INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: Mogelijk een goeie tip

Hefaestus

Ook ik ben zo achterlijk geweest mijzelf in te schrijven in een van die val kuilen van fakersites. Ze worden het hardst toe geroepen op google waaronder cupido-dating. en inderdaad je hebt de meeste e-mailtjes s'nachts rond 1:30 schijnbaar zijn ze vampieren, maar ik denk gewoon dat ze van een ander eiland zijn met een andere tijdzone. Ik heb gelukkig nooit betaald maar ja ik heb makkelijk lullen want ik sta onder financieel bewind. Hoe dan ook ik heb het volgende bedacht om A van die mails af te komen ( omdat je die accounts niet kunt verwijderen ) had ik bedacht gewoon al je proviel gegevens weg te halen plus je foto tot je net zo'n blank profiel had als dat je starte in de hoop iemand te vinden. ik heb sindsdien geen mail meer ontvangen dus dat zegt genoeg.
Gepost op: 28-09-2011

HansPV

Ik dacht ook het maar weer eens te proberen met zo'n site. Heb dus voor 3 maanden betaalt bij cupido en daarna werd het wel erg rustig. Die meiden aan het andere eind zijn niet alleen 's-nachts actief, ik krijg zo het idee dat ze 24/7 actief zijn. Het is toch wel jammer dat er niet een honest site te lijkt te bestaan. Dus weer een kleine 100 piek armer en een ervaring rijker. Ik weet het niet
Gepost op: 14-10-2011

Antiekje

Hé Virtuele ..... vul zelf maar in. Er is een site dat gegarandeerd echt is. Hier kun je soms een faker tegen komen, maar de kans dat je dat niet ziet is bijna geheel te verwaarlozen. Die site heet: Sity side. Het ligt in het centrum van je eigen dorp of stad. En zeg nu zelf, dat is toch veel gezelliger dan met je hand in de broek achter een pc te zitten. Die sites zijn er voor om genaaid te worden, en dat word je dus ook, oké financieel dan. Ga lekker op stap en maak daar kennis met wat je zoekt. En dat kun je zo duur of goedkoop maken dan je dat zelf wilt. Toi, toi, toi.
Gepost op: 19-10-2011
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.