de_realist
Regelmatig kijk ik eens op fakerslijst, helaas zit de wereld vol met gefake en oplichterij.
Wat ik merk uit een onderzoek is dat veel mensen alleen het negatieve delen, mensen geven niet aan wanneer iets goed is, wel wanneer er veel te zeiken valt.
Op een dating site zijn mensen op zoek naar leuke dates, afwisseling of spanning, het Internet is hier een goed medium voor.
Ik ga jullie even wat opbiechten!
Persoonlijk toon ik erg veel interesse in de samenleving en maatschappij, kortom; mensen.
Wat ga ik opbiechten? Ook ik heb eens een "fake" profiel aangemaakt, de volgende berichten kwamen.
"je ziet er goed uit neuken"
"met jou wil ik nu wel lekker gaan vrijen"
"heb je zin om nu af te spreken"
Durven mannen dit ook in de kroeg te zeggen?
Ik kan gewoon een conclusie trekken dat sommige mannen echt ZOO WANHOPIG ZIJN!! Zo erg dat ze het sociale aspect totaal laten vallen, worden ze afgewezen? Dan is alles maar fake!!
Heren die dit soort openingszinnen gebruiken, please! Kijk eerst naar je eigen vaardigheden.
Gepost op: 02-05-2011
alex1971
Berichten: 3 Ik denk, kan er naast zitten, dat niet veel mensen op jouw bericht willen reageren, omdat je het niet zo leuk brengt je bericht in mijn ogen en zelfs er behoorlijk naast zit...een hoop percentage gezeur is helaas terecht en waarheid hoewel dit dan tegen jouw realiteit in gaat.
Gepost op: 20-10-2011
de_realist
Berichten: 11 Dat mag dan in jouw ogen wel zo zijn; ik weet waar ik over praat!
Heb gewerkt voor fictieve sms diensten en als mensen dan met een zin komen; "Heb je zin om lekker te neuken", dan verwachten ze een JA antwoord. Draai je om het gebeuren heen, dan kun je op rotten!
Dan nog; ik heb het over een stukje sociaal aspect, ga je de kroeg in en vragen aan iemand om te neuken, wat moet je dan verwachten... ook maar een ja?
Doel hier alleen mee dat sommige mensen asociaal zijn en totaal geen normen en fatsoen kennen en vrouwen zien als lust objecten maar niet als mens, dat is walgelijk!
Gepost op: 27-10-2011
paas
Berichten: 20 Natuurlijk, 'veilig' achter je pc, onzichtbaar voor je 'tegenstander' durf je meer en directer te zijn als bijvoorbeeld in het cafe. Waarden en normen worden dan effe aan de kant gezet.
Zoals jullie misschien in andere berichten hebben gelezen, run ik ook een sexdating-site. Wat mij zelf opvalt is het volgende. Veel mannen maken een profiel aan, zoeken vervolgens naar vrouwelijk leden, en sturen klakkeloos ieder vrouwelijk lid hetzelfde bericht.
De praktijk leert in dit geval dus dat "de_realist" een punt heeft....
Ter info. M'n site heeft nu 88 leden, waarvan 2 dames. Ga er maar vanuit dat die verhouding een weergave van de werkelijkheid is....
Gepost op: 28-10-2011
de_realist
Berichten: 11 Ik bedoel het ook niet denigreren naar mensen toe hoor maar ik merk gewoon dat er een bepaald gebrek ligt in de sociale omgang en zoals paas al zei; "lekker veilig". Wel is het zo; mannen hier lopen alleen te mopperen en negatief te doen terwijl ze het er zelf na maken met hun "normen en waarde". De fictieve sms diensten zijn maar fout? Ik vind het belachelijk om dat te zeggen!
Gepost op: 30-10-2011
temooiomwaartezijn
Je zegt gewerkt te hebben voor SMS-diensten en lijkt het me ook dat je belang er bij ligt om deze circus in leven te houden.
Niet alle mannen roepen gelijk vunzige taal uit naar vrouwen en hoe moreel is het om zo iemand nog blauw te laten betalen, terwijl hij eigenlijk allang is afgeschreven door de "dame". Het lijkt me dan dat je gelijk als oprecht contaczoekende dame laat blijken niet geinteresseerd te zijn in zo iemand?
Een ruwe stelregel van mij is: betaal voor een paar berichten of SMS-jes en dring erop aan indien de "geinteresseerd persoon" werkelijk geinteresserd is om contact te hebben via een gratis berichtuitwisselingsprogramma. Nu zullen belanghebbenden aanvoeren dat het niet verstandig is om je "privegegevens" zoals email uit te wisselen. WEl begrijpelijk natuurlijk. Maar in werkelijkheid is er geen enkel reden om daar bang voor te zijn. en als je toch bang bent aangelegd, zou je dan het echt aandurven om in in het echt wat af te spreken ooit?
Natuurlijk er zijn gevaren, maar als man zijnde loop ik de kans dat er onderweg naar mijn werk of de stad onderweg gebeurt, maar dat weerhoudt mij niet ervan om maar thuis te blijven.
Komen we terug op het gevaar van emailuitwisseling. Al goed, iemand kan achter je IP-adres komen- alleen opsporingsdiensten kunnen daarmee bij de provider achterhalen wie je bent. In het extreemste geval (dan heb je met een echt ziek persoon te maken) zal hij je proberen te hacken (moet hij wel van goede huize zijn)> Een goede virusscanner en firewall (verhinderen dat aanzienlijk) En trouwens hebben die contactzoekende zich weleens afgevraagt wat voor een risico ze nemen als ze de zoveelste bundel credits kopen met hun creditcard bij die sexdatingsite's. Groot kans dat professionele cybercriminelen de gegevens van je creditcard of bankgevens achterhalen en je rekeningen plunderen. Maar daar wordt neit voor gewaarschuwd door datingsite's (waarom zouden ze? dat ligt niet in hun belang)
Nou, we hebben een goede firewal en dan kan je nog een aarte gebruikersnaam(profiel) in windows aanmaken die je beperkte rechten geeft en daar geen privegevens opslaat en daar mee gaat internetten. Laten iemand dan je hacken en proberen je privegegevens te achterhalen.
Gepost op: 04-11-2011
de_realist
Berichten: 11 Wie heeft het over hacken en alles? Nee kijk mijn punt en natuurlijk wil ik dat deze diensten blijven omdat het ook deels mijn inkomen is maar het feit; ik ben ook een mens en ik leef ook met anderen mensen mee; het feit dat ik iedereen het beste gun in het leven hoe groot sommige verschillen in houding en communicatie ook zijn.
Het valt mij op dat sommige mensen gewoon vrouwen benaderen op een manier waarvan het alle normen en waarde verbreekt, bij sommige mannen is de vrouwen emancipatie nog op een ontzettend laag niveau en dat wil ik onder de aandacht brengen. Waarom ik dat wil? Omdat ik puur iedereen geluk en een goed contact verhouding gun met wie dan ook.
Het enige wat ik wil is mensen erop wijzen dat ze bepaalde manieren van aanspreken moeten verbeteren want mijn ervaring leert gewoon dat die mensen altijd maar kritiek op alles en iedereen geven terwijl het gebrek bij hen ligt! "Ja niemand wil afspreken", "ja, ik die echt nooit wat goeds". Ja! Logisch want bepaalde mensen moeten nog dingen leren op sociaal vlak en of je nou 18 of 60 bent, ze zitten er tussen dus ik zie dat als een wanhoop drang; vaak denken deze mannen in hun eigen wereld en alles erom heen is maar niet goed of correct. Dat is puur een ervaring die ik in de praktijk zie en wil mededelen, niet om te denigreren maar simpel weg omdat ik het beste met iedereen voor heb en dit als verbeter punt wil aanknopen.
Gepost op: 06-11-2011
temooiomwaartezijn
Berichten: 8 Volgens begrijpen we elkaar niet echt en loopt de communicatie net zo asynchroon als bij de datingwebsite's. Daar praten de zogenaamde dames over appels tetwijl je het hebt over peren. Kan gebeuren als je met meerdere mensen tegelijk praat en de aandacht een beetje verzwakt.
Maar volgens stond op de website niet de ongemanierdheid van sommige mannen ter discussie, maar het bedrog van die datingsite's.
En zelfs een ongemanierde boerenpummel met de charme's van een gorilla verdient niet om belazerd te worden en van zijn geld bestolen te worden door zogenaamde operaters die fakeprofielen maken van gewillige dames. Als je werkelijk zo moreel bent dan zeg je tegen die zogenaamde ongemanierde mannen dat je niet gediend bent van hun praktijken en om die reden het contact wenst te verbreken, maar dan ga je ze niet belazeren door zogenaamde op hun seksuele wensen in te gaan en onnodig lang SMS-diensten en voor berichten te laten betalen. Dat heet namelijk: Bedrog goedpraten, omdat je van mening dat die mannen het verdienen omdat ze toch ongemanierd zijn. Dat is dezelfde drogreden als iemand zijn fiets pikken, omdat je van mening bent dat die toch nooit wordt gebruikt door zijn eigenaar.
Gepost op: 08-11-2011
29enNOGmaagd
de_realist
Wees jezelf en geloof niet iedereen direct, goed gelovig zijn is een mooi maar ook heel slecht eigenschap! Ga er lekker vaak op uit, ga eerst aan goeie vriendschappen werken voordat je "opzoek" gaat naar een relatie en ik benadruk het zoeken want een echte relatie die ontstaat, leef en je ontmoet vanzelf iemand! Internet dating is tsja, natuurlijk sommigen hebben er baat bij maar het beste is; ga er lekker op uit!
Gepost op: 12-11-2011
29enNOGmaagd

ik zelf zit zo nu en dan alleen in een shop
want ik kan geen alcohol verdragen
vanwege alcohol heb ik afgelopen zomer
een chaotische instorting gehad en daar heb ik dan ook 4 weken in de ggze gezeten waar ik mezelf voorgenomen heb nooit geen alcoholische dranken aan te raken en om nou in een cafe te gaan hangen aan een bar waar 1 glas cola onderhand 2 euro kost in mijn eentje daar zie ik niks in ik heb gezocht naar iets leuks want ook op tv word vaker in programma's verteld over dergelijke dating sites waar je dan iets ontmoeten kan nou ik weet na 2 jaar gezocht te hebben dat het maar om een ding draait op internet geld geld en nog eens geld de pogingen die gewaagd worden lopen op tot in de msn toe je bent gewoon nergens meer veilig op internet maar goed zoals ik al gezegd heb ik heb 4 weken in de ggze gezeten en ben 2 weken geleden aan een cursus begonnen die me heel veel steun geeft de laatste site waar ik ingetrapt ben is milfdating.nl de reacties van de dames daar gebruik ik op de cursus en ik begin nu te zien via pure logica hoe hard ze je beliegen en bedriegen ik ben blij dat ik deze site nu ook nog gevonden heb want zodra ik op tv of via radio een nieuwe site hoor voorbij komen dan kom ik hier kijken en ga ik zoeken op internet naar reviews van mensen die totaal andere dingen meegemaakt hebben dan dat beweert word op de site zelf tot op heden is er niet 1 site te vinden waar je dus echt eerlijk behandelt word zelf gratis sites zijn zo nep als ze groot zijn blijkt wel weer
vertel mij maar eens welke site echt is

want ik heb niks anders dan internet na mijn lange dagen dus geef mij de link hier na een real site no fake !?!?!?!? en dan reageer ik door je de ene na de andere link te geven van de gedupeerde die ik kan vinden op internet
de enige real sites die er zijn dat zijn sites
van dating kantoren waar je in het echt heen moet en die sturen je naar dating avonden zoals speed dating en ga zo maar door
Gepost op: 16-11-2011
de_realist
Berichten: 11 Vaak is dat het beste! Met speedating zie je elkaar en je ziet gelijk elkaars emotie; niet verschuilen achter een beeldscherm. Weet niet eens of dat soort dating bureaus nog bestaan maar als ze bestaan zou ik dat zeker doen
Gepost op: 20-11-2011
29enNOGmaagd
Ronald_72
Berichten: 1 Ik wil geen relatie, ik zoek ongecompliceerde sex zonder alle poespas er om heen
Natuurlijk zeg je direct dat je wilt wippen, batsen of weet ik veel hoe je het noemen wil.
De "dame/man" in kwestie is toch ook niet op zoek naar en teekransje........
Gepost op: 24-01-2012
fakermoe
Berichten: 5 Pfft, dat mensen de moeite nemen om te reageren. "

e Realist" bekent zelf fake accounts aan te maken en werkt voor een fake SMS dienst.<BR> Nogal logisch dat hij zal beweren dat het niet aan de fakers ligt, hij is zelf een faker van het ergste soort.
Gepost op: 13-02-2012
Wilt u een topic plaatsen?
Log dan in of
meld u gratis aan.