INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: Www.stoutdaten.nl

hanssie47

Ik heb een poosje onderzoek gedaan naar de herkomst van de fotos die geplaatst zijn op stoutdaten.nl. Bij TOEVAL zag ik een foto van een bekende staan op die site, wat was het geval: De foto heeft ze ooit een keer op Hyves gezet voor vrienden, nu blijkt deze foto te zijn misbruikt door een faker. Bovendien wil ik iedereen waarschuwen dat bij stoutdaten een aantal dames (via verkoopadvertenties in de lokale krantjes) de berichtjes zelf schrijven en in werkelijkheid je NOOIT een date kan hebben, de mannen die op de site staan zijn er voor om de sexlustige dames een aardig centje uit de zak te kloppen. Ik heb trouwens geprobeert de webmaster te benaderen vanwege de betreffende foto, maar wat je ook probeert of doet, hij bestaat gewoonweg niet. Klachten indienen is dan ook niet mogelijk, bij klacht.nl kom je ook niet verder. Dus.. deze vorm van flessentrekkerij is in NL en BE kun je gerust zonder vervolging door justitie of economische instanties uitvoeren? Iemand een idee hoe we gezamelijk dit soort praktijken stoppen?
Gepost op: 26-07-2011

paas

Misschien (wellicht overbodig) heb je hier meer aan? Hans === Domeinnaam stoutdaten.nl Status actief Houder Chatten BV Administratieve contactpersoon info@chatten.nl Registrar StayClose B.V. Smedestraat 31 2011RE HAARLEM Nederland Technische contactpersonen info@chatten.nl Domeinnaamservers ns01.schosting.nl 2a01:5f8:1:300::126 ns01.schosting.nl 217.78.240.126 ns02.schosting.nl 217.78.241.126 ns02.schosting.nl 2a01:5f8:1:301::126 Datum registratie 2009-01-29 Administratie door NL Domain Registry
Gepost op: 27-07-2011

Intrest

Geloof me ... dit is fake van de bovenste plank. Ik weet niet over je die contact advertenties van vroeger nog kende dat je via een telefoon nummer kon regageren op vrouwen... well this is the same. Een leuk callcenter concept waarbij mensen betaald krijgen voor het aantal gemaakte belkosten van personen die zo goed gelovig zijn om contact te zoeken met een opgezet profiel. Trap hier aub niet in en laat deze site lekker links liggen.. je wordt bedonderd waar je bij staat... sites die dit soort concepten hanteren dat je moet betalen om een bericht te versturen??... dan moet er al een belletje gaan rinkelen.
Gepost op: 04-08-2011

Intrest

En weet je wat het venijnige is... dat ze deze site koppelen aan Chatten.nl.. waardoor je er in eerste instantie vanuit gaat dat het gechecked is en toch redelijk betrouwbaar... maar goed, als je het verhaal van mijn voorganger leest, zie je dat het een gekoppelde site is... erg jammer dat ze chatten.nl zo te grabbel gooien op deze manier.
Gepost op: 04-08-2011

verwijderd account

de site sexdateservice.nl is van dezelfde webmaster als stoutdaten. je kunt nl met je inlog gegevens van stoutdaten hier gewoon gebruik van maken en je ziet ook precies het zelfde. het is alleen in een ander jasje gestoken. ik trapte hier in maar na wat surfen op internet ben ik nog optijd wakker geschud
Gepost op: 08-08-2011

frizel

Stoutdaten is fake. Je betaald je blauw voor een bericht te sturen, en daarop krijg je weer een andere vraag van haar, die je weer tegen betaling moet beantwoorden
Gepost op: 07-11-2011

ramosst

Hoi ik ben er dus ingetrapt ik ben er zeker 30 euro aan kwijt geweest en er is inderdaat een tweede site die op stoutdaten lijkt er staan dezelfde mensen op ik voel me nu werkelijk syber genaaid en heel erg dom trap er niet in ze worden slapend rijk.
Gepost op: 20-12-2011

frizel

Fake fake en nog eens fake! Ik heb op een profiel geklikt en wel deze: http://www.stoutdaten.nl/search/148650 vervolgens heb ik de eigenschappen van de foto gekopieerd en op deze site ingevuld: http://www.tineye.com/search/c3af6c7af1c2003b271757b590214f169e53c894 en ja hoor een match! deze foto staat heel mooi op deze site: http://girls.twistys.net/preview/526/?t1/revs=tcadanac/index.html dus niet doen mannen!
Gepost op: 30-12-2011

DinBrabant

De volgende domeinnamen brengt je naar dezelfde fake datingsite. 1op1date.nl heteprofielen.nl geilemaatjes.nl Sex-Dating.co sexavontuur.com stoutdaten.nl
Gepost op: 24-02-2012
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.