Launa
Berichten: 1 Hoi ik ben een lieve jonge dame en date af en toe ...ik heb in die 4 jaar dat ik dit doe ONGELOOFLIJK veel fakers tegengekomen..Ik heb besloten een keer al mijn mail adressen door te nemen en fakers te melden niet eens allemaal maar echt de extreme... maar ik kan al een hele tijd geen fakers meer melden ik vul het formulier in en activeer het en het staat er niet meer tussen. Ik heb al 3 keer contact op proberen te nemen met fakerslijst maar tevergeefs ..Ik heb 2 zeer ernstige fakers die ik nog wilde melde. 1 stond hier al (die had iemand anders gemeld ) maar die is weggehaald hoe dat kan begrijp ik al helemaal niet. In ieder geval ik hoop dat ik nu wel reactie krijg en dus ook weer kan bijdragen om fakers tegen te gaan.
Groetjes
Gepost op: 04-07-2011
foxie
Berichten: 2 Ik heb er ook genoeg van en hoop dat justitie een keer ingrijpt en dat deze geldklopperij ophoudt. Ik heb een suggestie namelijk, als de mensen die opgelicht zijn door deze sites nu eens met elkaar gaan chatten wellicht komt daar dan een mooie date uit. Een ding is in iedergeval zekerder dat je niet zo snel met een FAKER te doen hebt. Wat dacht je hiervan is dit soms iets. Groetjes Foxie (ik heb een bericht gestuurd naar hat forum cafe i.v.m. OMASEXDATING)
Gepost op: 08-09-2011
Thalys
Berichten: 5 Hier zitten in eider geval allemaal mensen, die op 1 of andere manier slachtoffer zijn geworden van fakesites. Maar, we beseffen het tenminste.
Ik geloof, dat er maar bar weinig datingsites zijn, of dit nu normale of sexdating is, waar geen fakers opzitten.
Het is nu eenmaal een business, waar veel geld in omloopt. En eigenlijk is het profiteren van iemand andermans eenzaamheid, zoeken naar een beetje geluk, enz.
Gepost op: 14-09-2011