Ik wil dit even kwijt hebben, want soms kun je het gewoon niet meer binnen houden.
Ik heb letterlijk alles geprobeerd! Op dit moment terwijl ik dit aan het typen ben. Ben ik ingeschreven op 10+ datingsites! Allemaal fake!! En de vrouwen die je contacteren blijven eindeloos de gesprekken uitrekken. Terwijl je al door credits moet kopen.
Ik kan je vertellen dat door eenzaamheid je echt tot alles in staat bent te gaan(Dat betekent dat mijn hersens op vakantie is/was). Maar dat is niet waarom ik het gehad heb.
Ik ga nu iets met jullie delen, gisteravond heb ik op speurders.nl alle(Ja ALLE) advertenties van de erotica sectie van vrouwen bekijken en tientallen een mailtje gestuurd. In de blinde hoop dat er sommige gewoon genuine(echt >,>

waren.
Ik heb vandaag de eerste lading reacties gekregen, en mensen het is ongelooflijk. Allemaal, zelfs, en dit is supergenant om het publiekelijk te zeggen, de moddervette dames(Ik ben een aardige/nette jongen maar als ik pissed off ben dan heb ik echt scheit) sturen een lange reactie terug en als laatste zeggen ze allemaal dat ik hun moet SMS'en je raad het al hoor, 2323 <<Naam van idiote mongool>> om verder met hun te gaan. Ik plak hieronder eentje waarmee ik net een "discussie" heb gehad.
De reply van mijn email:
Hey geilerd,
alles lekker geil daar? hier wel hoor en behoorlijk ook!
Eerst even iets over mezelf. Ik ben 24 jaar en woon sinds kort in Arnhem en kan me makkelijk verplaatsen.
Ik zeg er meteen bij omdat ik gek ben op sex buiten de deur hihi.
Heb je ooit wel eens een black pussy gelikt of je lekker geneukt?
Nou misschien niet of wel maar dat maakt niet uit als we maar beide weten wat we willen.
Ik ben op zoek naar sex en ja wie niet he hihi. Ik wel dus en niet voor eenmalig maar voor meerdere keren.
Zowel binnen als buiten zoals in de auto of ergens geil langs de snelweg.
Zo heb ik nog wel meer leuke plekjes waar ik het al gedaan heb en ook nog waar ik het wil doen.
Ik hoop natuurlijk dat jij er ook voor openstaat en dat je mij wil vertellen wat je lekker vind en wat je nog eens wil doen.
Zelf hou ik er van om lekker lang gelikt te worden en ik ben een echte zuigslet want ik kan er gewoon geen genoeg van krijgen.
Ik wil keer op keer je helemaal leeg melken tot je het niet meer aan kan.
Dus eigenlijk hoop ik dat je een volhouder ben en van lange nachten vol genot aankan.
Wat ik nog meer lekker vind is anaal.
Eerst lekker met je tong me kutje en me kontje verwennen en dan oprekken en dan ... lekker hard in me kontje neuken
Hmm ik ben daar zo gek op dat ik geen genoeg van kan krijgen.
Ik geef eerlijk toe dat ik een buttplug heb die ik gebruik. Soms ook tegelijk met een vibrator in me kutje.
Dan lig ik op me 2 persoon bed naakt (tegenover me bed staat een kast met spiegel) en dan verwen ik me zo dat ik het zelf kan zien.
Dat is me toch geil zeg. Misschien vind jij het wel geil als je me dat ziet doen?
Er is iets wat ik ooit nog eens wil doen maar of het er van komt dat weet ik niet.
Ik zou graag eens vastgebonden en geblinddoekt willen worden zodat jij me hard en diep kan neuken. Dan kan je alles met me doen wat je wil.
Zolang het maar tussen ons blijft en geen derde of meerdere personen bij komen dat wil ik zelf niet.
Je kan wel ijsblokjes of kaarsvet gebruiken of een kaars in me stoppen.
Ja ik ben wel iets gewent hoor maar de vraag is of jij het wel aandurft met mij?
Ik ben bang dat ik misschien iets te overmoedig ben in mijn email maar ik ben zoals ik ben en doe me niet anders voor.
Nou laat me het maar weten of je het wil en aandurft met mij oke?
Sms me maar op het volgende nummer 2323 en begin je sms met RM ERAYA.
Laat me niet te lang wachten moppie want na deze lang email aan jou ben ik er helemaal klaar voor om alle hoeken van de kamer te zien en lekker wild te doen met jou.
Geile tongzoen Eraya
Mijn reactie terug:
Eerst was ik geil maar nu ben ik meer nieuwsgierig waarom staat er onder jouw email: "18+, 3,00 euro per ontvangen bericht, max 6,00 euro/chat (= 2 ontvangen berichten) 1:1 chatdienst. Geen fysieke afspraken mogelijk - fictief profiel Stoppen: stuur STOP, bel 0900-6623375"
Ben je wil echt? als in the real deal??
Haar antwoord hierop:
omdat het verplicht is en de goede lijden onder de slechte
Reply van Mij:
Verplicht?? Van wie?
Als ik iemand wil ontmoeten en ik zet een advertentie op internet. Stuur ik ze niet door naar een sms dienst dat onnodige kosten oplevert. We babbelen en spreken af. Dat is de normale gang van zaken......
De goede lijden onder de slechten, in deze situatie ben jij dat dus.
Haar antwoord hierop:
Als ik iemand wil ontmoeten doe ik het zoals ik het wil en dat jij het anders wil prima maar ga dan niet zo tegen mij doen.
Dat jij anders ziet dan mij prima maar ga mij dan niet de les lezen doe ik bij jou ook niet
als je niet wil prima maar ga dan niet lopen zeiken tegen mij
maar verder vind ik het prima zoals jij doet bevalt mij totaal niet en ben er mee klaar wil geen email en geen sms niks .. gebruik een ander als voetveeg lul
Mijn antwoord:
Vertel mij waarom ik een sms-dienst moet gebruiken om verder te kunnen? simpel vraag toch?
Haar antwoord:
staat nergens dat je iets moet dus simpel lezen kan je dus niet
en zoals ik al zei ik ben er klaar mee ben je voetveeg niet en ik hoef je helemaal niks te vertellen en zal vanaf nu ook niet meer gebeuren
Mijn antwoord(laatste)
Faker, > , >.
Dit is gewoon de druppel die emmer laat overlopen. Als dit is hoe mensen gewoon in me kaar zitten, dan hoeft het niet meer. Ik blijf liever eenzaam(en bitter....) dan dat ik zulke figuren een seconden langer moet verdragen.
Als je tot hier nog aan het lezen bent..dan bedank ik je alvast. Ik wilde dit gewoon even kwijt hebben. Normaal houd ik gewoon alles binnenin en vergeet het maar dit was gewoon too much. Je kan me pathetic(zielig) noemen, dom of wat je maar ook wil bedenken. Ik heb dit ook niet geschreven voor de reactie van mensen. Ik wilde gewoon proeven wat ik dagelijks zie als ik rond loop op straat hand in hand(of wat ook leuk vind) met je meisje/vrouw die je lief hebt. Maar dit is blijkbaar dus te veel gevraagd.....
GuyMysterious