INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: Msdating.nl

DickVD

Hallo geilaars Knipoog Heeft er iemand ervaring met www.msdating.nl? Ik kan op het net geen reviews vinden, de site zelf ziet er vreemd uit want hoe hebben die dames en heren een profiel gemaakt? je kan geeneens een profeil aan maken. Ik mail daar al dagen met een geil blondje van 32, ze antwoordt s'ochtens, smiddags en s'avonds, dus het lijkt me geen vent, want die maakt teveel uren. Dat blondje heeft op het net nog 3 advertenties en dat ziet er wel echt uit. Het zou natuurlijk nog kunnen zijn dat het een echte vrouw betreft, maar dat die werkt voor de site en er geld aan verdient?? dank voor jullie inputs
Gepost op: 22-09-2011

despereau

Ik krijg de indruk dat ze de 06-lijnen van vroeger hebben overgezet naar internet. Als je namelijk naar beneden scrollt bij msdating.nl staat er in de kleine grijze letters dat het over fictieve, dus verzonnen profielen gaat. ook staat er bij dat je twee sms-berichten terugkrijgt, die je ?1,50 per stuk kosten. Het lijkt op een automatische dienst, want als je wilt stoppen moet je je eigen afmelden via een sms-je.
Gepost op: 03-12-2011
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.