test89
Iemand eraringen met sexdatingzone.nl?
Krijg het idee dat er gewoon mensen in dienst zijn die berichten aan het rond sturen zijn...
Gepost op: 24-03-2011
test89
Berichten: 4 Kak, afgaande op de algemene voorwaarden is het fake...
Gebruikers van de website dienen zich er vervolgens van bewust te zijn dat verschillende profielen en bijdragen een entertainende bedoeling hebben en fysieke contacten dan ook niet in alle gevallen mogelijk zijn. Wij behouden ons uitdrukkelijk het recht voor om bepaalde gesprekken tussen profielen op de website te sturen via zelf gecreëerde profielen. SexdatingZone kan onder geen enkele omstandigheid aansprakelijk gesteld worden voor directe of indirecte schade welke voorkomt uit het gebruik van de website en service van SexdatingZone.
Gepost op: 24-03-2011
Markuss
Berichten: 1 Volgens mij is het 100% nep. Had mij half maart aangemeld en binnen mum van tijd veel berichtjes. Op 2 heb ik gereageerd en inderdaad slaapverwekkende over en weer mailtjes. Zodra je iets vraagt dat te direct is dan krijg je va allerlei ontwijkende antwoorden. 1 persoon mailt elke dag op hetzelfde tijdstip. Geen geld en tijd meer aan besteden dus.
Gepost op: 02-04-2011
paas
Berichten: 20 Deze is zeker nep. Heb daar een proef-account. Krijg allemaal berichtjes van dezelfde strekking.
Gepost op: 05-01-2012
Wilt u een topic plaatsen?
Log dan in of
meld u gratis aan.