vinden zou zelfs niks ander willen dan een eerste normale date en een drankje erbij en verder nog niks maar hier heb ik voor mijn doen ook al veel geld ingestoken ik kan het hier niet echt betalen dus weet ik het beter gemaakt laten we dan gewoon contact op nemen via msn via een gratis manier ik ga je niet lopen stalken als er niks is liever gewoon contact via een gratis manier want al het geld dat ik hier kwijt raak kan ik beter bewaren voor een leuke date iets leuks doen ik heb het gewoon niet breed vandaar dat ik je ook vroeg bel me maar maar als je dat te eng vind oke doen we het via msn dan kan je de block erop gooien als het te te word ik snap heel goed dat je geen zin hebt in een stalker dus doen we het anders via de msn of via skype ook goed er zijn heel veel manieren via internet om op een veilige manier contact te hebben en elkaar beter te leren kennen mijn msn is mijn E-mail naam jeroenkatoen@gmail.com ik heb na dat ik dit bericht verstuur 26 credits over en dat is genoeg voor een laatste bericht ik kan deze maand niet meer credits halen dus alsjeblief neem contact op via msn of via skype op skype heet ik JK...... via de msn heb ik liever contact het is daar ook geheel veilig dus alsjeblief contact via een gratis manier groeten jeroen -------------------------------------------- nou heeft ze nog niet gereageerd wat ik wel erbij moet zeggen is dat voor ze reageerde ik een reactie van iemand anders had gekregen vandaag ik heb die reactie gelezen maar ben er niet op in gegaan ik heb die reactie meteen na het lezen verwijdert kort na het verwijderen reageerde kyelie2 met haar laatste bericht raar genoeg het lijkt wel of ze mee kijken en zien dat je je berichten verwijdert of er niets mee doet en dan meteen met een ander profiel reageren nou weet ik dat ik een stoute stap gewaagd heb door zo een site te betreden maar goed ik mag toch onderhand wel eens onderhanden genomen worden als 29 jarige maagd vind ik dan niet dat ik meteen het bed in wil en sex wil hebben ik zou liever eerst een leuke date aangaan op een terrasje met een glaasje fris of ergens ontmoeten in de stad leuk bioscoopje pikken een leuke film kijken want ik ben gek op goede films maar ik ben bang dat ik dus nooit iets leuks tegen het lijf zal lopen in mijn leven als ik zo ga kijken naar al de negatieven dingen die me overkomen ik probeer de hoop erin te houden dat er toch ooit iemand op mijn pat komt maar via dating sites op internet nee denk niet dat ik daar ooit iets vind want tot nu toe alleen maar betalen voor een hoop leugens en beloftes en de gratis sites !!!! neem date.nl daar heb ik gewoon voor de zekerheid tegen de 600 dames een gewoon net en bescheiden bericht verstuurt maar na al meer dan 5 maanden heb ik nog niet een reactie terug gekregen dus of dat echt of fake is ik weet het niet of ik ben de grootste peg vogel die berichten verstuurd heeft naar dames die net opgehouden zijn op die site of ze hebben een hele hoop profielen daar die bedoelt zijn om mannen aan te trekken P.S ik heb gewoon mijn E-mail adres laten staan in de laatste reactie van mij naar kyelie2 die ik hierbij vermeld heb in de stille hoop gewoon aangesproken te worden door een leuke dame via hier want je weet maar nooit toch !?!?!?!? Knipoog Grijns
Gepost op: 16-11-2011

29enNOGmaagd

komt tie dan haar laatste reactie-----------------------------------------------------------------------------------------------Naam : kyelie2 Leeftijd : 37 Regio : Zuid-Holland Nou ja ik kan lullen tot ik een ons weeg volgens mij. Je heb je conclussies al getrokken. Volgens mij is maar als jeroen maar gelijk heb dan is alles goed. Waarom begin je er aan als je toch geen vertrouwen heb in alles? Wat had je gedacht. Goh laat ik haar berichtje sturen. Dan zal ik zorgen dat ze me gelijk belt? Ik ga niet weer uit leggen dat ik genoeg ellende mee gemaakt heb en voorzichtig ben. Heb toch geen zin want je heb je gedachten al neer gezet dat elk hondje vikkie heet of niet? En sorry ga me zelf tot nergens toe laten dwingen!
Gepost op: 17-11-2011

29enNOGmaagd

ze kan zeker lullen als brug man want ik heb even voor de grap haar profiel naam op google ingetikt en haar eigen woorden dat ze niet uit is op sex sex en nog eens sex !!!!! ----- ze is te vinden op [[SEXDATE NET!]][[SexdatingNederland.com]][[kyelie2 | Man Zoekt Slet]][[www.hete-sexcontacten.be/profiel/kyelie2]][[www.fotoripper.nl/pic/13206]][[www.sexcontactstad.nl/pdsms.asp?uid=&referer=typein...]][[www.opensexrelatie.nl/pdl.asp?xdt=Nzc0MzE2fGt5ZWxpZTI...]][[www.sexcontact-zuidholland.nl/?p=6347]][[www.neukrelatie.nl/pdl.asp?xdt=Nzc0MzE2fGt5ZWxpZTI&p...]][[www.xxxdatingnederland.nl/pdl.asp?xdt...nduid...p=1092...]][[www.uurtjeneuken.nl/pdl.asp?xdt...nduid...p=1379&referer...]][[www.spannende-plekjes.nl/]][[www.startsexdating.nl/pdl.asp?xdt=Nzc0MzE2fGt5ZWxpZTI...]][[ourmemoryof.com/jessieseymore/condolences/]][[www.geilesexcontacten.nl/kyelie2_76858.html]][[www.bloghoeren.nl/drenthe/kyelie-2]][[www.milfsexcontact.nl/pdl.asp?xdt...nduid...p=1047...]][[www.online-sexcontacten.nl/leeftijd/36tot45jaar/42]]en ga zo maar door nu is de vraag hoe klaag je dergelijke oplichters aan VerbaasdVerbaasd? want dit is gewoon te gek en te grof voor woorden
Gepost op: 17-11-2011
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.