INLOGGEN OP HET FORUM
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist? Of wachtwoord vergeten?
Login met gebruikersnaam, wachtwoord en klik op `inloggen`
Auteur
Topic: Ik wil zekerheid!

de_realist

Mensen die aan dat soort sms contact doen zijn puur wanhopig en zielig; sommige mannen benaderen mannen met; "kom je lekker neuken" ja sorry hoor maar welke meid trapt daar in? Beetje kansloos om zo blind te zijn! Dus het zielige wanhopige element even op zij zetten dan raakt men ook niet verslaafd aan die onzin! Want ja, ze zeuren altijd maar om het geld en kankeren op alles wat geld kost maar nutteloos smsen kunnen ze wel!
Gepost op: 23-09-2011

de_realist

En politie inlichten zegt men hier ook nog, lees goed de voorwaarden? Ja simpel, hoe sneu kun je zijn he!
Gepost op: 23-09-2011

Jumpy

Meetic of Lexa... Een deel van de profielen klopt. Maar heel veel profielen zijn nep. Randfiguren uit landen zals Ghana, Nigeria maar ook Nederland, gappen gewoon foto's van internet. Denk aan foto's bij profielen op Hyves, Facebook e.d. Ze maken een nieuw profiel aan en doen alsof ze een vrouw zijn. Vervolgens gaan ze via dat profiel op zoek naar mannen. Als die snel reageren op een flirt of chatverzoek weten ze dat ze beet hebben. Eerst gaat het nog over gewone dingen. Daarna schakelt men al over op verzoekjes om hulp in de vorm van geld. Dames uit Oost-Europese landen willen het liefst zo snel mogelijk op de bus, vliegtuig of trein stappen om bij je te kunnen zijn... Je hoeft alleen maar te helpen met de aanschaf van een paspoort om naar je toe te kunnen reizen. Als het paspoort klaar is volgt uiteraard het benodigde ticket. Die mensen zitten bijna 24 uur per dag op internet om hun slachtoffers in te palmen. Vergeet niet dat de kosten voor een paspoort in sommige landen al snel een maandloon of meer vormen. Het is allemaal heel geniepig. Zelf heb ik een website met daarop een tellertje. Als ik twijfel laat ik ze die site bezoeken. Vervolgens kijk ik op dat account waar degene vandaan komt met wie ik chat. Meestal klopt dan het opgegeven land niet. schaam je niet als je er ingetrapt bent. Maar als het zo is, zet dan je ervaring(en) op internet, zoals op deze plek. meetic / lexa verdient goud geld aan die wesbite. Een maand-abonnement kost voor wie wil chatten meer dan 30 Euro. tel maar uit wat dat oplevert met slechts 1.000 echte betalende leden per maand!! Denk dus niet dat Lexa of meeting ingericht zijn op een snel succes. Men heeft er alleen maar belang bij dat mensen blijven zoeken... Als Meetic zou willen weten of iemand echt is, waarom koppelen ze dan het ip-nummer niet met de aanmeldingsgegevens? zodat per IP-adres maar een persoon zich aan kan melden? Zoek je een date? Denk dan eens na over een echt bemiddelingsbureau. Daar kent men de ingeschreven leden persoonlijk. Men controleert de persoonsgegevens e.d. Alleen zijn tegen je wil in is al erg genoeg. Opgelicht worden maakt het nog erger.
Gepost op: 26-10-2011

E-dater

www.soulmate2u.com is er ook zo'n eentje. Je krijgt eerst een emailtje van de dame in kwestie...uhhh operator/medewerker... om je lekker te maken om via de site je gsm nummer in te vullen om direct contact te hebben en later een afspraakje...yeah..right..FAKE..FAKE...en nog eens FAKE al die SMS-sites..niet reageren en zeker niet je gsm-nummer geven !!!!
Gepost op: 08-03-2012

E-dater

Denken die sms-site operators dan echt dat je na eerst een "gewoon" e-mailtje te hebben ontvangen waarin verzocht wordt om verder "te chatten" via commerciele sms, je dan nog met het vertrouwen dat je daadwerkelijk met "de dame in kwestie" aan het sms-sen bent...en niet met een operator/medewerker. Hoe kunnen die sites, die zich volgens hun eigen "voorwaarden" een bedrijf durven te noemen bestaansrecht hebben. Zijn er dan toch nog zoveel losers die daar intrappen Verbaasd
Gepost op: 09-03-2012
Pagina: 2/2
Volgende
Laatste
Ga naar pagina:
Wilt u een topic plaatsen? Log dan in of meld u gratis aan.