INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: Www.love-for-real.nl

Roel6865

Deze site is FAKE! Ik heb contacten gehad met meerdere dames waarbij 2 dames inhoudelijk precies hetzelfde bericht naar mij hebben gestuurd...blijkbaar kunnen ze elkaars gedachten lezen. Elke morgen vanaf half 11 beginnen ze met hun berichten te verzenden en om ongeveer 1 uur 's nachts stoppen ze daarmee...blijkbaar zijn dat de vaste werktijden. Knipoog Ik vind het trouwens ook heel knap dat je in staat bent om iedere dag vanaf half 11 een bericht te sturen als je van beroep verkoopster bent. Wat mij ook opviel is dat elke dame precies 1 minuut later na de andere dame een bericht naar mij stuurde. Kortom: Trap hier dus niet in; deze site is 100% FAKE !!!
Gepost op: 25-02-2011

DutchVZ

Wat die Tijden betreft kan dat Kloppen en net als dat je met Twee personen Chat, dat ze allebei Vlak na elkaar antwoord geven. of dat ze vlak Nadat JII een berichtje hebt gestuurd een antwoord terug krijgt, terwijl ze wel aan het werk zijn, of geen tijd hebben omdat ze bezoek hebben. de meeste van deze dames staan ook Op speurders.nl en als je ze via die site een mailtjes stuurt krijg jet het antwoord om Via love for real verder te kletsen Á ?1.00 bericht. Dit is dus eigenlijk NET als via die betaalde SMS service. Als je ze een mailtje terug stuurt dat je alleen Via email contact wilt, dan hoor je ze niet meer. En ze zijn HEEEEEL goed op de hoogte van de FAQ en ze hebben bijna Meteen "contact" met de zogenaamde eigenaar van die Site, Binnen een paar minuten kreeg ik al een dreig mailtje van hem, nadat ik aan een dame vertelde dat ik de site op de fakerslijst zou zetten. Bericht verstuurd op: 2011-02-23 17:56:06 Bericht ontvangen op: 2011-02-23 18:09:09 love for real love (love-for-real@live.nl) Verzonden:woensdag 23 februari 2011 18:17:44 Dus je ziet er zit maar heel weinig tijd bij alles er tussen.
Gepost op: 25-02-2011
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.