INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: Datespot

jojo_touw

En weer 1 voor de lijst met fakers. Ik kwam hem nog niet zo specifiek tegen, met een zoek opdracht. Meiden, willen alleen in het betaal gedeelte mailen. Als je het hebt over afspreken, dan hebben ze allemaal zin, en opeens gaat het allemaal te snel, willen ze liever wachten, etc..etc. Trap er niet in, dat heb ik al gedaan. Verbaasd
Gepost op: 12-07-2011

jeckel

Zelfde ervaring heb ik ook heel veel chatten en een afspraak maken homaar. Dit is echt een vette fakesite
Gepost op: 19-08-2011

akko

Ook ik heb deze ervaring, heb een fake profiel aangemaakt en gewacht tot er iets gebeurde. Er kwamen nog steeds reacties binnen. In mijn profiel vroeg ik om hete mannen met een klein pikkie en ik werd steeds gemaild door de "dames" die mijn profiel toch wel heel erg "interessant" vonden. Niet intrappen dus alleen maar geldklopperij!
Gepost op: 27-03-2012

sweaters

Hoe komen ze op hun beurt eigenlijk aan de foto's van de dames in kwestie? een vraag die me toch wel bezighoud. gewoon copy-paste vanaf een andere site lijkt het me niet te zijn toch?
Gepost op: 30-04-2012

paas

Datespot is inderdaad NEP. De site is ook toegevoegd aan www.nietnep.nl Dat is een nieuwe site waar o.a nepsites (adult dating) worden toegevoegd en ECHTE ( No Fake) sites worden vermeld. Op het gebied van adult dating zijn er naar mijn mening maar heel weinig sites welke te vertrouwen zijn. Op nietnep.nl kun je zelf sites aanmelden....
Gepost op: 01-05-2012
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.