INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: Temptation dating - fake site

Max Randell

Hallo Allemaal Ook ik ben er in gestonken bij een Dating Site. Het leek allemaal zo netjes, leuk en onschuldig. Ik kreeg de eerste 2 dagen veelreacties, berichtjes en verzoeken om te chatten. Dit kan natuurlijk alleen als je Premium lid bent. Gezien de reacties leek mij dit wel de moeite waard en heb me dis aangemeld al Lid en betaald via Ideal. Vanaf dat moment stopte de reacties, mensen reageerde niet op mijn verzoek om te chatten en er werd niet gereageerd op mijn geplaatste berichtjes. Vreemd vond ik................. en ben gaan zoeken op internet. Ik vond daar op de site "fakelijst".nl een aantal berichten van mede gedupeerde, bij mij viel het kwartje ook, ik ben erin gestonken.......... Ik heb meteen de bank gebeld en het verhaal verteld, zij konden helaas niks doen omdat ik betaald heb via Ideal. Ik heb de "mensen"van Temptation Dating gemaild met het verzoek het geld terug te storden. Ik ben benieuwd of ik hiet uberhaubt iets van hoor. Heeft iemand een idee wat ik hiermee kan, hoe ik mijn geld terug kan krijgen, of hier iets aan te doen is. Kan dit zomaar, mag dit zomaar...................... Ik hoor graag van jullie. m.vr.gr. Max
Gepost op: 11-08-2010

gerryplant

hoi max kan ons allemaal gebeuren ik heb betaald via de giro en terug laten storten geen probleem en ook nooit meer iets gehoord groetjes gerryplant amsterdam
Gepost op: 12-08-2010

Martvandam

Ik ben er ook in gestonken van deze lui heb snel paypal opgeheven kunnen ze niet meer afschrijven na twee maanden. Zelfde verhaal en ervaring als hier boven vermeld.
Gepost op: 03-09-2010

Phil

Ik heb een tijdje de kat uit de boom gekeken, ik krijg nog regelmatig reakties, uiteraard omdat ik niet betalend ben... maar in mijn profiel een paar dingen geschreven over het fake zijn van de site, ik krijg dan reakties van "Hoi, wat een leuk profiel, stuur je me een berichtje?" (Huh?) Allemaal computergestuurd lijkt het me, een dikke bende oplichters, ja.... Geld kwijt en geen date denk ik dan als ik me uberhaupt zou willen abonneren... Mij niet gezien...
Gepost op: 08-09-2010

moperator

he boys, ik ben ook geen member en krijg toch een hele boel berichtjes van de mooiste vrouwen, maarja, ik zit zo eens op te letten en deze dames zijn 24 uur online, dat is al vreemd, en een leuke tip, zet in je profiel omschrijving je msn acound, niet aan elkaar b,v janje44 @ hotmail . com en schrijf er bij dat je nog niet lid bent, dus geef aan dat je wil chatten via msn, nu doe ik dat ook en geen vrouw die dat schijnbaar kan lezen, het staat met koeien letter op, ze schrijven, leuk profiel heb je kan je me een berichtje terug sturen, dus ze kunnen niet lezen, dus fake,
Gepost op: 08-10-2010

moperator

ik heb het nog leuker gedaan, je kan je foto plaatsen, 1 foto heb ik vervangen door in programma paint iets te schrijven ik ben geen member hier mijn msn acound, dus plaats ik deze text al foto op deze site, en het werkt nu weet ik het zeker dat de dames mij kunnen vinden, maar ze doen niets, hahaha
Gepost op: 12-10-2010

Obsiiaosls

Gelukkig heb ik niet betaald. Wat ik overigens ook vaag vind dat ik in een andere pro maar weinig dames kreeg uit mijn regio en nu opeens wel veel. Ik zoek ze via Hyves op, alleen heb ik er nog niet 1 gevonden die Hyves heeft. Jammer...
Gepost op: 10-12-2010

dannyp

Ik had het ook vrij snel in de gaten. Als je op een normale datingsite zit, en je vindt dan een leuke meid dan is die vaak ook te vinden op hyves of facebook. als je een dating profiel hebt met pikante foto`s heb je 9 v/d 10 keer ook andere profielen. niets leek minder waar.Kon niemand vinden. Dan de berichten. Ik had een gsm nummer op mijn profiel gezet maar niemand die smste terwijl ik wel mailtjes kreeg dat ze zsm contact met me wilde. Verder de foto`s. Vergroot die maar eens naar 300% ofzo. zie je een meid buiten staan met poolse vlaggen op de achtergrond, een mega oude tv op de achtergrond, een interieur ala oostblok enz enz enz. ben gelukkig geen lid geworden, kost bijna E40,00 per maand.
Gepost op: 07-02-2011

sammetjuh

Gelukkig ben ik er nooit ingetrapt. Rollende ogen Maar er was is een Vlaamse-Documentaire er over. Over Internet-Dating en al die Dating-site's. Nu schijnt het dat het gewoon vrouwe zijn die fotograferen voor Model te worden. Maar in het echt worden hun foto's door verkocht naar van zulke Dating-Site's en vaak zijn het ook nog Poolse/Russische Vrouwen... Maar om het kort te maken : het is een en al fake , netzoals die Mail'tjes wat je soms krijgt ... Knipoog
Gepost op: 09-02-2011

Jorgo030

haha ik had gedaan dat ik zoon opa was en had foto van zoon oma op internet gezet allemaal lekkere wijven intresse
Gepost op: 06-06-2011

partyboy

Temptation Dating - Temptation Dating oplichters Datum: 9 juni 2011 [ip] Geschreven door: Partyboy (30) Review: !!!!!!Temptation Dating zijn oplichters!!!!! Ik ben zelf ook gedupeerd, maar heb wel stappen ondernomen. Heb contact gehad met consuwijzer die hebben me door verwezen naar ECC- net, het Europees consumenten centrum. Omdat de betalingen naar een Belgische rekeningnummer gaan. Daarom ga ik ervan uit dat Temptation Dating vanuit België opereert. En daardoor waarschijnlijk niet via de Nederlandse wetgeving aangepakt kunnen worden. Dit kreeg van consuwijzer te horen. Dus heeft consuwijzer mij doorverwezen naar ECC- net. En heb inmiddels telefonisch contact met hun gehad, over deze zaak. Zij hebben de algemene voorwaarden goed door genomen en zijn tot de conclusie gekomen dat we waarschijnlijk worden opgelicht. Het ECC- net gaat contact opnemen met hun Belgische collega's. Om vast te kunnen stellen hoe het zit met deze organisatie, zodat de gedupeerde met zijn allen stappen kunnen ondernemen. Dus is mijn vraag aan jullie om je niet schamen omdat je op een sex- dating site zit. En ben jij ook net zoals ik gedupeerde van deze site. !!!!!! Meld jezelf dan ook aan als gedupeerde, bij het ECC- net.!!!!!!!! Hieronder kunt u lezen waar u terecht kunt. EUROPEAN CONSUMER CENTRE THE NETHERLANDS Catharijnesingel 55, 5th floor, 3511 GD Utrecht P.O. Box 487 3500 AL Utrecht, the Netherlands Communicatiemiddel Nummer/adres Tel. 31/30 232 6440 Fax 31/30 234 2727 Email info@eccnl.eu Website www .eccnl.eu Mvg Partyboy Partyboy beveelt Temptation Dating NIET aan bij vrienden/bekenden
Gepost op: 10-06-2011

redmage

idd een fake site waar ik direct na m'n betaling (spijtig genoeg) achterkwam ben nu wel voorzichtiger geworden : dola.nl leek in begin ook goed maar is blijkbaar ook fake wel sluw van hier is m'n mailadres, ow je kan het niet lezen, eerst credits bijkopen ook q-dating hetzelfde
Gepost op: 10-06-2011

despereau

Heren, Ook ik heb me aangemeld op diverse sites en ik krijg ook leuke aanbiedingen. Alleen ben ik al wat meer op leeftijd en ondanks dat ik mijn leeftijd naar waarheid heb ingevuld, krijg ik aanbiedingen van meisjes/vrouwen van begin twintig. Soms zelfs als trio! Zijn die dan zo wanhopig! Ikheb nog weinig of niets betaald, maar als ik een bericht stuur met vermelding van mijn mailadres wordt daar kennelijk bewust overheen gelezen. Matches die ze aan je koppelen komen uit het hele land, ook als je ze alleen in een straal van pak beet 20 kilometer rond je woonplaats wilt hebben. Lees ook maar eens de site vreemdgaan.nl Hierin staat dat de heren alleen maar vanuit hun middel denken.Naar mijn idee niet onterecht, maar uit eigen ervaring kan ik melden dat het wel je ego streelt als zo'n jong ding met jou contact zoekt. Kort gezegd: de nul-sex lijnen leveren niet meer zoveel geld op als in het begin. Dit gaat veel sneller en 1000 keer 10 euro is ook een leuk bedrag.
Gepost op: 28-11-2011

Frevol

Ik had al zo'n vermoeden. De mooiste meiden reageerden op mij. Heb ik anders nooit. Even de fora gecheckt en ja hoor fake site. Dank aan degene die deze topic is gestart.
Gepost op: 16-01-2012
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.