Op een gegeven moment ben ik op deze site terecht gekomen. Wat ik hier op lees is ook mijn ervaring. Als je dames vraagt om met E-mail verder te gaan, eventueel met een anoniem hotmail account hebben ze hun woordje klaar. Je hoort dan het gaat toch leuk zo of ik ben hier niet mee bekend. Frappant vind ik de vaak snelle reactie ondanks het feit dat ze zeggen te werken. Als ze snel reageren hebben ze kans om meer berichtjes te scoren. Bij een antwoord hebben ze vaak aan enkele regels genoeg. Vraag je ze wat over hen zelf te vertellen komen ze met het antwoord je moet het maar vragen wat je van me wilt weten. Stel je dan een aantal vragen dan worden er slechts enkele beantwoord. Speel je in op hun profiel dan klopt er vaak geen snars van. Ik heb bovendien het idee dat de leeftijden vaak niet met foto?s in overeenstemming zijn. ik heb zo mijn twijfels over Oudefiets, Truusdemier en Beertje.
Gepost op: 03-07-2010
peter
yup, volgens mij werken ze daar ook niet helemaal eerlijk maar goed, ik kan ze niet allemaal uitproberen