Van een site weet ik zeker dat 'ie helemaal gratis is: www.eroxica.nl
En waarom weet ik dat? Omdat ik de eigenaar/beheerder ben.
Ik heb me het laatste half jaar behoorlijk verdiept in deze materie (sexdating sites) en kan stellen dat 99% van al deze sites nep/fake zijn.
Eroxica is dat dus niet.
Er is echter een nadeel, tis een nieuwe site en bevat op dit moment slechts 22 geregistreerde leden.
Als je alle leden van alle sexdatingsites in Nederland zou optellen, zou je geloven dat Nederland 80 miljoen inwoners telt

Om scheefgroei (verhouding man/vrouw) niet te groot te laten zijn, blijft de site voor de dames gratis. Wanneer het aantal van 1000 leden is bereikt, gaat het voor de mannen 1 Euro per maand kosten.
Op deze manier wil ik een poging wagen het fake-gedoe op sexdating-gebied tegen te gaan.
Ter info:
Het script/programma dat ik hier voor heb aangeschaft kost 150 Euro. En al die programma's bevatten legio functies. O.a. kun je met enkele muisklikken duizenden leden genereren en daarbij percentueel aangeven man, vrouw, leeftijd, land, huidskleur, voorkeuren, geloof etc.
Zo'n site is dus vrij vlug opgezet. En als na verloop van tijd zo'n site niet meer genoeg oplevert, en bijv. hier wordt vermeld, wordt de content naar een nieuw domein gekopieerd en wordt de layout iets aangepast.
Geloof me, zo moeilijk is het allemaal niet.