INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: Date2be.net?

Spilewing

Redelijk nieuwe site, maar 200000 leden in diverse landen. Iets zegt me dat het riekt naar fakers. Iemand die dat kan bevestigen/ontkrachten?
Gepost op: 02-06-2011

Spilewing

Kom er net achter dat deze site ook bekend is als www.date2.net
Gepost op: 02-06-2011

Red70

Iemand al ervaring met deze site??
Gepost op: 06-06-2011

mark1901

[qoute]Iemand al ervaring met deze site??[/qoute] nog niet, maar ga me vanavond eens aanmelden. kijken wat het is. als ik het zo lees is het allemaal gratis, dus zou kunnen dat het echt is, maar zal vanavond eens doorspitten
Gepost op: 07-06-2011

Ronny1961

Heb me een aantal inbelminuten gekocht. HEEL sterke aanwijzingen dat een groot aantal profielen nep zijn. Bijvoorbeeld: "Belgische" profielen reageren in duidelijk Nederlandse taal, ze willen enkel via het betalende forum blijven reageren ("dat is wel zo handig"Knipoog, zeggen dat ze super geil zijn maar vertellen geen grammetje over zichzelf of wat ze zoeken... Afwachten of er ook "echte" vrouwen achter deze profielen zitten.
Gepost op: 12-06-2011

brandweer67

Heb na eindelijk een email terug gekregen van Date2 was onbetaald lid van hun, maar als je via creditkaart betaald zit je vast aan een abonnement via VISA of anders.De structuur lijkt sprekend op Match dating of Cupido. Beste, indien u betaald met VISA kan u dit zelf afzetten, indien u betaald via overschrijving is er geen automatische verlenging. Mvg, Date2 Dit was hun antwoord een rare manier van betaling en zeer dubieus. GJ
Gepost op: 01-07-2011

Fernando

heb al enige tijd een profiel op date2.net. Krijg elke dag meerdere mails dat vrouwen mij in hun favorietenlijst hebben gezet, me leuk vinden, enz...doch geen enkele die blijkbaar mijn profiel heeft gelezen en mij rechtstreeks een mail heeft gestuurd naar het mailadres in mijn profiel. STRANGE? Als ik je leuk vind en ik zie dat je een mailadres in je profiel hebt gezet zal ik je daarop toch aanschrijven, of niet? Dus 100% FAKE
Gepost op: 09-07-2011

peetie67

Ik wil het feit dat dit een NEP dating site is graag bevestigen. Ik heb meerdere keren een verzoek ingevuld tot reactie via het contact formulier maar nog nooit een reactie gehad. Lekker makkelijk incasseren en voila. Wat kunnen we hier aan doen?
Gepost op: 29-08-2011

Polyamorie

Ook ik heb daar recent een profiel aangemaakt. Kreeg gelijk als free member berichten van leuke vrouwen, maar die kon ik alleen beantwoorden als ik voor het idioot hoge minimumbedrag van 80 euro voor twee maanden VIP-lid werd. Een verdacht iets, omdat de beste en grootste datingsites de helft lagere tarieven hanteren en waar je als free member vaak wél een ontvangen mailtje kunt beantwoorden. Ik heb dus verschillende keren contact gezocht via 't contactformulier en Date2 om opheldering gevraagd. Tot nu toe niets ontvangen, dus óók al een verdachte zaak. Wat wij kunnen doen? De krachten bundelen en hen bestoken met vragen hoe het nu werkelijk zit. Ik wil nu wel 's van mensen hier horen of ze ook werkelijk contact hebben gekregen met een profiel op die site. En dan bedoel ik in levende lijve of per mail. Zolang dat niet aangetoond is, beschouw ik hen als fakers/oplichters en horen ze te verdwijnen. Groet van Jan, uit Amsterdam
Gepost op: 24-10-2011
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.