jarilitmanen
Berichten: 1 Net als anderen kwam ik er achter dat ik sterke aanwijzingen heb dat dit een stelletje oplichters betreft. Toen ik niet betaalde stroomden de reacties binnen. Ik had niet eens een foto geplaatst, ook niet toen een dame reageerde. Zij mailde mijj gewon weer terug. Opvallend is verder dat er niet iedere dag andere dames op de pagina staan. Verder twijfel ik als iemand zich uitgeeft als huisvrouw terwijl er achter zich een enorme stapel ordners bevindt.Ogone, de betalingsprovider kan natuurlijk niets doen en de heer Jacobs reageert niet. Mijn vrouw die vermoedde dat ik met iets bezig was veranderde mijn profiel in zeer negatieve zin zonder dat dit gevolgen had op de reacties op mijn profiel. Ik werd als kaal omschreven en mijn gewicht enorm opgekrikt!
Gepost op: 20-12-2010
koenvb11
Berichten: 1 ook ik ben hier ingetrapt weet iemand wat ik hier aan kan doen
Gepost op: 21-01-2011
dannyp
Berichten: 2 Ik had het ook vrij snel in de gaten. Als je op een normale datingsite zit, en je vindt dan een leuke meid dan is die vaak ook te vinden op hyves of facebook. als je een dating profiel hebt met pikante foto`s heb je 9 v/d 10 keer ook andere profielen. niets leek minder waar.Kon niemand vinden. Dan de berichten. Ik had een gsm nummer op mijn profiel gezet maar niemand die smste terwijl ik wel mailtjes kreeg dat ze zsm contact met me wilde. Verder de foto`s. Vergroot die maar eens naar 300% ofzo. zie je een meid buiten staan met poolse vlaggen op de achtergrond, een mega oude tv op de achtergrond, een interieur ala oostblok enz enz enz. ben gelukkig geen lid geworden, kost bijna E40,00 per maand.
Gepost op: 07-02-2011
psnel21
Berichten: 1 Helaas ben ik er wel ingetrapt. Is een buitenlands bedrijf. Er is een hele lijst dames "on line", maar met wie ik ook een chat start, ze reageren nooit. Is helaas een buitenlands bedrijf. Kun je ergens aangifte doen ?
Gepost op: 28-04-2011
Serj
Berichten: 1 Oke oke ook ik ben er compleet ingetrapt en mijn geld is ook pleites!
Klopt er dan helemaal niks van?
Hij staat wel hoog op zoekmachine google!
Nb de plaatsen waar de dames vandaan komen ging uiteraard ook nergens over!
Reageren doen ze trouwens ook niet op de mails die je stuurt!
Gepost op: 01-06-2011
partyboy
Datum: 9 juni 2011 [ip]
Geschreven door: Partyboy (30)
Review:
!!!!!!Temptation Dating zijn oplichters!!!!! Ik ben zelf ook gedupeerd, maar heb wel stappen ondernomen. Heb contact gehad met consuwijzer die hebben me door verwezen naar ECC- net, het Europees consumenten centrum. Omdat de betalingen naar een Belgische rekeningnummer gaan. Daarom ga ik ervan uit dat Temptation Dating vanuit België opereert. En daardoor waarschijnlijk niet via de Nederlandse wetgeving aangepakt kunnen worden. Dit kreeg van consuwijzer te horen. Dus heeft consuwijzer mij doorverwezen naar ECC- net. En heb inmiddels telefonisch contact met hun gehad, over deze zaak. Zij hebben de algemene voorwaarden goed door genomen en zijn tot de conclusie gekomen dat we waarschijnlijk worden opgelicht. Het ECC- net gaat contact opnemen met hun Belgische collega's. Om vast te kunnen stellen hoe het zit met deze organisatie, zodat de gedupeerde met zijn allen stappen kunnen ondernemen. Dus is mijn vraag aan jullie om je niet schamen omdat je op een sex- dating site zit. En ben jij ook net zoals ik gedupeerde van deze site. !!!!!! Meld jezelf dan ook aan als gedupeerde, bij het ECC- net.!!!!!!!! Hieronder kunt u lezen waar u terecht kunt. EUROPEAN CONSUMER CENTRE THE NETHERLANDS Catharijnesingel 55, 5th floor, 3511 GD Utrecht P.O. Box 487 3500 AL Utrecht, the Netherlands Communicatiemiddel Nummer/adres Tel. 31/30 232 6440 Fax 31/30 234 2727 Email info@eccnl.eu Website www .eccnl.eu Mvg Partyboy
Partyboy beveelt Temptation Dating NIET aan bij vrienden/bekenden
Gepost op: 10-06-2011
Wilt u een topic plaatsen?
Log dan in of
meld u gratis aan.