INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: Mijnlekkerstefoto.nl

Mario

Enige tijd ben ik actief geweest op "mijnlekkerstefoto.nl". Ik vond het wel genoeg omdat er meestal maar een niets inhoudend berichtje van 2 regels terugkwam. Kennelijk duurde het te lang voordat ik een berichtje terugstuurde omdat ik het al lang niet meer interessant vond. Ik probeerde uit te leggen waarom ik wilde stoppen o.a. omdat ik het te duur vond. In het begin heb ik ook een E-mail adres gegeven. Ik refereerde hieraan. Ik denk dat dit na zo?n ca. 30 berichtjes toch wel moet kunnen. Zij kwam met het volgende berichtje terug: "goh ik sta hier wel een beetje van te kijken als ik eerlijk ben. niet dat ik jouw standpunt niet begrijp hoor maar ik hoop ook dat je mij begrijpt dat ik nog niet gelijk prive wil gaan. ik heb daar ook zo mijn redenen voor. is het dan niet mogelijk om je mailtjes wat te beperken en toch met elkaar in kontakt blijven?xx" Je ziet dat ze toch aan het lijntje willen houden. Eigenlijk is alles conform de verhalen die over dit soort sites worden geschreven. Het personage, al dan niet gefingeerd, heeft wel wat foto?s opgestuurd. Toevalligerwijs kwam ik ook een foto van dit personage op een Amerikaanse site tegen. Deze foto had echter geen watermerk van mijn lekkerste foto. Mogelijk waren andere foto?s ook van internet geplukt. Toen ik "haar" erop attendeerde deed ze alsof ze zeer ondaan was. Ze zei nooit een foto aan iemand anders doorgegeven te hebben. Op een gegeven moment moet je toch stoppen en zelfs niet meer de moeite nemen te antwoorden.
Gepost op: 12-07-2010

karelx

99% van die sites zijn fake joh
Gepost op: 05-10-2011
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.