INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: Internet daten is flauwekul....

erik37

ik denk dat internet daten flauwekul is... voor een vrouw misschien een kleine mogelijkheid om te kunnen kiezen uit tal van mannen, voor mannen levert het niks op... en hoe komen jullie er eigenlijk bij dat sexdating via internet een mogelijkheid is ? de meeste vrouwen die geil zijn gaan gewoon met een vent mee in het cafe...lijkt me nogal logisch... vrouwen hebben u eenmaal de macht als het over daten en seks gaat...
Gepost op: 02-11-2011

paas

Het feit dat jouw topic begint met; "ik denk dat....", zegt genoeg...

erik37

je wordt via datingsites en advertenties doodgegooid met sms diensten, scammers uit nigeria en wat er dan wel reageert ziet er niet uit of heeft een groot probleem....noem je dat internetdaten ?

paas

Wat betreft sexdating-sites heb je voor een groot gedeelte gelijk. De meeste sexdating-sites zijn nep/fake met als doel je zolang mogelijk aan 't lijntje te houden en je zoveel mogelijk geld uit de beurs te kloppen. Zelf denk ik dat de meeste sexdates voortkomen via de 'gewone' datingsites. En als via een gewone datingsite een eerste afspraak sex tot gevolg heeft, is het dan misschien toch ook meteen een sexdating-site...? Met je stelling dat internetdaten in het algemeen flauwekul is, ben ik het totaal niet mee eens. Er komen genoeg relaties uit voort. Ik spreek wat dat betreft uit ervaring....
Gepost op: 03-11-2011

temooiomwaartezijn

Ik denk dat er wel een kern van waarheid in zit dat internetdating flauwekul is. Het is natuurlijk geen absolute waarheid. Internetdating is big bussiness en het ligt voor de hand dat exploitanten van internetdatingsite's de boel zullen gaan belazaren om er munt uit te slaan. Echt gratis site's zijn een zeldzaamheid. Bovendien moet iemand echt sociaal ingesteld zijn, omdat het onderhouden van die site's tijd (en ook wat geld) kosten. Over de erotische datingsite's heb ik al helemaal geen hoge pet op. Daar is het oppassen geblazen. Alle elementen van bedrog zijn daar aanwezig. Je wordt benaderd door de mooiste meisjes, die zo fotomodel hadden kunnen worden en wiens aanblik elke man zijn hartslag omhoog doen gaan op zoek te zijn naar jou. Vervolgens wordt je met de meest onzinnige berichten je verteld dat ze helemaal door het dolle zijn van jou en als je ze vraagt om via MSN of hotmailberichten uit te wisselen dan draaien ze eromheen of negeren dat verzoek. Vervolgens vragen ze wie hoe je naam isVerbaasd Zou een vrouw die op het punt staat het meest intieme te delen met je je naam nog niet eens weten? Wordt wakker. Een vrouw-zeker een zeer mooie vrouw hoeft geen moeite te doen om seks te krijgen en zit daar niet op te wachten. Ze wil niet zomaar seks met de eerste de beste (al hebben veel mannen daar wel dagdromen over). Een vrouw wil zo ook geestelijk aangetrokken tot een man en een leuk uiterlijk is dan mooi meegenomen. Dat kan ze overal wel krijgen. Wat dat betreft zijn wij mannen (overigens zijn niet alle mannen zo, gelukkig voor het geval iemand zich aangesproken voelt) veel primitiever dan vrouwen. Een bedriegster of sexdatingsite's maken gebruik van deze mannelijke eigen- schap. Alles wordt dan uit de kast gehaald. Vaak zijn de foto's van (buitenlandse) fotomodellen (die overigens vaak niets van deze zwendelarij weten). Misschien communiceer je niet eens met een meisje, maar met een man. Tientallen euro's en zelfs honderden euro's aan berichten worden verkwist aan zinloze sms-jes of berichten. Elke keer weten de vrouwen de man te vertellen dat zij de dan in het echt willen ontmoeten en dan komt er toevallig iets tussen of ze hebben nog even geduld nodig of willen je toch nog even kennen. Mijn advies. zodra er betaald moet worden aan contributie, sms of aan berichtuitwisseling nok af-anders wordt het een duur grapje. De allerbeste manier is altijd nog de ouderwetse en ga stappen. Ik confronteerde een eigenaar van een datingsite hiermee en hij berichtte mij dat stappen duur was in tegenstelling tot internetdating. Een belachelijker antwoord van een hypocriete manier kan je niet krijgen. Wat ben je aan stappen nou kwijt (tenzij je het gek wilt maken)? Ik neem aan dat iemand leuke kleding en de nodige toiletartikelen toch al heeft (en anders is het geen overbodige luze om deze alsnog aan te schaffen).Wat je dan overhoudt zijn de consumptie's en daar kan je volgens mij niet economisch in veruipen. Of je moet jezelf ladderzat drinken, maar dan ben je zowiezo niet aantrekkelijk voor een vrouw. Met andere woorden de consumptie's hebben mij nooit economisch pijn gedaan (en dan trakteer ook nog eens mensen), terwijl internetdating mij best wel veel geld heeft gekost voor een hoop gebakken lucht. Had ik geen vrouw kunnen versieren, dan had ik in ieder geval een leuke avond gehad en in ieder geval altijd wel iemand tegenkomen waar we over allerlei zaken konden kletsen. In een uitgaangsgelegenheid zit er ook niet een barkeeper of eigenaar dievrouwen daar heeft werken die je moeten verleiden om de consumptie's omhoog te jagen.
Gepost op: 04-11-2011
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.