INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: Iemand ervaring met senior-dating.nl en/of weetwiejedate.nl

Snurkie

Mijn ervaring met senior-dating.nl is slecht. Profiel aangemaakt, 1 mnd abon voor 25 euro. 1 foto afgekeurd, heel vreemd afgekeurd door weetwiejedate.nl. Geen aandacht aan geschonken. De contacten die ik kreeg van vrouwen, die vertelden dat ze GRATIS lid waren. Toen was mijn profieltekst ineens verdwenen, reden : u heeft een emailadres in profiel staan. Pertinent NIET WAAR. Ik benaderde 1 van mijn contacten en vroeg jij hebt mij vanochtend bezocht, heb jij een emailadres zie staan in mijn profiel bij senior-dating.nl ? Antwoord : ik zit op weetwiejedate.nl en ken senior-dating.nl niet eens. Conclusie: weetwiejedate.nl ronselt vrouwen en geeft ze een gratis account om als LOKEEND dienst te doen om mannen op senior-dating.nl te werven. Van kwaadheid mijn abo beeindigd (ondanks nog 3 weken fullmember. En nu komt het leuke. Bij de bevesting van de beeindiging wordt er reclame gemaakt voor Relatieplanet & Lexa. Het zijn dus allemaal oplichters !!!!!U bent gewaarschuwd.
Gepost op: 11-10-2011

Antiekje

Hallo stelletje zeuren!!! Knipoog Jullie zitten er helemaal naast. We zijn met een groepje van 20 mannen, die allemaal een paar sites onderzoeken. Clubsexdate, horny..... stedendating, sexdate.nl, Regio sex dating, en dus ook lexa. Als je echt wilt weten of je te maken hebt met een operator, moet je eens op andere sites kijken. Greetje heet op 1 zo, maar op nr 2 heet ze aggie, en ook nog 123, en _50 en dan nog 6 keer een andere aggie. Jammer genoeg zijn ze vergeten een andere foto te plaatsen. En door alle sites,grondig door te spitten hebben we een lijst van 14670 personen die meermaals en op meerdere sites staan. Als je wilt weten of dat berichtje aan jou echt van die persoon komt, plaats een url-finder achte de site, of koop een ip-tracker. Beide is vrij duur. Maar het geeft bij ieder bericht aan of het is doorgezonden van persoon 1 naar de site waar je op zoekt. Het zogenaamde doorlinkadres De beste manier is op een eerlijke wijze vertellen dat kennis maken een heel ander ding is dan virtueel flirten. Iedereen die werkelijk iets zoekt, moet het toch tegemoet treden. Dit hoeft niet meer dan 3 á 4 berichtjes te duren. Dan is het uitwisselen van een 06 nr. een volgende stap om te laten weten waar het restaurant is waar het dineetje plaats vind. Als je na het geven van je 06 weer een vaag en vooral kort berichtje krijgt, laat het dan maar rusten. Die persoon heeft alleen interesse in credits ontvangen. Mocht je willen weten of de persoon een operator is, vraag het maar gewoon. Het antwoord dat je krijgt als het er 1 is, stikt van de fouten, kan ik je garanderen. Ga gewoon als je kunt op stap en loop daar tegen de boy of dame aan dat alles lijkt te zijn dat je zoekt. Het voordeel is, je bent lekker uit, je hebt geen stress, en je ontmoet personen. Maar let wel, het is niet de garantie dat je vind wat je zoekt. Zelf ben ik rolstoelganger, en heb minder mogelijkheden dan valide mensen dit hebben. Laat je niet uit het veld slaan, doe rustig aan, en laat het geen must zijn om jouw "liefde" op een site te moeten vinden. Ga lekker stappen, geniet van wat je doet, dan heb je eerder beet dan wanneer je gaat zitten vissen. En zeker als je vist op een modderige en ondoorzichtige poel dat datingsite heet. Ik wens jullie een goede vangst toe Antiekje.
Gepost op: 15-10-2011
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.