INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: Goede sexsites ?

redmage

heb me schade en schande nu al een jaar gezocht naar een sexdate jullie hebben nu wel een mooie lijst met de fakers maar wat ik nu zou willen weten is maak een lijstje met sites die (nu nog) geen fake zijn. Laat dan dat er meer mannen dan vrouwen opzitten, blijft nog altijd leuker met een echte vrouw te praten of als geen lijst kan iemand me dan een paar goede sites geven waar je wel degelijk contact kunt maken met een vrouw (voor sex) ik wil best iets betalen als ik weet dat het niet fake is rob
Gepost op: 10-06-2011

ramon47

Ik denk dat het heel moeilijk is om de echte van de fakers te onderscheiden. Denk ook dat het nooit te voorkomen is. Het zijn niet zozeer de fakers die geweerd moeten worden maar het probleem moet bij de bron aangepakt worden en dat zijn bij de site-houders. Het interesserd hen nl. helemaal niks, omdat geld cashen hun enige interesse heeft
Gepost op: 18-06-2011

dik1964

oke nu volgens mij is wel nep heb al 3 x credits bij gezet alleen heb ik nu 600 credits ben met een paar bezig laat het snel weten ik probeer msn adressen los te peuteren maar denk dat dit op een dwaalspoor zit heb ook al gemaild omdat als je gegevens verandert er punten bij krijgt mooi niet is als ik het bekijk een shit site mocht er een date komen meld ik dit zeer zeker
Gepost op: 18-06-2011

de_realist

Misschien eens lekker de kroeg in gaan? Lekker opstap en dan leuke meiden / vrouwen ontmoeten die je kunt versieren? Wie weet wat er dan allemaal kan gebeuren ipv alleen maar geil mailen en dan direct zeggen; "Kom je neuken?" Fake of echt, geen meid die daar in trapt.
Gepost op: 01-07-2011

Riggie

Of via kinky.nl iets zoeken, daar weet je zeker dat je er tenminste iets voor je geld terug krijgt. Knipoog

paas

Van een site weet ik zeker dat 'ie helemaal gratis is: www.eroxica.nl En waarom weet ik dat? Omdat ik de eigenaar/beheerder ben. Ik heb me het laatste half jaar behoorlijk verdiept in deze materie (sexdating sites) en kan stellen dat 99% van al deze sites nep/fake zijn. Eroxica is dat dus niet. Er is echter een nadeel, tis een nieuwe site en bevat op dit moment slechts 22 geregistreerde leden. Als je alle leden van alle sexdatingsites in Nederland zou optellen, zou je geloven dat Nederland 80 miljoen inwoners telt Knipoog Om scheefgroei (verhouding man/vrouw) niet te groot te laten zijn, blijft de site voor de dames gratis. Wanneer het aantal van 1000 leden is bereikt, gaat het voor de mannen 1 Euro per maand kosten. Op deze manier wil ik een poging wagen het fake-gedoe op sexdating-gebied tegen te gaan. Ter info: Het script/programma dat ik hier voor heb aangeschaft kost 150 Euro. En al die programma's bevatten legio functies. O.a. kun je met enkele muisklikken duizenden leden genereren en daarbij percentueel aangeven man, vrouw, leeftijd, land, huidskleur, voorkeuren, geloof etc. Zo'n site is dus vrij vlug opgezet. En als na verloop van tijd zo'n site niet meer genoeg oplevert, en bijv. hier wordt vermeld, wordt de content naar een nieuw domein gekopieerd en wordt de layout iets aangepast. Geloof me, zo moeilijk is het allemaal niet.

wes88

Paas, Is het misschien geen idee om een soort van leden begrenser te maken. Zeg maar bijvoorbeeld als er 5 vrouwen lid zijn, dat er dan maar een x aantal mannen (bijv. 10 tot 20) zich kunnen aanmelden. Ik was net even kijken op www.eroxica.nl en je hebt al wat leden maar dan maar 2 vrouwen... De vraag is te groot voor het aanbod. En ja, 1 euro is niet veel, maar als je voldoende leden hebt kan reclame een betere inkomste bron zijn toch?
Gepost op: 24-10-2011

paas

Het idee was/is om het tarief van 1 Euro, pas in te laten gaan, bij een minimum van 1000 leden. Op dit moment heeft dat geen zin, tenzij ik er een fake-site van wil maken Knipoog Ik heb niet het idee dat de site iets gaat opbrengen (maar je weet het nooit). Ik wil eigenlijk aantonen dat het heel eenvoudig is om zo'n site op te zetten, met minimale middelen/investeringen. Die 'begrenzer' zou een optie kunnen zijn, maar dan moeten er toch eerst wat meer leden zijn, ook al zijn het alleen maar mannen. Alleen is in die optie niet software-matig voorzien, dat zou je dan handmatig bij moeten houden.

wes88

Dat is waar Paas. Nou ik vind het in iedergeval wel een top idee van je om te doen. Veel succes gewenst

temooiomwaartezijn

Neem van mij dat goede sexdatingsite's net zo werkelijk zijn als een roze olifant tegenkomen s'nachts in het centrum van je woonplaats. De kans dat er bij je aangebeld door de postcodeloterij dat je een paar miljoen euro hebt gewonnen is waarschijnlijker. Alleen als je onder invloed bent van drank, drugs of valse hoop. Met andere woorden rekening er maar niet. Heb eens voor de lol ee aantal van die site's benaderd en elke keer ziet een voorspelbaar patroon in hoe het bedrog verloopt. Als je een vrouw benaderd, dan is zij snel in je geinterresseerd. Zelfs als je vunzige taal uitspreekt, want dan zegt ze :"lijkt me heerlijk, maar laten we eerst elkaar eens beter leren kennen en intussen rinkelt de kassa. Vervolgens vertelt ze je dat ze je maar al te graag in bed wil hebben om dit en dat te doen.. Ze is als het ware helemaal smoor op je en kan het ene bericht volgt snel op je berichtjes. Asl je dan denkt dat zij klaar is voor een date, dan zakt de liefdestemperatuur naar vriespunt. Je raad het al, ze kent je nog niet zo goed. Vervolgens antwoord je natuurlijk begrip te hebben voor dat, maar je wil nu wel via email of MSN of telefoon contact uitwisselen. En wat denk je ze draait er om heen. Laat me je uit de droom helpen als een vrouw echt gek is op een man dan is het minste wat ze kunnen geven wel hun telefoonnummer. Als je het hart van een vrouw weet te kunnen veroveren dan doet ze wel alles voor je. Vraag maar aan die walgelijke loverboys(gewoon pooiers in mijn ogen). Het meisje is zelfs bereid zich voor hun te laten prostitueren. Heb een aantal nepprofielen gemaakt. Profielen met zeer knappe jonge mannen, waar van zou te verwachten zjn dat de vrouwen wel op hun af zouden komen. Maar geen enkele vrouw toont interesse in hun enkel om berichtjes eindeloos uit te wisselen. Voor de profielen met onaantrekkelijke mannen is het precies hetzelfde verhaal.
Gepost op: 05-11-2011

Jeffry

Ja het is een ellendige oplichterij allemaal dit wereldje. Als je even met je hoofd er niet bij bent dan kan je gemakkelijk intrappen. Maar als je ogen opent dan zit je eigen zo tja het is wel echt herkenbaar dat het niet klopt. Paas ik vind het een leuk idee van je heb even lopen rond snuffelen. Maar je hebt momenteel nog maar 10 meiden en zo een 40 mannen dus een beetje reclame is misschien niet verkeerd.
Gepost op: 24-11-2011

paas

Om precies te zijn; Momenteel 111 leden. 12 dames en 99 heren. Zoals ik al eerder heb vermeld. De dames melden zich nauwelijks aan op zo'n sites, en dus scheefgroei. Neem deze info dus mee als je op een site terecht komt waar melding wordt gemaakt van duizenden vrouwelijk leden. NOT... Deze site is niet mijn core-business, is gewoon een probeerseltje. Ook om te laten zien hoe eenvoudig het is zo'n site op te zetten. Zie ook m'n eerdere berichten.
Gepost op: 25-11-2011

paas

PS: Jullie zouden natuurlijk een (positief) bericht kunnen plaatsen op http://www.datingwebsites.nl/ Knipoog Kijk trouwens altijd effe op die site wanneer je overweegt ergens voor te gaan betalen....
Gepost op: 25-11-2011

despereau

Ik was even op het net aan het surfen en daar kom ik datingvergelijker.com tegen. Dit lijkt mij ook al een Fake site. Er worden verschillende sites beoordeeld, ook sites die hier staan als zijnde fake. De reviews over de betreffende sites zijn allemaal lovend. Kijk je wat beter naar de datum en de tijd, dan zijn er binnen 2 minuten drie reviews geschreven, allemaal 's nachts om 2 uur of zo. Ze zorgen voor hun eigen goede waardering. De enkele reacties die later geplaatst zijn, zijn negatief.
Gepost op: 28-11-2011

fakers enemy

Datingsite's zijn naar mijn mening voor 90 % fake. Heb er zelf ook ervaring mee. een goede tip om fakers te traceren is om de nickname (profielnaam) te google. Als je de zelfde persoon op meerdere site's tegenkomt weet je volgens mij genoeg.
Gepost op: 09-03-2012

Mister White

Hallo, ik ben van scamhunter.nl en heb hoofdzakelijk te maken gehad met oplichters(scammers)uit het buitenland. Deze scammers gebruiken naaktfoto's om het slachtoffer week te maken en dan geld over laten maken. Ik plaats dus ook de naaktfoto's, vandaar mijn 18+ eis. Sinds een half jaar een forum dat ruimte geeft om oplichters te melden met foto. En sinds enkele uren heb ik het tweede voorbeeld kunnen plaatsen van hoe je op een sex site aan het lijntje wordt gehouden. En ook ik ben op zoek naar de eerlijke sex site. Ik nodig iedereen uit om eens bij mij te komen kijken, maar blijf ook op deze site. Ik wens geen leden in te pikken van een collega site, we streven naar hetzelfde doel, alleen is onze opzet anders. Overigens, ik hanteer handmatig het toelaten van leden, niet alleen vanwege geboortedatum, maar ook vanwege het gespuis dat graag lid wenst te worden. De laatste had 42 verschillende e-mail adressen en verzond automatisch zo'n 3000 mails per week naar het info adres. Zijn aanvraag was : KhnRJNeyYSqIoQ als gebruikersnaam. Ook het email adres bestond uit de volgende gegevens: ixgnrh@chpajb.com Geen toegang dus en dit ter informatie. Met vriendelijke groet, MW
Gepost op: 15-04-2012
Eerste
Vorige
Pagina: 1/2
Ga naar pagina:
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.