INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: Flirtspot.nl en polderflirt.nl sexcontacts.nu fake

JanKees

Flirtspot.nl, polderflirt.nl, flirtplek.nl, flirtbuddy.nl en mijnflirt.nl sexcontacts.nu allemaal dezelfde onzin in een iets ander jasje. Je meld je aan en staat direct op 5 verschillende sites. Voor 1 euro 30 mag je een berichtje sturen naar een dame die niet bestaat. Binnen 5 minuten reactie van iedereen op elk willekeurig tijdstip. Begin er vooral niet aan. Het bedrijf achter deze website is EC entertainment (kvk 34275359) uit Haarlem. Als je ze een net mailtje stuurt mag je vast voor ze gaan beantwoorden of achter de webcam gaan zitten want daar doen ze ook aan.
Gepost op: 16-12-2010

flipmode

ik ben toevallig een weekje bezig op die website, mag ik vragen hoe je tot jouw conclusie komt?
Gepost op: 20-12-2010

sjoerdweerd

Ik heb dezelfde ervaring als JanKees. Ik heb een paar berichtjes gestuurd naar wat vrouwen en kreeg van bijna allemaal antwoord terug. Wat mij verbaasde want de meeste waren veel jonger dan ik zelf (dit is duidelijk op mij profielfoto zichtbaar). Verder gingen ze niet of nauwelijks in op wat ik te zeggen had. Je mag 1000 tekens gebruiken ter waarde van 1 euro 30 maar ze gebruiken nooit meer dan iets van 100 tekens om het zo kort mogelijk te houden. Volgens mij zitten de beheerders van deze site zelf berichtjes te beantwoorden. Ook wil niemand contact buiten de site om, hier mag wel eens wat aan gedaan worden.
Gepost op: 21-12-2010

sjoerdweerd

Ik zat trouwens op polderflirt.nl

flipmode

ha, als je alles op een rijtje zet, dan lijkt het allemaal wel te koppen dat het nep is, ben al een weekje met dezelfde aan het kletsen, ben haar nu aan het uitdagen om de waarheid te verstellen! grappig, heb toch nog genoeg credits! eens kijken wat voor reacties ik naar boven kan halen!

Arnold

Ze hebben mij ook gehad. Ik had bijna direct reactie op mijn berichten, alleen waren dit hele korte en nietszeggende antwoorden. Die 'meiden' reageerden niet eens op wat ik zei en wilden alleen maar via de site praten. Dus ik ben even gaan zoeken en kwam op fakerslijst terecht. En ze hebben nog meer websites die ook allemaal nep zijn: flirtspot.nl, flirtplek.nl, mijnflirt.nl, polderflirt.nl, flirtmetmij.nl, flirtjemee.nl, flirtbuddy.nl, flirtplek.nl, mijnflirt.nl! "Als iemand na een reactie van jou alleen verder wilt praten via een andere website (welke dit dan ook is), doe dit dan liever NIET. Het gaat dan vaak om iemand die je naar een betaalde site wil lokken. Als iemand alleen met je wil SMS-en en niet via e-mail verder wil praten is het ook vaak NEP!" Staat op hun sites. Dat is toch onzin! MSN en email is ook veilig en vele malen goedkoper! Dit is gewoon oplichterij. Ze faken zelfs hun eigen reclame. Ze zeggen dat ze de prijs 'beste datingsite' hebben gewonnen van 'onlinedatingtest.nl', maar daar staan ze niet eens op! Wat een neppers!
Gepost op: 24-12-2010

Martvandam

Artikel 326 wetboek van strafrecht. Hij die, met het oogmerk om zich of een ander wederrechtelijk te bevoordelen, hetzij door het aannemen van een valse naam of van een valse hoedanigheid, hetzij door listige kunstgrepen, hetzij door een samenweefsel van verdichtsels, iemand beweegt tot de afgifte van enig goed, tot het ter beschikking stellen van gegevens met geldswaarde in het handelsverkeer, tot het aangaan van een schuld of tot het teniet doen van een inschuld, wordt, als schuldig aan oplichting, gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste vier jaren of geldboete van de vijfde categorie.
Gepost op: 24-12-2010

mich1969

ik heb ook eens goed gekeken maar jan kees jouw info klopt niet als je domein naam controleert kom je toch echt bij een ander bedrijf uit van alle namen die jij noemt ik ben op onderzoek uitgegaan nadat ik me belazerd voelde maar wat jij schrijft klopt niet ga maar eens naar who is
Gepost op: 14-03-2011

JanKees

De gegevens van de websites zijn in de loop der tijd aangepast naar een ander bedrijf in Hong Kong. Erg geloofwaardig is dat natuurlijk niet, kortom fake bedrijf. Zeker niet als je naar de whois gegevens van bijvoorbeeld flirtspot.nl kijkt. Dan kom je bij een bedrijf in Nederland uit: Virtual PC Services (kvk 37074926). Dit bedrijf doet aan online betalingen en betaalde sex advertenties. Een beetje apart natuurlijk en al deze nep kopie sites passen goed in dat straatje. Ik denk dat ze de contactgegevens hebben aangepast na alle terechte negatieve reclame. Voordat ze naar hong kong zijn verhuisd was het dus EC Entertainment. Maar wie de eigenaar ook is, ze zijn gewoon heel erg nep. Zoek maar gewoon op hun bedrijfsnaam met de google. Even zoeken naar Exitus Holding LTD geeft direct een hele lijst met nep sites, waaronder geheim geheimeflirt.nl, lekkereflirt, mijnflirts, mijnflirt, flirtplace, flirtanoniem.nl, chatflirten, enz. Allemaal fake sites en vermijden dus! Je voelde je dus terecht belazerd Mich1969!
Gepost op: 15-03-2011

koko500

ik ben ook ingetuind,kan wel gaan vloeken maar het help niet .ik hoop dat het lam gelegt word.tering site Kwaadaardig
Gepost op: 26-03-2011

Johnny

Dag iedereen, Een vriend van mij is er helemaal mee weg en heeft zelfs een paar maanden (kostelijke) berichten zitten sturen naar een zekere Cindy Stenvers. Uiteindelijk mondt dit volgende week uit in een afspraak bij hem thuis. Nu levert wat gegoogle op "Cindy Stenvers" een hele rits profielen op op (fake)datingsites... Die hele persoon lijkt me dus fake. Nu mijn vraag: zijn er hier mensen die ervaring hebben met fysieke afspraakjes met mensen op deze sites?
Gepost op: 02-04-2011

annoniempje

[qoute]Dag iedereen, Een vriend van mij is er helemaal mee weg en heeft zelfs een paar maanden (kostelijke) berichten zitten sturen naar een zekere Cindy Stenvers. Uiteindelijk mondt dit volgende week uit in een afspraak bij hem thuis. Nu levert wat gegoogle op "Cindy Stenvers" een hele rits profielen op op (fake)datingsites... Die hele persoon lijkt me dus fake. Nu mijn vraag: zijn er hier mensen die ervaring hebben met fysieke afspraakjes met mensen op deze sites? [/qoute] Ik ben op dit moment ook aan het daten met die Cindy Stenvers ik zou normaal gezien morge met haar op date gaan maar net vandag meld ze dat ze ziek is Johny heb jij al enige ervaring met deze vrouw? Want ik denk dat ze me aan het oplichten is alvast bedankt
Gepost op: 08-04-2011

Johnny

Die is zwaar fake ! Als je daar een afspraak mee maakt, probeert ze er telkens met een uitvlucht uit te komen ... Hetzelfde voor al die andere profielen. Je geld niet aan verspillen zou ik zeggen!! Dergelijke sites moesten ze verbieden :s
Gepost op: 13-04-2011

Bartje34

Ik heb contact gezocht via de mail met polderflirt.nl met een klacht over de profielen en dit is wat ik terug kreeg. Bart, Allereerst vervelend om te horen dat je een negatieve ervaring hebt. Onze website bevat inderdaad fictieve profielen die puur voor entertainment bedoelt zijn. Ik hoop niet dat je het gevoelt hebt dat wij een site zijn als Relatieplanet of Lexa. Maar dat kan ik me nauwelijks voorstellen. Wat wij bieden is puur entertainment. -- Met vriendelijke groet, Johan (Helpdesk) http://www.polderflirt.nl Dus u bent gewaarschuwd voor deze site!!!
Gepost op: 14-04-2011

BlazeK9

Hallo, ook ik ben er (gister) ingetrapt >Droevig na heel wat leuke contacten toch argwaan gekregen, en na het lezen van de bovenstaande berichten de conclusie voor mezelf genomen dat het fake is! Er zullen wel echte profielen tussen zitten maar dit is erg schaars. Zijn hier geen mensen die een datingsite kennen wat geen bakken met geld kost (was er nu nog redelijk op tijd bij), vindt het niet erg om iets te betalen maar niet voor elk bericht wat ik verstuur.... Ik loop zelf al een tijd met het idee om een volledig gratis datingsite opterichten, meer geïnteresseerde? heb zelf niet de website-bouw kennis in huis maar ben wel goed in management.
Gepost op: 02-05-2011

_Qwerty_

Hee BlakeK9, Hoe serieus is dat idee? Ik heb opzich wel de website-bouw kennis en het lijkt me wel een leuke uitdaging! Ben er zelf ook (meerdere malen) ingetrapt (celesse.nl/flirtspot.nl) En het zou mooi zijn om zoiets in het "echt" te hebben... Grtz, _Qwerty_
Gepost op: 04-05-2011
Eerste
Vorige
Pagina: 1/3
Ga naar pagina:
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.